waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan? aan de achterkant (als er toch geen kabels zijn) je controllers uit het zicht.. vind ik mooier
juist touchpad =) gewoon stijl, en modern. en een gladde/glansende kleur net als de ps3 maar dan in het wit
Ik doe ook IO, maar dan op TU Delft Hoeveelste jaar zit je? En ik denk niet dat je de opdracht van microsoft zelf hebt gekregen natuurlijk, maar gewoon zelf je onderwerp hebt gekozen Xbox ontwerpen/verbeteren is btw wel een beetje heeeel open opdracht.
Sick! Wat vaag dat ik daar niets van heb gehoord...is daar een website van? Open inschrijving? Maar je hebt een coole studie gekozen Ik ben al 4e jaars en bezig met mijn Master Integrated Product Design.
Gaaf, tot 15 januari de tijd En volgensmij kan ik ook gewoon mee doen Maar als het goed is gaat het dus meer om uiterlijk en hardwarematige functionaliteit. Niet over software dus. Mooie challenge!
ik heb zonet (na het openen van een topic), gezien dat jij me voor was, ik studeer ook io, ook in kortrijk en ook int eerste
je zou orgineel kunnen zijn met de kleur van de ledjes, bv. blauw=aan, wit=fout, enz... dat groen/oranje/rood vind ik eigenlijk niet meer zo leuk... maar das mijn mening iets wat je ook kan doen is de case een special paint beurt geven met een strak ontwerp. moet wel smooth blijven maar een likje verf wat een gedachte overbrengt van: "smooth & stylish, that's me" is ook wel vet...