BWAAAAHAHAHAH damn we raken off-topic jongen! Weet er nou al iemand een leuke electroboer (mét ledjes!!) in het centrum van R'dam of een site die die dingen voor niet al te duur verkoopt?
ehm in het centrum van r'dam even denken, je zou bij die winkel op de oude binnenweg naast mc donalds kunnen kijken (geen idee hoe die heet)
Uhmmm kweet ff nie wat je bedoelt. Dat is toch die McD op die hoek? Wat voor winkels zitten er nog meer omheen?
Mjah Ecie : Als je veel bestelt kan je ook kijken op www.conrad.nl die hebben ook best veel.. 100%jean : Nice job m8 =] Grt 70373R
J0 thanx voor de site, daar staan tenminste ledjes voor normale prijzen! (Vanaf 9 cent w00t!) Je moet alleen voor minstens 20 euro bestellen, of het gaan op halen in fokking Enschede!!! Ohja en dan krijg je ook nog 7 euro nogwat porto en rembours kosten erbij :{. Er staat wel een idioot groot assortiment pakket voor 16 euro en een multimeter moest ik tóch nog hebben... Mjah ik ga nog ff die site uitpluizen en er over nadenken, het ziet er wel grappig uit allemaal en ik denk dat ik wel een hoop ledjes op 1 controller ga plakken als het een beetje suc6vol is. (Ik heb er gister weer 1tje uit elkaar geschroeft en ik kan zo 10 plaatsen aanwijzen om er 1tje op aan te sluiten die reageert op de knoppies die je indrukt! (En dan heb ik het nog nieteens over de jewel-verlichting die reageert op de motortjes en de permanente verlichting van de knoppies )).
groe3905 : Aan de onderkant, product ID, eindigt dit met een xxx3 is het een versie 1.0 eindigt dit met een xxx5 is het versie 1.1. Grt 70373R
Mjah groe3905 : v1.1 - Waarom ? Deze is stiller ( Geen fan op GPU ) zit een 10gig HDD in inplaats van een 8gig. Geen sisterboard ( Bij het eraf trekken van de Power/Eject stekker kan dit wel eens een probleem zijn ). Betere DVD speler. Grt 70373R
Bwaahhh die conrad heeft echt alles! Ze doen ook aan robotjes en op afstand bestuurbare... whaaaaa ik wordt er helemaal geil van! Ik snap er alleen geen reet van wat de helft betekend (ben nogal een n00bje ). 70373R jij hebt hier ervaring mee hè? Ken jij me ff wat hulp bieden bijvoorbeeld: Met wat voor draad sluit jij die ledjes aan? (Je kan echt uit tig soorten kiezen, geen idee wat het verschil is!) Ik wil ook een aan/uit knopje hebben eigenlijk (het liefst een kleintje zoals jij je neon-schakelaar hebt, maar iets anders zoals dat rode knopje op je controller is ook goed), maar nergens staan plaatjes bij en ik weet niet hoe het heet allemaal! Ik heb wel wat theoretische electro gehad op school en dat von ik altijd heel koel en ik zou er in de praktijk ook wel wat meer mee willen doen maar daar heb ik dus totaal geen ervaring mee. Help mie!! Where do I start?
Mjah Probeer kynar draad te krijgen. Dit draad is massief van binnen en super dun. Qua schakelaars heb je erg erg veel inderdaad. Ik zou gewoon voor een tuimel schakelaar gaan ( Degene waarmee ik NEON aan/uit zet ). Enkelpolig is genoeg voor de LED. Grt 70373R
Re: Mjah Ok thx, wat betekend enkelpolig precies? Kynar kan ik iig niet vinden op die ene site. Wat voor materiaal moet het zijn (gewoon koper?), en hoe dik ongeveer?
Mjah Enkelpolig is enkele schakeling. Dikte van draad moet ong. 0.30mm zijn.. Mag nog wel dikker hoor.. Maar dat gebruik ik altijd. En het is beter dat het massief is, dus niet gevlochten. Grt 70373R