1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox Racing Community

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Froggle, 26 jul 2008.

1. Froggle

Froggle Play, or be played.

Leuk Bevonden:
    47
    Om het jaar weer lekker in te gaan, zal op 1 januari 2009 de nieuwe competitie erbij staan. ;)

2. Froggle

Leuk Bevonden:
    47
  3. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    \o/ hup Froggle hup \o/

Maakt niet uit wat andere mensen van ons forum vinden, ik vind het er gezellig. :)

4. Froggle

Leuk Bevonden:
    47
    Het is ook reuze gezellig op XRC, Roel. \o/

5. SPiRiT

SPiRiT lekker scheuren

Leuk Bevonden:
    2
    ik hou helemaal van close online racen (wel fair, maar niet square), maar ik heb tot nu toe vooral alleen GTA4 online gespeeld (en een beetje MotoGP07, jammer dat 08 kut is), want stoepjes en streetracen vind ik ook echt racen, en af en toe een GTA race is ook knalle.

Ben gewoon ook te lui om forza 2 of PGR4 eens te halen, forza 1 vind ik ook niet super, rijd als een hoovercraft, klinkt als stofzuiger. Het leukste vond ik autos painten.

maar als ik meer race gamez heb scheur ik zeker mee en mogen jullie me wel volgen.

6. Froggle

Leuk Bevonden:
    47
    Forza 1 vond ik zelf ook een flut spel en qua besturing totaal niet vergelijkbaar met Forza 2. Verder is PGR4 zeker een aanrader. Beiden zijn inmiddels 30 euro, dus daar kun je het wel voor laten. ;)

7. schoofie

schoofie XRC

Leuk Bevonden:
    0
    Voor de liefhebber,

Op XRC is momenteel een nieuwe competitie in voorbereiding. De eerste race zal naar verwachting starten op zaterdag 23 mei as om 20:30 uur. Alleen hebben wij nog 3 spelers nodig om de 2 lobby's vol te krijgen. Dus mocht je nog interesse hebben, Kijk dan even in het topic.

De competitie is een beetje gebaseerd op de WTCC. Er is na lange voorbereiding een aantal voertuigen gekozen die na tuning tot A800 redelijk aan elkaar gelijk zijn. De paints dienen door de deelnemers zelf worden gemaakt, 1 per team van 2 personen. Wij hopen uiteindelijk tot 16 deelnemers to komen. Helaas komen wij momenteel even niet verder dan 13

Laatst bewerkt: 8 mei 2009
  8. Froggle

Leuk Bevonden:
    47
    Na anderhalve maand een downtime te hebben gehad, zijn we weer op het web. We gaan gewoon weer verder bij waren gebleven. :D

www.xboxracing.net

9. Dsquared

Dsquared Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoorde dat Handewasser op jullie forum pist

10. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Om misverstanden te voorkomen, bedoel je pist of post 8)

11. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    link?

12. Froggle

Leuk Bevonden:
    47
    Ik ga er vanuit dat je bedoeld dat ie op ons forum post. :+ Uhm nee. Op XRC zijn uiteraard wel een aantal kwaliteitsracers aangemeld. ;)

Om competities in goede banen te laten lopen hebben we een uitgebreid reglement gemaakt, met dank aan Schoofie. Binnenkort zal de XRCC weer van start gaan op Forza 2. Forza 3 laten we nog even voor wat het is, gezien we allemaal eerst het spel uit willen spelen, om vervolgens alle tijd aan competities te steken. ;)

Verder is XRC sinds kort ook te volgen op Twitter. :cool:

13. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    aangemeld op jullie forum :thumbs:

14. Froggle

Leuk Bevonden:
    47
    Sinds eind vorig jaar bestaat XRC 2 jaar. :)

15. Froggle

Leuk Bevonden:
    47
    Misschien leuk voor de Xbox Original racers. Wij gaan binnenkort een afscheidscompetitie houden op PGR2. Mocht je zin hebben, dan kun je je ervoor aanmelden op XRC via de volgende link: http://www.xboxracing.net/viewtopic.php?f=14&t=570

Om nog even de goede ouwe tijd weer over te doen. ;)

Deel Deze Pagina