Nou ik moet zeggen dat alle 3 bagger games uit hebben gebracht. Voor de XBox zijn alleen noemens waardig : HALO en CDS voor de rest was het ook bagger. Ik laat de ports dan erbuiten aangezien die op meerdere systemen uit komen (dynasty warriors)
Live maakt de xbox gewoon de shit einde discussie. M$ heeft het gewoon bewezen dat ze de potentie hebben.
Hmm xbox heeft zo'n 150 games in totaal dus dat lijkt me sterk. Ik heb liever Goldeneye of Perfect Dark.
Beetje, late reactie... maar deze games zijn al #93848743 x uitgebracht.. bv mario, mario 1, mario advance, mario 128,mario sunshine,mario kart,mario advance kart blllaablaablaa
Ja maar wel verspreid over een aantal consoles en de N64 heeft alleen maar mario 64 en mario kart gehad en nu op de cube is er alleen nog sunshine en mario kart komt eraan en verder wordt er verwacht dat mario 128 aangekondigt gaat worden. Het valt dus ook wel weer mee. En het zijn telkens goede games dus waarom een winning concept helemaal omver gooien.
Liever #93848743 x een goede sequel, dan een nieuwe game die zuigt. En gezien dat er nog steeds mensen die dit willen, zie ik het probleem niet zo, ik hou hier ook wel van. Wanneer je een goed concept hebt, ga je die telkens iets verfijnen, en verbeteringen aan brengen.
HEt liefst zou ik alledrie hebben, ze hebben alledrie hun goeie games dus je moet ze eigenlijk alledrie hebben...