Geen idee, dat vermoeden had ik ook maar ik ben geen SF expert. Maar volgens mij is dat wel echt SF 5 die nieuwe beelden.
Absoluut huge voor Sony als dit een echte exclusive is en niet timed, zoals Rise of the Tomb Raider ongetwijfeld is. Maar een rare beslissing van Capcom. Het gaat al niet super goed met ze en zij zouden dan MS' geld willen mislopen? En ik zag deze comment op VG247 staan, wist ik zelf niet:
Super Street Fighter V komt vast naar de X1 ma'ja tegenwoordig snappen we helemaal niks meer van exclusives... dat hele Tomb Raider verhaal is nog steeds niet duidelijk.
Ach Capcom deed dit toch ook met Dead Rising? volgens mij is die nog steeds niet op de PS4, nu heeft PS4 een goede exclusive.
Denk niet dat ze zo een grote bestaande franchise (timed) exclusive voor de PS4 of X1 zouden gaan doen Verwacht eerder dat de aankondiging iets in de richting van timed exclusive DLC voor BF Hardline zal zijn
Hahaha inderdaad. Kan ook inderdaad, leave it to EA om iets echt te hypen en dan gaat het alleen maar om DLC of een service.