1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox owns?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Tronky, 10 feb 2003.

1. EliminatorX

EliminatorX Splinter-Cell Freak

Leuk Bevonden:
    0
    maak jij eens een topic en zit niet iedereen te beoordelen over topic-onderwerp

Ik meen me te kunnen herinneren dat dit niet de eerste keer is dat je zegt: nutteloze topic"

2. EliminatorX

Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: Xbox owns?

wil je hier mee zeggen "respect voor de ouderen":D

3. EliminatorX

Leuk Bevonden:
    0
    grotendeels mee eens maar GTA Vice City is een aardige game, the getaway lijkt me ook leuk maar als je kijkt naar de levensduur van de Ps2 dan valt het (goede) spellen aanbod tegen. Ja dit is een kwestie van smaak maar je weet wel wat een goede game is en wat niet.........

4. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    wtf is dit voor n00b topic?
    echt allemaal van die zielige kindjes die alles afzeiken behalve hun eigen lieve consoletje
    fanboys....pff

5. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    En jij bent natuurlijk het meest volwassen, respectvolle figuur....
    Kijk, fanboys zijn fanboys, maar sommige fanboys hebben tenminste nog smaak (xbox-fanboys :+ )

wat wil ik hier nou mee zeggen? weet ik ook niet....:confused:
    maaruh, doe nou nooit een soort van fanboy bent geweest?
    Je bent vast ook wel eens fan geweest van een band ofzo...
    Dus kraak niet mensen bij voorbaat af op onwetendheid van andere consoles, of spellen...

Ik wil hiermee niet zeggen dat ik een fanboy ben btw :+

6. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    hmm laten we zeggen dat ik 'Nintendo fanaat'ben...
    MAAR ik ga niet met van die domme teksten gooien zoals GC rulezzz...XBOX is KUT en te groot!!! of PS2 zuigt!!!

maar ik heb het nou over die zieligerds die dat wel doen...en dat vindt ik gewoon diep triest

7. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    Nintendo fanaat? cool nog één!

'laat degene die nog nooit gezondigd heeft de eerste steen werpen' - de Bijbel

8. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    yep..tot in mn graf:cool:

9. BlaiR.WitcH

BlaiR.WitcH Rally-ho

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm yah.. liever een Xbox dan een PS2, alhoewel ik me de eerst 6-7 maanden van dat ik de box had, ZWAAR heb geergerd aan de games...
    PS2 had op dat moment gewoon veel betere games.
    Vin het jammer dat Xbox niet echt RPG's heeft, op Morrow wind na dan. :'-(:'-(

Verder is XboxL!ve gewoon DE reden waarom xbox beter is..
    Speel op het moment nog meer PC omdat ik multiplayergames vet vin.

Wel jammer dat Final Fantasy (nog) niet op de Xbox te halen is..
    Microsoft moet ff een deal met Squaresoft sluiten en dan is de Xbox voor mij compleet..:9

ff geduld dus nog

Rally-ho

10. dende0611

dende0611 SegaFanboy

Leuk Bevonden:
    0
    Console wars zijn altijd leuk zolang het maar niet verlaagt in scheldpartijen. (Sorry again Arrowana, had men dag gewoon niet).

En ik ben Sega Freak, dus als mensen als Parasite dingen gaan zegen als "Nintendo gamer" gaat het haar me recht overeind staan. Heheh overblijfsel van de vorige console wars ;) (Is niet verkeerd bedoelt tegen mensen is meer bedoelt om te laten zien dat Console wars altijd leuk blijven. Ik krijg geen moord neigingen tegen Parasite ofzo.)

11. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    eigenlijk zou voor mij de perfecte game industrie Nintendo+SEGA zijn:)
    ik heb btw een SEGA saturn GEHAD:mad:
    en ik heb een SEGA MDII...en ik heb een kennis die bij Visual Concepts werkt(team van SEGA)
    dus ik respecteer SEGA wel...en vind het echt een topbedrijf...
    en jij zal ook wel altijd het tegendeel willen bewijzen als iemand iets zegt over SEGA wat niet klopt..nou ik heb het precies hetzelfde bij SEGA:)
    van 1889 tot 2003....van Marafuku tot Nintendo Corp.....Nintendo zal altijd een speciaal plaatsje in mn hart behouden:cool:

waar ik btw echt niet tegen kan is dat Nintendo altijd kiddy gevonden wordt...maar de PSX en PS2 hebben veeel meer games die 'kiddy' zijn maarja...iedereen kijkt natuurlijk naar de naam NIntendo....zucht ik hoop echt ooit dat Nintendo gewoon zoals vanouds weer tegen SEGA strijdt...en Sony en MS iets anders gaan doen...computersoftware en tv's maken bv;)

achja de gameindustrie is lang niet meer wat het eerst was....ach die goede oude tijd:9
    nu gaat het alleen maar om de extra opties op een console etc...
    ik heb ook gelezen dat de XBOX2 foto's kan verwerken...WTF BILL?!?!?! het is een CONSOLE!!!
    achja wat heeft hetb voor zin om te klagen:/

retro forever;)

Laatst bewerkt: 14 feb 2003
  12. dende0611

dende0611 SegaFanboy

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ken de DEV teams van Sega bijna dromen.

Ook de Arcade dev teams, hun afkortingen. (AM1 WoW entertainment, AM 2 (is van Yu suzuki), AM3 HITMAKEr, AM4 Amusement Vision, AM5 Sega Rosso).

Maar wat was jou kammeraad zijn functie bij
    Visual Concepts?

(Verder is Nintendo ook Kiddy, hoeft niet verkeerd te zijn, in tegendeel veel spellen die bij mij hoog aangeschreven staan worden afgedaan als Kiddy. Ik vind het geen belediging namelijk. Nadeel is wel dat als Nintendo een keer een serieus spel maakt, het gelijk afgedaan wrod als kiddy, en dat ben ik totaal met je eens is niet leuk. Maar goed zoals ik al eerder poste (Nintendo=Kiddy, Xbox= Bejaarden en PS 2 = Puisterige Pubers ;) )
    (Ik denk dat je dan nog het liefst bejaard of Kiddy wilt zijn l) :+:+ )

ps.:"Ik heb nog steeds een Saturn, Japanse Saturn, US Saturn, UK Saturn. 2 Dreamcasts, Sega CD2, 32x, Megadrive 1 , Megadrive 2, Master System 1, Master System 2, GameGear. Ik ben in onderhandeling voor een Sega CDX een Nomad en een Sega CD 1." (Ken een paar gasten bij Sega, alleen echt hoge functies hebben ze niet, zijn een beetje Nobodys en Groupies like me ;)) (Heb trouwens ook wel wat classic nintendo spul hoor, Maar meer c64 spul, Amiga spul, msx spul.)

13. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    ken je de NBA 2k serie? ja vast wel:)
    zij(JA het is een zij:)) heeft de gezichten van de spelers geanimeerd en ze heeft bij Sega Soccer Slam de karakters gedeeltelijk ontworpen:)

14. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    never mind.. kan gebeuren.. het is je vergeven..

@ dende's verzameling:

:eek:

@ kiddy kwestie

nintendo is inderdaad 'kiddy'.. ik zet het tussen aanhalingstekens omdat zoals ik al eerder heb gezegd, ik 'kiddy' een nogal negatief klank vind hebben.. maar dat terzijde..

@ dende:

hoe ken je trouwens al de Dev teams etc? ik ken er eigenlijk helemaal geen van nintendo.. vink best jammer.. maar hoe kom je daarachter? zijn der sites waar het op staat?

Deel Deze Pagina