Xbox probleem. help!!!!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Kaan, 12 mei 2005.

1. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    uhm je kan er makkelijk nog 1 krijgen, koop gewoon een oude philips (pc) cdrom drive, ik had er1 in oude pc daar zat PRECIES hetzelfde rondje in.
    dan haal je aan de BOVENKANT van je drive dat soort houdertje los d.m.v. een schroevendraaier eronder te vrikken(wel rustig ;) ) dan leg je hem er in, beetje seconden lijm op de rand, ding er weer op en klaar is kees.

als je er echt geen kan vinden dan moet je het maar ff zeggen, ik heb nog wel zon rondje.

dan moet ik hem wle kunnen vinden he O-)

Laatst bewerkt: 12 mei 2005
  2. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Maar je kan ook een nieuwe of 2de handse DVD rom kopen voor Xbox

3. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    uhm...dat metalen dingetje houd de cd vast en draait mee met de cd, daarom wordt het ookwel de spinner genoemd....niet vastlijmen dus :9

edit: maar dat weet xink wel want hij heeft ok een full dvdwindow en bij nader inzien bedoeld hij denk ik het kapje bovenop O-)

4. Kaan

Kaan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    slik moet tog een nieuwe bove kap met die ''spinner'' erin hebbe hoor. maar thnxx voor de tipsss

EDIT: een 2de hands dvd reader kost al snel zon 60 euro. dat wil ik juist weer niet uitgeven

5. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Zeker!

6. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Wat wil je dan? Iemand die toevallig de bovenkant van z'n Philips dvd-drive verkoopt? Fat chance..... |:-

7. Kaan

Kaan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet jonges ben dom bezig geweest

Edit: ja een kappote dvd drive voor xbox kope van het merk philipsen de bovenkant op mijne gooie

Deel Deze Pagina