Ohw sja ik woon in R'dam maar ik ben hier nog niesso bekend dus vandaar... Zou eigenlijk geen electro zaak weten te zitten... :{ Ik d8 misschien weet jij een goedkope site die ze opstuurt ofzo.
Mjah Oow ok zo.. Hmm.. nou weet je wat het is.. die LED'jes kosten mischien 20€ cent.. Als je r veel moet hebben is het leuk.. Maar je moet ook de verzendkosten betalen voor die krengen.. Check naders www.freezinghardware.nl Grt 70373R
Mjah Zijn Blauwe ( Blauw word nooit gebruikt vandaar dat ze al duur zijn ) en ook zijn ze nog is extra fel... Daarom zijn die zo duur.. Grt 70373R
Ik had het eigenlijk over groen (die wil ik natuurlijk ), maar daarmee zal wel hetzelfde het geval zijn... Maar je hebt dus geen site van een opsturende elctro-boer ofzo? Ik verw8 nl. dat deze site ook zo duur is omdat het een PC hardware zaak is die toevallig ook wat casemodding spulletjes heeft. En welke ledjes zijn dan 20 eurocent? 3mm rode ofzo?
Mjah Hey leodavidowski, Als je die LED'jes hebt kan ik wel een snelle tut maken voor die blauwe LED's... Niet echt moeilijk hoor... Grt 70373R
bij www.thinkgeek.com verkopen ze ledjes en van die neon buisjes, maar das in amerika, dus dat word veel verzendskosten en CC betalingen. bij www.alternate.nl hebbben ze denk ik ook wel wat spul
Yeah het is me gelukt!, 2 felblauwe lichtjes in mijn jewel die trillen als ik met halo begin te schieten Het zijn witte ledjes maar als ze gaan branden heel fel blauw, 5volt ledjes trouwens. Ik zal snel een foto maken ervan, het is echt de moeite waard!
OMG dit is echt übervettig!!! Dit moet ik ook!!! Jammer dat ik nix van dat stomme Frans snap! Kan iemand me vertellen hoe hij die ledjes nou in de knopjes heeft gekregen? En welke kleuren ledjes heeft hij gebruikt? Ledjes uit de US laten overvliegen lijkt me absoluut niet goedkoper dan ze in een Nederlandse online shop kopen, en alternate is ten eerste óók een PC-shop, en heeft ten tweede helemaal geen ledjes!!
Ik heb nu ook witte ledjes erin, maar ze schijnen fel blauw als ze aan zijn. Het zijn 5Volt ledjes, en volgens mij 5mm. Ik heb ze gekocht voor 2,75 per stuk
Geen idee, geef me eens een hint? Klik hier voor een filmpje van de controller op klotekwaliteit Ps. het lijkt een stuk feller dan het eigenlijk is, het is niet storend of zo tijdens het spelen, maar wel vetjes!