1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox op de Gamexpo

Discussie in 'Algemeen' gestart door LaZZ, 24 nov 2002.

1. Pre-Doxium

Pre-Doxium Zalazar LM

Leuk Bevonden:
    1
    en een vriend van mij heeft een xbox controller gemolt:+ NGC fan weetje dus toen hij dat deed nam ik m'n wraak:mad:

2. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    maarre wat zat er dan in die blinx doos? (toch niet blinx het spel he?)

3. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    En terecht!!!!!

4. Xearo Li

Xearo Li Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag mensen die Xbox games jatten.
    Die luitjes daar letten echt bijna niet op man.
    Je kunt makkelijk dingen jatten daar.
    FF een ding pakken .. net alsof dat je ff naar je PAPA gaat om te vragen om je hem mag kopen terwijl je PAPA er niet bij is. En HUPPA .. wegwezen ..... 8) 8) 8)

5. Xearo Li

Xearo Li Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het was gewoon een leeg doos waarin de mensen hadden in gepist. 8)

6. sexylexy

sexylexy Guest

ik had een blinx doos en een colin mcrae rally 3 doos gejat

7. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had gewoon een doos waar niet in gepist was hoor. De doos is ong. 80 cm breed en 1 meter hoog. Er zat verder niks in....

Bij mij echter wel :p ik heb de doos namelijk nog gevuld met 1 Xbox doos, 2 kleine doosjes van Blinx en nog 2 van CMR3.0.

Verder heeft Dre (PU) me nog wat posters gegeven en een demo CD'tje van EA. Bij de XBW stand hebk vervolgens nog een postertje van Activision O2 meegenomen.

Ik heb dus weer ff genoeg dozen en posters :+

BTW, kreeg ik bij de XBW stand ook nog te horen dat ik had gewonnen met de XBW prijsvraag :D

8. sexylexy

sexylexy Guest

ik had bij de xbw stand van iemand metlange hAREN EEN POSTER VAN BLINX GEHAD, DIE WOU EM IN ME COLIN MCRAE doos doen, maar ik zei stop maar in meblinx doos, er was ook nog iemand waar aan ik vroeg, waar kan je die blinx dozen halen?? hij zei:
    je kan ze gewoon pakken en hij gaf er een aan mij, willen die gene met die lange haren zich hier ff melden????? (ghehe)

9. king of XBOX

king of XBOX active user agian

Leuk Bevonden:
    1
    een vriend van mij en ik hadden zo'n doos van need for speed gekregen bij de XBW-stand. ja gekregen ja op een eerlijke manier. kunne we van jullie nie zeggen. stelletje jatratten.

Deel Deze Pagina