Je kunt je afvragen of dat wel dé manier is. Sony maakt per console nog wat winst geloof ik, MS zeker niet meer met zo'n price cut. Het gaat er uiteindelijk om wat er verkocht wordt. De gemiddelde PS4 gamer kocht meer dan 4 games per jaar. Iemand enig idee hoe die cijfers van MS zijn? Ik denk dat Sony vast houdt aan de bundels en pas rond de kerst echt naar beneden gaat als MS (te) dichtbij komt.
Mooi voor het VS topic: http://www.gameinformer.com/b/news/...al&utm_source=twitter.com&utm_campaign=buffer
Dat zou huge zijn. Zou betekenen dat je super cheap via Steam een game haalt en kan spelen. Daar gaan ongetwijfeld haken en ogen aan zitten.
Nou omdat je dan bijvoorbeeld een game als CoD een stuk goedkoper hebt. Of arcade titel zoals een Max of Ori die heb je dan voor een habbekrats op Steam. Om over de sales nog maar te zwijgen. Het zal eerst wel alleen om bepaalde games gaan denk ik dan, net zoals dat het alleen exclusives zijn van X1 naar PC.
Sinds wanneer is een HDMI kabel van PC naar TV aansluiten veel gekut? Wacht, dit is streamen he. Je hebt nog steeds een fatsoenlijke PC nodig omdat die al het werk doet. Bovendien moet je PC aanstaan en alles.
Sinds de pc (desktop) boven staat en de TV onder, dan gaat het wel veel gekut worden om m'n tv te verplaatsen, ik kan het wel doen maar het is niet echt handig. Maar ik vind het Xbox naar Windows streamen veel interessanter, zeker aangezien er best wel veel Windows devices zijn, al mis je momenteel wel iets wat vergelijkbaar is met PlaystationTv.
Damn deze thread. http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=982433 Die gast zal het zwaar hebben nu haha.
Ja man, maar 12 miljoen consoles verkocht, verkoopt beter dan de 360 bij launch, dat ding is hartstikke dood! Sent from my iPhone using Tapatalk
Sowieso triest om zo'n topic te openen om je haat naar een console te verspreiden en je aankoop te verdedigen. Alsof we weer op de basisschool zitten
Maar je kan wel alle games die op PC zijn op je gemak voor de buis spelen. Ik weet niet hoeveel het in de praktijk gebruikt gaat worden maarrrrrrr als ik kijk naar hoe het gaat met de steamboxes en het prijsniveau van die dingen dan is dit wel een interessante zet toch. 350 euro voor een One en de mensen die al een game PC hebben kunnen alles lekker vanaf de bank spelen. Ik ben wel benieuwd hoe dit gaat uitpakken in de praktijk
Het idee is goed.. Maar denk dat het voor een pc-gamer niet echt aantrekkelijk genoeg is om een X1 voor aanteschaffen.. Maar het is wel ideaal als je pc boven staat natuurlijk. Maar een goedkoper alternatief is niet verkeerd
Ja precies man. Zoiets heb ik dus ook. Tuurlijk de PS4 doet het gigantisch goed, maar de X1 een flop? Prachtig, wat een grapjas.
De verkoopcijfers zijn niet slecht, maar het beleid van Microsoft wel. Dat heeft veel spelers naar de PS4 gedreven, waaronder ikzelf.
Ik vind dat ze sinds 2010 ofzo de support van de 360 hebben laten vallen. Waar de Playstation 3 topper na topper produceerde, waren de exclusieve titels van de Xbox op één hand te tellen. De hele beleidsverandering naar de casual gamer was voor mij een doorn in het oog. De Xbox was vanaf dag 1 een console voor hardcore gamers, maar door het succes van de Wii probeerde Microsoft daar ook een graantje van mee te pikken. Dat deed Sony ook, maar nooit ten koste van hardcore games, games voor echte gamers. Microsoft liet die gamers in de kou staan en probeerde iedereen te laten geloven dat Kinect een fantastische aanvulling is. Vanaf dag 1 was dat ding een piece of shit en iedereen zag dat. Maar Microsoft maar doen of het allemaal zo geweldig is door onder valse filmpjes van Milo. En dan dat grapje van altijd online en verplichte Kinect. De enige reden dat ze het nu veranderd hebben is door het immense succes van de PS4. Maar ik ben niet iemand die 5 jaar wanbeleid vergeet als de Kinect opeens niet meer van belang is. Het vervelende is dat de Kinect zo duur is, dat ze op de hardware van de One beknibbeld hebben. Gevolg, op graphics gebied een inferieure console in vergelijking met de PS4. Leuk dat die Kinect weg is, maar de specs blijven hetzelfde. Dus je zit al vanaf de launch met een console die het allemaal niet kan bijbenen in vergelijking met de PS4. Daarnaast kopen ze voor een miljard ofzo de Minecraft ontwikkelaar, maar steken ze geen cent in first party studio's. Nee, dan pikken ze even tijdelijk een Rise of the Tomb Raider in, want even met geld strooien is zoveel makkelijker dan even zelf een studio op poten zetten en een goede IP in de markt introduceren. De One is hier net uit of de derde Forza komt weer uit. Alle creativiteit is weg daar. Nou, dit dus onder andere. Die Hololens is geheid ook veel mooier neergezet dan het straks daadwerkelijk is. Mijn geld krijgen ze in ieder geval niet meer. En ik ben de enige niet die er zo over denkt, want hele volksstammen zijn overgestapt naar de PS4 die in 2005 best blij waren met hun 360. Wat wanbeleid allemaal niet kan doen.