1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

  1. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    MS heeft natuurlijk goed gestunt met de prijzen van de X1 in de US dus het is zeker niet verrassend. Benieuwd wat het de komende 2-3 maand gaat zijn want geen van de 2 komt volgens mij met grote exclusives in die tijd

    Wel een goed tekenen dat de X1 iig nog wel goed in trek is al de prijs maar klopt
     
  2. RogierM

    RogierM Active Member

    Berichten:
    684
    Leuk Bevonden:
    31
    The order vind je geen grote exclusive? PS4 liet het met de feestdagen liggen maar voorjaar 2015 vind ik wel een sterke lineup hoor!


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  3. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.820
    Leuk Bevonden:
    843
    En Bloodborne :).
     
    RogierM vindt dit leuk.
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    En de Vita. Die leeft in Japan nog wel. :+
     
  5. RogierM

    RogierM Active Member

    Berichten:
    684
    Leuk Bevonden:
    31
    Ja, die komt in maart.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  6. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Oops deze 2 helemaal vergeten :+
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    2015 lijkt voor Sony mooi te gaan worden. Ik twijfel niet dat Bloodborne gewoon een goede game gaat worden, The Order is afwachten. Maar natuurlijk eind van het jaar Uncharted 4 en volgens mij was er nog meer toch? Hoe dan ook qua exclusives heeft Sony genoeg in de pijplijn zitten, zelfs nog titels die werden aangekondigd tijdens Gamescom 2013 zoals Shadow of the Beast en die Rapture game, dan nog wat tijdens GC dit jaar en PSX is aangekondigd. Plus ze hebben SFV ook nog eens.

    MS heeft ook mooie dingen zoals Quantum Break, Tomb Raider en Halo 5. Afwachten wat Crackdawn en Phantom Dust gaat worden, maar ze zullen tijdens E3 toch echt met meer moeten komen. Gaat ook vast wel gebeuren.
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Denk dat Bloodborne geen grote klapper gaat worden qua sales. Goed maar niet insane ofzo. Blijft toch een niche game.
    The Order gaat wel erg goed verkopen denk ik. Van wat ik gezien heb vind ik het niet echt speciaal en lijkt het me ook een hele korte game zonder veel replay value. Maar het trekt wel een groter publiek aan. Omdat het wat "simpeler" is dan Bloodborne. Dus gaat die gewoon heel goed verkopen. Alleen de graphics zullen al veel sales pushen.
     
  9. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    The Order gaat niet meer dan 7-ens scoren denk ik. Het is al meerdere malen naar voren gekomen dat het een prachtige game is om te zien, maar simpelweg niet zo boeiend om te spelen. Het wordt tijd dat Playstation met games komt die daadwerkelijk de hoge verwachtingen inlossen. Daar geloof ik wel in, maar in het begin van 2015 zie ik alleen multiplatform titels die interessant zijn. Mijn 2 most wanted games zijn gewoon remakes: Grim Fandango en Resident Evil. Daar ga ik me zeker mee vermaken, maar het blijft armoedig. Zeker gezien het feit dat er meer remakes worden aangekondigd die ook steeds meer in prijs gaan stijgen, dan games die laten zien waar de current-gen consoles toe in staat zijn.
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    What's up met Sony trouwens? Niet qua gaming divisie, maar gigantische lek die ze nu hebben is wel triest zeg. Weinig van gelezen, gingen ook wat verhalen dat het een promo stunt was maar dit is gewoon echte shit. Scripts, e-mails, budgets van films, alles lekt. Dat er nog niks is verschenen van PlayStation...
     
  11. RogierM

    RogierM Active Member

    Berichten:
    684
    Leuk Bevonden:
    31
    Wat ik ervan begrijp was de hack bij Sony pictures, dat is een andere divisie dan playstation. Maar ja, hoop dat ze bij playstation beter om gaan met de veiligheid


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  12. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    En zo lang is de grote PSN hack nog niet geleden (toen bleek dat ze de wachtwoorden en cc nfo ook gewoon unencrypted in de database hadden staan).

    Daar kun je toch gewoon met je verstand niet bij
     
  14. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, dat staat boven je. Gewoon in een mapje "wachtwoorden". Echt te bizar voor woorden.
     
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat gaat over de hack van twee weken geleden, de PSN hack is al langer geleden. Maar daar hebben ze dus helemaal niks van geleerd
     
  17. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ah, ik zie het. Maar indd... nope, blijkbaar niet!
     
  18. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
  19. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Gaat voor beide consoles een mooi jaar worden.

    Kan op voorhand niet echt zeggen of de X1 of PS4 betere exclusives heeft in 2015.

    Van het X1 lijstje zou ik alleen Tomb Raider en Quantum Break willen spelen
     
  20. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Persona 5 staat bij de cross-gen.

    De lijst van de P4 is ongeveer 2x zo lang, dat valt wel op. Daarnaast verrassend dat de nieuwe Naruto game exclusive voor de PS4 is en niet niet cross-gen.
     

Deel Deze Pagina