1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

xbox op je monitor

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door TheOne2000, 26 mrt 2002.

  1. AlphaZeL

    AlphaZeL Obey your Master...

    Berichten:
    1.187
    Leuk Bevonden:
    1
    Re: x-box

    Maar de resolutie gaat dus NIET omhoog voor als je het nog niet gezien had :cool:
     
  2. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien dat die vgabox inderdaad maar op 1 resolutie uitstuurt maar die officiele hdtv kit van bill kon toch volgens mij wel verschillende resoluties uitsturen?

    Specs van die adapter:
    The Xbox High Definition AV Pack connects the console to most TVs with interlaced component video inputs including high definition ready TVs that support 480i and either 480p, 720p or 1080i component video signals. Look for HDTV support on Xbox game packages. Movie playback is in 480i only.

    Kennelijk hangt het af van het spel?

    Tipex
     
  3. Rookstar

    Rookstar X-perienced gamer

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    Technisch zou er een vga-box gemaakt kunnen worden welke dus wel hoge resoluties ondersteund en dus van je monitor een soort hdtv maakt.

    Deze zullen waarschijnlijk in de loop van het jaar wel verkrijgbaar worden. Misschien zelfs van Microsoft.
     
  4. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Mirik to the rescue!: :)
    De Xbox op een HDTV of op een Monitor geeft GEEN hogeere resolutie maar een Progressive signaal.

    Dit bnetekend dat je beeld scherper word aangezien er meer beeldlijnen worden weergegeven (2x zo veel)

    Op een monitor is dat zelfs NOG scherper omdat het signaal pixel voor pixel word gegeven, maar daarvoor moet je een vaak dure VGA converter kopen voor ECHT vga beeld (misschien is die op teamxbox een ECHTE VGA converter maar ik weet niet zeker. klinkt er wel naar.

    Oja nog iets, als het spel een ogere resolutie support zou het kunnen dat het spel op een hogere resolutie weergegeven word, maar tot nu toe support nog geeneen spel dat. (nu supporten ze allemaal maximaal 480p (p staat voor progressive, en wat je TV geeft is 480i (i van Interlaced)
    althans, hdtv KAN dat geven als je dat wilt, en monitor IS al progressive die kan dus geen interlaced signaal weergeven.[/
     
  5. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Het aantal beeldlijnen blijft natuurlijk gelijk bij een progressief signaal alleen worden nu de even en oneven lijnen tegelijkertijd getoond. Dit levert inderdaad een mooier plaatje op en vooral veel rustiger en dit is erg interessant voor de mensen met een grotere (hdtv) tv of een projector. Gisteren naar een interlaced signaal op me projector gekeken, beetje Halo knallen, grappig voor 1 keer om halo op ruim 2 meter breed te zien maar de kwaliteit is te slecht.

    Tipex
     
  6. TheOne2000

    TheOne2000 Oldschool Xboxer

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    0
    zal inderdaad vast wel komen een aansluiting voor HR monitoren :cool:
     
  7. CyberMonkey

    CyberMonkey Proud xbox-owner

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
  8. Godd

    Godd Listen to Godd

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik begrijp het nog niet helemaal maarja. Zal je nu met dat ding een betere kwaliteit krijgen dan op de manier hoe ik het doe, namelijk gewoon de x-box op mijn tvkaart aansluiten en dan komt het ook gewoon op mijn monitor.
     

Deel Deze Pagina