1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox openen

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Philles, 10 nov 2002.

  1. Cyrillus

    Cyrillus Smoezta Anaznuzta

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik Pm je zo ook wel dan moet je me effe helpen ik ga even me jewel veranderen en wil weten hoe ik er een ledje in doe en me controller plaatje veranderen
     
  2. Tha Mike

    Tha Mike The Good Die Young

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoe groot is die fan eigenlijk 60 of 40 mm???
     
  3. Xenior

    Xenior Serious Xenior

    Berichten:
    3.054
    Leuk Bevonden:
    0
    Eastmaster bedankt voor link! Die ga ik morgen gelijk bestellen, superkoel ding.:)
     
  4. Godd

    Godd Listen to Godd

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had een vraagie hoe kan je 2 harddisks tegelijk aansluiten dan dat is onmogelijk een xbox heeft maar 1 ide aansluiting waar de dvd rom en de harddisk aanzitten, dan moet je elke keer de kabel wisselen om de andere harddisk te gebruiken, gebruik dan gewoon alleen die andere harddisk:confused::confused:
     
  5. Justixe

    Justixe DeLorean DMC-12

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    1
    Re: Mjah

    Mijn vraag of je dat wilde was een retorische vraag, maar ik snap je antwoord. Dat over de knoppen heb ik ook gevonden. Later zag ik pas wat de schakelaar voorop de xbox deed (neon-licht).

    Ik vind je xbox er opzich wel cool uitzien, maar ik ben er zelf een beetje huiverig voor. Wrom weet ik ook niet, maar m'n xbox is om mee te gamen en hoe die er verder uitziet, maakt me niet uit. Ik kijk toch naar me tv. Daarbij kan je hem in die staat nooit terugsturen mocht je problemen krijgen, maar aan de andere kant zou jij die zelf wel kunnen oplossen.
    Nou, dit wordt alweer een mooie monoloog. Bottomline: mijn zegen heb je, maar ik kijk liever naar je foto's dan dat ik mijn boxie ga 'tunen'. En idd, blauwe tl-balken onder de auto zijn ook gaaf, maar zonder doel.
     
  6. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Al besteld? Lees nog slechte reviews over dat ding, schijnt errrrrrug donker beeld uit te komen, brightness / contrast verkloot.
     
  7. Xenior

    Xenior Serious Xenior

    Berichten:
    3.054
    Leuk Bevonden:
    0
    Eh...je bent net op tijd. *Haalt slaapsoep uit ogen.
    Maarreh..sjah..das wel ruk, missch. puur om wat raars mee te doen als ik ergens in de future ergens een lichtje op zet...
    Maarja, voorlopig heb ik op alletwee m'n boxen garantie en krijg ik zelf niks gemaaakt.
    Missch. heeft 70373R hem ook gebruikt voordat ie er een robot van maakte?:+ Kleine impressie?
    Bottomline, ik wacht wel even op reactie maar haal hem anders wel voor de fun. Eerlijk, hij ziet er echt berelief uit.:cool:
     
  8. 70373R

    70373R n00b

    Berichten:
    90
    Leuk Bevonden:
    1
    Mjah

    PDAHazzard : Ik woon in Amersfoort, prov utrecht.. ICQ me maar ff anders : 95656993

    Tha Mike : 60mm, deze is echt beter want deze kan gewoon geclicked worden.. NIets zagen dus of slijpen om de coller te plaatsen.. Leuk ding...

    Godd : De HDD van de XBOX is gelocked. Dit betekend dat de HDD die er nu in zit alleen in DIE XBOX kan.. Of je moet hem unlocken etc. maar dat is weer illegaal op deze forum. Wat het mooiste ervan is dat de XBOX de HDD pakt waar de power op zit.. Dus maak je zelf een ATA kabel met 10 aansluitingen dan pakt de XBOX de HDD waar de power op aangesloten is.. Enige wat je hoeft te doen is dus een power switcher.. Deze is vrij makkelijk te maken... Als je meer wilt weten ICQ me dan ff..

