Haha, die van Halo? Ik had zelf de standaard zwarte, maar er was toen ook zo'n transparant witte console die ik bijna kocht... gelukkig toch maar niet gedaan.
Titanfall voor ps4? Ik zou GT7 wel willen zien eigenlijk. ps4/GT7 bundel en ik overweeg weer een ps4 te halen
Ik ook wel, zou voor mij wel wat zijn. Ik koop nog steeds teveel en speel te weinig Dan is zo'n abbo top Maar sony wil zn eigen ding pushen, PSnow of hoe t ook maar heet.
Nee het is wel wat anders dan EA Access denk ik, als je die andere tweet van Moore ziet.....dus een nieuwe game bij dat PS evenement en ook nog eens bij TGA?
Ik vind de witte (die ik nu heb) de mooiste. Ik vind die grijze niet mooi. Wel grappig als je die zet naast je PS1, maar voor de rest is het de minste kleur tot nu toe.
I know and i don't care ;-) Zelfs mijn zwarte verkocht voor een witte, om vervolgens dood leuk op releasedag van Destiny van Gamemania te horen dat ik geen witte ps4 kreeg, dus maar weer een nieuwe zwarte ps4 gekocht. Als de kans er is om hem eventueel te kopen en ik krijg die kans aangeboden of ik kan hem pakken, dan ga ik er wellicht voor. Het is de genummerde plaatje die het hem doet :-0