heb ik een nieuwe dvd drive erin zitten, nadat mijn thompson niet helemaal meer flex werkte, is het weer een thompson
Je kunt er ook niet op letten, want het staat niet op de doos aangegeven. 't Is gewoon een verrassing als je de lade open doet, en jij had één van de goede loten
Ik heb een samsung maar kan gek genoeg geen dvd-r kijken, weet iemand of er sommige merken dvd's zijn die hij niet aan kan of hoe zit het?
Ik heb een thompson en heb laatst nog zonder problemen een dvd+rw zonder problemen gekeken dvd-r heb ik nog niet geprobeerd
ik heb thompson en speel zonder problemen dvd-r van tdk afspelen, deze is te koop bij expert etc, ik betaalde 2,75 per stuk
dr is hier een ander topic over, staat veel meer in, gebruik de zoek functie ff, zie je zo wat je samsung/thompson/philips draait mijn philips heeft alleen moeite (draait wel maar happert) met thats write dvd's zowel + als - verder doen tot nu toe alle dvd's het
Als je ilegale praktijken gaat uitvoeren is philips beter. Houd je hem in legale toestand is samsung beter. En aangezien er over het 1e hier niet gepraat wordt, is de samsung in dit geval dus beter
Ik heb een samsung drive, en speelt goed af. Alleen dus jammer dat het er gewoon minder mooi uit ziet als op een beetje goede dvdspeler/recorder. @Amarant: Kun je aub nog ff naar dat topic voor dat host en domein gebeuren komen?
Waarom is de philips dan beter? Wat kan je er dan meer mee dan de samsung? EDIT: Check de reactie voor je reactie Legolas.
Fout, mijn xbox met philips drive leest gebrande dvd's en ook gebrande cd's, alleen geen video cd's (sorry voor dubbelpost )
Ik heb een LG-drive, het maakt op zich niet uit wat voor drive je hebt beeldkwaliteit van de dvd-film blijft hetzelfde.