    Justixe : Alweer een leukere bericht =] somigge mensen houden er niet van inderdaad.. Zelf ben ik iemand die alles wil doen met de XBOX. Ik vond somigge mods ook niet leuk maar andere vind ik persoonlijk wel grappig.. Thanks.. =]

    Grt 70373R 8)
     
  9. Xenior

    Xenior Serious Xenior

    Berichten:
    3.054
    Leuk Bevonden:
    0
    Krijg een beetje het gevoel dat ik genegeerd word...
    Onee, dat is ook zo.:eek:
    Ook nie lief.:9
     
  10. PDAHazzard

    PDAHazzard Johan! Ook Hier?

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: Mjah

    ICQ hek niet. Moek ff installeren. Ik woon dus in Apeldoorn, dus da's niet zo ver. Ik ICQ je zodra ik on-line ben... Greetz...
     
  11. Eastmaster

    Eastmaster .nl

    Berichten:
    1.778
    Leuk Bevonden:
    2
    Re: Mjah

    Hey dude,

    heb je geen msn?

    Ik wil namelijk ook een externe HDD.....
    jij hebt dus de ata kabel vervangen door 1tje met 2 poorten en rounded?
    verder heb je alleen nog maar een power switcher nodig?
    Dan moet je op beide hdd's de dash zetten toch?
     
  12. CyBeRDuDe

    CyBeRDuDe X-BoX FrEaK

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste 70373R,

    Kun je mij vertellen wat voor fan je er precies in hebt gezet dus graag model/merk van de fan uiteraard.

    Als ik mij niet vergis is het de Titan TFD-A6025/12V - (60 x 60 x 25 mm.)

    Zoals op deze pagina :

    http://shop.freezinghardware.nl/index-info.asp?ID=571

    Echter bij de gegevens staat dat hij maximaal 28 DBA is. Merk je het verschil echt met de stock fan en deze .. kwa geluidsproductie?

    En nog een vraag kun je deze fan gewoon i.p.v de stock fan erin klikken zei je ? de stock fan is 70x70x25 lijkt mij een beetje vreemd ;-) Kun je dit misschien nader uitleggen !

    Bedankt alvast :+
     
  13. 70373R

    70373R n00b

    Berichten:
    90
    Leuk Bevonden:
    1
    Mjah

    Xenior : HaHa, sorry dude, ik dacht ook dat je me een PRV MSG ging geven of op ICQ ? Maar goed, ik nsap ook niet echt de vraag ofzow ? hehe <-- n00b ICQ me maar anders of MSN

    Eastmaster : to3t3r@hotmail.com
     
  14. 70373R

    70373R n00b

    Berichten:
    90
    Leuk Bevonden:
    1
    Mjah

    CyBeRDuDe : Ziet er wel hetzelfde uit.. Alleen is die van mijn net iets stiller maar dat is hem wel denk ik...

    Grt 70373R 8)
     
  15. CyBeRDuDe

    CyBeRDuDe X-BoX FrEaK

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste 70373R,

    Kun je niet eventjes kijken op de fan (wat er op staat).
    Zou je mij wel kunnen vertellen waar je hem hebt gekocht ?

    Hebbie geen doosje/bon of zo waar het opstaat ;-) ?

    Greetz from me
     
  16. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: Mjah

    Hier staat handleiding voor externe hd's te maken....
     
  17. 70373R

    70373R n00b

    Berichten:
    90
    Leuk Bevonden:
    1
    Mjah

    CyBeRDuDe : Jah dat is hem.. Alleen die ik nu heb is ietsjes stiller...

    Grt 70373R 8)
     
  18. Devink

    Devink Barbarian

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    is het goed als ik je ook add op msn ? wil een paar dingen vragen , zoals hoe ik de front van de xbox eraf krijg ???

    msn= sander_man40@hotmail.com
     
  19. gegron

    gegron Guest

    heeft iemand hier ooit is een mooi kastje voor je spelletjes gezien wat wel bij de box past ik wil namelijk iets kopen wat er een beetje bij past dan kan ik hem er tenmiste naast zetten
     
  20. ..::Alpha::..

    ..::Alpha::.. Challenge me

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    Why in de world zou je ledjes in je box willen zetten?

    Als ik aan het spelen ben kijk ik wel naar
    wat anders dan mijn xbox }:]
     

Deel Deze Pagina