Omdat ik zei dat ik hem al langer dan 3 maanden had dus zeiden ze: Na 3 maanden heb je daar geen garantie meer op:{ Ik snap het zelf ook niet want ze zeiden in de winkel: 1 jaar garantie, nou blijkbaar niet dus. en ik heb hem al opengfemaakt dus sluit hem maar stelletje mutsfielen
bij mij in de winkel zeiden ze 2 jaar garantie, en dat is volgens mij ook zo, ik zou gewoon nog een keer bellen - waarschijnlijk krijg je dan een andere medewerker aan de lijn die het misschien wel goed kan uitleggen :?
je hebt 2 jaar garantie gewoon bellen naar MS ... ook als je het bonnetje niet hebt gewoon bellen ... ze kunnen op het serial number checken
heb ik allebij niet meer dus laat maar ziten en hij is trouwens toch al opengeschoefd en het is jammergenoeg duidelijk te zien.
serial stond op de sticker waar de schroeven achter zitten, openschroeven is eigenlijk het domste wat je kon doen....maar goed, nu een beetje laat daarvoor btw. als ze bij de winkel zeggen 1 jaar garantie zou ik terug gaan naar de winkel... btw: die muts, heb je een fototje, ik heb ook wel interresse!!
Weet iemand welke maat torschroevendraaier je nodig heb voor de laatste 2 schroeven onder de stickers?
Je hebt torx-10 en torx-20 schroevendraaiers nodig volgens mij, maar ik weet niet welke voor de case is.
dacht dat produchten boven de 150 euro 2 jaar garantie hadden maar als je garantie afgelopen is kun je beter zelf je box maken lijkt me goedkoper en sneller
Volgens mij klopt dat niet dat alle aparatuur van boven de 150 euro 2 jaar garantie heeft. Kwerk zelf in een pc shop, en daar is dat niet zo! Ik vind het maar wazig hoor.