Huh....ooooh dus na de TGA show? Ben benieuwd of Sony en Capcom nu ook doodsbedreigingen en haatberichten gaan krijgen, zoals toen wel het geval was met rise of the tomb raider. En comments als ''Meh...Tomb raider was shit anyway...'' ahahaha.
Ja ik weet het , maar het plaatje was wel geniaal, kan uiteraard ook andersom worden gebruikt bij Tomb Raider bijvoorbeeld
Gelukkig hebben we op de PS4 nog Uncharted . Dat is nagenoeg hetzelfde als Tomb Raider (Reboot franchise). Alleen vind ik persoonlijk Nathan Drake veel toffer dan de nieuwe Lara Croft, die alleen maar aan het janken en het krijsen is..
Ik vond Tomb Raider 2013 beter dan UC3 Maar UC2 blijft mn favoriet in dat genre Het ontloopt elkaar imho niet zoveel
Ja UC 3 ook met pijn en moeite uitgespeeld, maar die werd volgens mij door een B-team van ND ontwikkelt. Terwijl het A-team met The Last of Us bezig was. Tomb Raider uit 2013 inderdaad met veel plezier uitgespeeld, lang geleden dat er zo'n leuke Tomb Raider is uitgekomen.
Blijft jammer die exclusieve zooi. Zeker voor third party waar het echt gekocht is. Knal lekker TR naar de PS en Street Fighter naar de Xbox. Gelukkig heeft PS nog Uncharted en Xbox Killer Instinct. Maar toch.
Ik ben helemaal geen SF fan ook, anders had ik echt wel gebaald. Hoewel er sowieso een PS4 komt laat volgend jaar hier. Hoe dan ook geloof ik voor geen seconde dat dit een volledige exclusive blijft. We kennen Capcom allemaal wel, er komt ongetwijfeld een Ultra/Super SFV en die komt gewoon naar beide consoles. Eerst maar eens zien op wat voor manier ze de game aankondigen morgen. Ik las dat de Titanfall dev ook aanwezig zal zijn bij het PS Event.
Betreft de deal van SF dit lijkt een permanente deal te zijn, het is een soort gelijke deal als met Dead Rising 3. Zonder Sony had Capcom SFV (voorlopig) niet gemaakt, zelfde als met DR3 en MS. Bron: "Insiders" Neogaf
Toch opvallend, dit omdat de pro scene het spel op de X360 speelt. Wanneer is die Sony event eigenlijk?
Een journalist had per ongeluk over Persona 5 getweet, maar daarna weer gedelete. Die zal dus wel langskomen inderdaad. En natuurlijk Shenmue 3.