1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox painten : wel of geen garantie

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Netrab, 24 apr 2002.

1. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    slotjes moeten niet op elke thread hoor.

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Sorry kben de sluitel ff kwijt, maar is wel interessante thread om even over verder te praten, niet iedereen vind die garantie belangrijk :)

3. Netrab

Netrab Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry, ben gewend van Tweakers dat zodra een probleem is opgelost of er een duidelijk antwoord omoog is gekomen dat het dan dicht kan/mag. Bij nader inzien is dit inderdaad wel een leuk onderwerp om over verder te praten. :)

Zie het nieuws bericht van mij op http://www.gamenation.nl over 2 andere controllermods. Eentje die ledjes heeft ingebouwt en een ander die zijn 2 controllers helemaal heeft vernaait met een oerlelijke verfbeurt :)

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ja klopt die kwamen (vorige Maand) al langs op het forum.. wel lache :)

maar nog ff over n topic dicht of niet ; Tweakers moet een erg strak beleid voeren omdat veel topics anders offtopic gaan.. hier maakt het me neit heel erg veel uit als het maar een leuke discussie blijft en het probleem van het topic is opgelost

5. Netrab

Netrab Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik geef je groot gelijk :)

6. De Maki

De Maki Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga 'm echt niet overspuiten ofzo... vind het juist wel gaaf dat ie mooi bij de rest past. Quasi onopvallend :D Mocht je de jouwe gaan verven dan kom ik zeker wel ff checken en als het misgaat zal ik je hard uitlachuh ;)

ennuh... ik ben echt ziek in m'n hoofd :+ Toevallig heb ik dat plaatje uit je user-icon ook eens als achtergrondje gehad

Laatst bewerkt: 25 apr 2002
  7. O.P.G-RAMIN

O.P.G-RAMIN Uber GeeK!!

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 25 apr 2002
  8. Martijn

Martijn I have returned!

Leuk Bevonden:
    1
    Eeuhm leuk, ik heb btw nieuwe schoenen. Maar dat maakt ook niemand iets uit. Net als dat jij wel 2 nieuwe emailadressen hebt.
    Verder ontopic nu.

9. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nhl 2002 gisteren gekocht.

10. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    NHL 2002 is wel vet :)

Deel Deze Pagina