1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

1. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Over 10 jaar (bij de volgende consoles) kunnen we terug kijken op één van de slechtste launches van een 'nieuwe generatie' en hopen dat de aankomende generatie een spannender launch krijgt vooral op games vlak.
    Na een jaar is er nog geen poep te koop op beiden (was net nog in de Gamemania het is echt triest om te zien wat een kleine rekjes er zijn voor de PS4 en Xbox One) en ja dat was écht wel anders met de PS3 en Xbox 360, ontkennen na een jaar heeft geen zin meer.

Ik kan mij vaag nog herinneren dat er mensen waren in dit topic die dachten dat het in 2014 wel spannend zou worden qua gaming op de next gen. Nou ik zit nu nog te wachten hehe :p Ben nu weer bezig met Payday 2 op de 360 leuke game is dat.

Edit: Maar ik denk dat ik wel in 2015 een console ga kopen want dan komen eindelijk games waar ik op zit te wachten. En zodra er een rally game komt ben ik om! (y)

Laatst bewerkt: 28 okt 2014
  2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik moet juist keuzes maken welke game ik haal. Zoveel opties zijn er.

3. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja ik kom om in de games, geen idee wat jullie spelen? Ik speel geen AC/FPS (behalve Halo)/Race/Sport games en ik heb keuze zat

4. Numberless Zero

Numberless Zero Member

Leuk Bevonden:
    19
    Ik vind deze eerste jaars generatie juist beter dan de vorige genoeg te doen en te weinig tijd.

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik speel op dit moment eigenlijk alleen Destiny. Blijft geen tijd over voor wat anders... Shadow of Mordor en Fifa 15 heb ik nog amper aangeraakt

AAA games mikken er tegenwoordig ook een beetje op om je gewoon zo lang mogelijk bezig te houden> BF4, Destiny, CoD, AC, Fifa, er zitten zoveel modes in dat je niet uitgespeeld raakt

ik heb daardoor voor mn gevoel ook gewoon geen tijd meer over voor games als Alien, Shadow of Mordor, Evil Within etc, van die SP games die je een weekje speelt..

vorige gen kocht ik die ook nog allemaal maar ik probeer nu alleen iets te kopen als ik echt klaar ben met wat ik heb en tijd over heb (lukt niet altijd want anders had ik fifa en mordor dus nooit gekocht)

6. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Vaag dat jullie dat vinden als buitenstaander zonder een Xbox One of PS4 zie ik niet veel soeps althans geen reden om er nu een te kopen. Anders dan bij andere generaties waar games uitkwamen waardoor ik gelijk een nieuwe console wou hebben. Komt misschien ook wel doordat er veel games die op de current gen zijn ook gewoon nog op de 360 komen.

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik zeg niet dat ik super hyped ben voor wat er nu te koop is en binnenkort uitkomt. Maar wel dat ik tijd tekort kom om alles te spelen wat ik zou willlen spelen :+

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Reden om er een te kopen is wat anders dan dat er niks in de rekken staat.

9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Ik ben al bijna een maand bezig met Alien, en nog niet eens op de helft. Volgende maand Unity en GTA V waar ik maanden mee voor uit kan. En dan wil ik zo graag op mijn Vita verder. :+
    Ik vind het wel goed zo.

10. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Ligt dat er ook niet aan dat we allemaal ouder zijn geworden althans ik ben nu zelfstandig ondernemer toen de 360 uitkwam was ik nog onbezorgd levende student hehe. Toen had ik veel tijd nu amper nog tijd en die tijd besteed ik nu anders ook dan gamen. Weet wel zeker dat dat bij mij ook het geval is... wordt er niet zo warm van wat ik allemaal zie nu op de nieuwe consoles. Al moet ik wel zeggen toen ik Horizon 2 bij een vriend van mij zat te spelen ik wel een 'wow' effect had maar dat komt waarschijnlijk omdat dat ook een game in mijn favo genre is race games. Als een nieuwe Dirt nou even snel uitkomt heb ik ook een reden :p

@Hybrid
    Zoals ik zeg ik was vanmiddag nog in de Gamemania en viel mij dat idd op die kleine rekjes... met een paar spellen. ;)
    Daarnaast komt daar ook nog het gross gewoon op de 360 uit. En dat was wel anders met de komst van de 360 t.o.v. Xbox (1) aangezien daar al heel snel de stekker uitgetrokken werd. Veel meer exclusiefs uiteraard voor de 360.

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Playground moet een rally game maken.

12. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Idd of Turn10 daar werkten namelijk als ik het goed heb ook mensen die eerder RSC 1 en 2 hebben gemaakt dus daar zit wel talent.

Edit: "The experienced development team, led by franchise director Dan Greenawalt, is composed of top developers, real race drivers and car collectors whose pedigrees include work on top racing franchises such as Forza Motorsport, Project Gotham Racing and RalliSport Challenge."

Klopt dus idd dat er mensen van Turn10 aan RSC hebben gewerkt.

Laatst bewerkt: 28 okt 2014
  13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    en ondertussen ligt door de nieuwe ps4 update psn er uit voor een groot gedeelte van de mensen.....Sony is niet lekker bezig zo.

14. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Gelukkig had ik nog Watch Dogs liggen die ik nog moet uitspelen :+.

Kevf vindt dit leuk.
  15. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik ben inmiddels weer toegelaten tot Destiny :)

16. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Tja, dat heb je met al die superkrachten van de PS4... kent z'n eigen kracht niet meer! 8)

Insane/Erret vindt dit leuk.
  17. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    :+

Welke had jij nou?

Xbox One of PS4 of beide?

18. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
  19. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    Ah ok:)

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Matige infrastructuur en niet sterk in software door ontwikkelen :+

Blij dat ik vanavond niet thuis ben, als Destiny verslaafde is PSN uitval echt killing

Deel Deze Pagina