Sorry kben de sluitel ff kwijt, maar is wel interessante thread om even over verder te praten, niet iedereen vind die garantie belangrijk
Sorry, ben gewend van Tweakers dat zodra een probleem is opgelost of er een duidelijk antwoord omoog is gekomen dat het dan dicht kan/mag. Bij nader inzien is dit inderdaad wel een leuk onderwerp om over verder te praten. Zie het nieuws bericht van mij op http://www.gamenation.nl over 2 andere controllermods. Eentje die ledjes heeft ingebouwt en een ander die zijn 2 controllers helemaal heeft vernaait met een oerlelijke verfbeurt
Ja klopt die kwamen (vorige Maand) al langs op het forum.. wel lache maar nog ff over n topic dicht of niet ; Tweakers moet een erg strak beleid voeren omdat veel topics anders offtopic gaan.. hier maakt het me neit heel erg veel uit als het maar een leuke discussie blijft en het probleem van het topic is opgelost
Ik ga 'm echt niet overspuiten ofzo... vind het juist wel gaaf dat ie mooi bij de rest past. Quasi onopvallend Mocht je de jouwe gaan verven dan kom ik zeker wel ff checken en als het misgaat zal ik je hard uitlachuh ennuh... ik ben echt ziek in m'n hoofd Toevallig heb ik dat plaatje uit je user-icon ook eens als achtergrondje gehad
OFF TOPIC :d i8k bill gates weet er wel raat me gewoon weer groen spuiten je je heb je garantsie teruug ps ik heb 2 nieuwe e-mails ramin@fuckbillgates.com ramin@fuckmicrosoft.com
Eeuhm leuk, ik heb btw nieuwe schoenen. Maar dat maakt ook niemand iets uit. Net als dat jij wel 2 nieuwe emailadressen hebt. Verder ontopic nu.