Ik moet zeggen, dat remote play naar je laptop straks enzo, dat is wel heel fijn. Hoop dat PS4 ooit daar ook nog mee komt. controller en groter scherm is toch gewoon fijner voor ps4 games dan met een vita.
Het feit dat ik straks overal kan gamen met hetzelfde profiel is voor mij toch wel een unieke sellingpoint. Zeker als je jouw saves kunt behouden.
Als MS alle grote exculsives ook op de pc uitbrengt gaat hun dat toch gewoon sales kosteb. Het is in de afgelopen jaren volgebs mij wel wat minder geworden maar er wordt op de pc toch nog steeds erg illegaal gedownload?
Door Steam/Origin wordt er een stuk minder gedownload, het is er natuurlijk nog wel maar volgens mij is het wel een stuk minder geworden.
Dat gaat helaas niet op, je moet wel op hetzelfde netwerk zitten als je xbox one, anders gaat het niet. Of je moet VPN naar huis hebben.
RIP de Wii U ja en hallo Nintendo. 3DS loopt als een trein, Amiibos ook, straks zeker succesvolle smartphonegames (goede zet), en een nieuwe console in de toekomst.
fuck mobile gaming gewoon weer een mooie console maken en het online deel uitbesteden aan een bedrijf wat daar wel verstand van heeft
Ze hadden ook geen keus meer...WiiU is geflopt, en gaat het niet meer goedmaken. Cut your losses, and move on is het beste wat ze kunnen doen.
Precies, zo moeilijk is het niet. Maak volgende keer gewoon een console die net zo krachtig is als de rest, met een normale controller. Doe eens relaxed tegenover third parties, zodat ze daadwerkelijk voor je platform willen ontwikkelen. Besteed het online systeem inderdaad uit en kom met een Pokemon MMO. $$$.
Wedden om een kratje bier dat die NX een underpowered PoS word? Want een console die klein genoeg moet zijn om portable te blijven zal nooit qua hardware mee kunnen met een ps4 of Xone (tenzij ze er Surface Pro achtig geld voor gaan vragen en we weten allemaal dat Nintendo laag in de markt gaat zitten en dat dus nooit zal gebeuren) De les die Nintendo geleerd heeft van de WiiU is blijkbaar om het succes van de handhelds naar de woonkamer te trekken, dat de focus te maken en Sony en MS hun gang te laten gaan.