Ik had hem in juli gekocht: 300 euro Er liep toen ook zo'n actie dat als je een xbox kocht + een spel kocht dat je dan er nog een gratis spel bij kreeg (intertoys) Daarna heb ik nog effetjes een rewardpack gekregen.
Deze geruchten circuleren al een aardige tijd op het internet, De datum van een prijsverlaging zal ws. in mei/juni liggen (zo rond de E3.
dit zal wel vet zijn zo'n prijsverlaging dan koop ik mooi nog een xbox aangezien , bij mij huidige xbox de 3de en 4de controller poorten kapot zijn
Nou, Eendje, iemand schrijft dat ie de Xbox Live aktie aanbieding heeft gezien, incl Xbox Live abonnement, voor 299 euro of zoiets. En dat klopt dus niet. Vandaar dat RogerRoger een corrigerend bericht schrijft. Ik heb overigens nog nergens iets gezien van een prijsverlaging. Alles sites melden nog 259,95... Ik hoop dat ie nog net voor het weekend goedkoper wordt. Mijn neefje is zondag jarig...
Het laatste wat ik heb gehoord, is dat direct na de E3 de Xbox in prijs daalt naar 170 euro, las het op het gnl forum.