1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox prijsverlaging maart/april 2003?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Tigerstyle, 25 mrt 2003.

1. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    En dan te bedenken dat jij en ik hem een jaar eerder hebben?:D

2. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Ja, was toen duurder, maar je hebt er meer (langer ) plezier van en je had ook nog is reward pack.

3. The Bear

The Bear ...

Leuk Bevonden:
    0
    Ja das waar, maar ik heb er ook geen spijt van hoor. En dat reward pack vond ik ook wel relaxt.

4. kale

kale Robbie Williams

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had hem in juli gekocht: 300 euro
    Er liep toen ook zo'n actie dat als je een xbox kocht + een spel kocht dat je dan er nog een gratis spel bij kreeg (intertoys)
    Daarna heb ik nog effetjes een rewardpack gekregen.

5. meteorf25

meteorf25 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Deze geruchten circuleren al een aardige tijd op het internet, De datum van een prijsverlaging zal ws. in mei/juni liggen (zo rond de E3.

6. Devink

Devink Barbarian

Leuk Bevonden:
    0
    dit zal wel vet zijn zo'n prijsverlaging dan koop ik mooi nog een xbox aangezien , bij mij huidige xbox de 3de en 4de controller poorten kapot zijn :mad:

7. meteorf25

meteorf25 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    offtopic: hoe krijg je die poorten dan kapot???
    Heb je geen garantie meer???

8. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Nou, Eendje, iemand schrijft dat ie de Xbox Live aktie aanbieding heeft gezien, incl Xbox Live abonnement, voor 299 euro of zoiets. En dat klopt dus niet. Vandaar dat RogerRoger een corrigerend bericht schrijft.

Ik heb overigens nog nergens iets gezien van een prijsverlaging. Alles sites melden nog 259,95... Ik hoop dat ie nog net voor het weekend goedkoper wordt. Mijn neefje is zondag jarig... ;)

9. ChaoZ-dRoNe

ChaoZ-dRoNe Keeping shut

Leuk Bevonden:
    0
    Het laatste wat ik heb gehoord, is dat direct na de E3 de Xbox in prijs daalt naar 170 euro, las het op het gnl forum.

Deel Deze Pagina