1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One X icm Ziggo Horizon

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door ExoSkeleton, 18 nov 2017.

  1. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Sinds vorige week heb ik de upgrade gemaakt van de Xbox One naar de Xbox One X. Hierdoor moet ik nu vele GB's aan spellen/updates binnen halen. Echter heb ik zelf een dramatische verbinding van KPN die schommelt tussen de 10-12 Mbps. Hierdoor duurt het dagen om deze updates en spellen binnen te halen.

    Ik heb goed contact met de buurman die over Ziggo (200 Mbps) beschikt, en heb daar mijn Xbox One X aangesloten (zowel via LAN als WiFI) om daar diverse dingen binnen te slurpen. Het probleem is echter dat ik wel verbinding krijg met het internet, maar alle downloads mislukken (Installation stopped). Ook als ik kijk bij de details van de verbinding blijven de download en upload speed leeg. Er wordt wel een Latency weergegeven van 27ms.

    Vraag is dus; hoe krijg ik de Xbox aan het downloaden, het ligt in mijn ogen dus duidelijk aan de Horizon box van mijn buurman, omdat thuis hij wel gewoon download Ik heb al wel een statisch IP toegekend en een betreffende poort open gezet, echter heeft dit geen effect gehad.

    Ik hoor graag of iemand tips heeft.
     
  2. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    @ExoSkeleton Wat zeggen de diagnose(testen) in je netwerkinstellingen? (INSTELLINGEN>NETWERK)?
     

Deel Deze Pagina