lol, lauw belgisch, ja vast.. is gewoon de geevolueerde vorm van "vet" die in sommige delen van nederland WEL gebeurd is..
Bij Intertoys ook 209 euro. Volgens mij overal hetzelfde. Zonder headset en in doosjes en 2 maanden live.
het is jammer dat ik mijn xbox een paar weken daarvoor al had gekocht anders hadi k deze cker weten gehaald
Ik heb massive pack gehaald bij Dixons: Xbox, 2 x Controller S, DVD Kit, MM3 (zonder hoesje), Halo (Zonder hoesje), Brute Force (Met hoes, maar een kut spel ), 2 Month Trial. Die shit voor 299. /EDIT De prijs is: 229 NIET 299
229. En (bij Dixons tenminste) kan je kiezen voor 229: Massive dingen + DVD kit, of voor 229 Massive ZONDER DVD kit
Heh? Hij kost overal 229 hoor, alleen Bij Dixons krijg je er een DVD kit bij (gratis!). Dus voor de mensen die een (massive pack) Xbox willen kopen, doe het bij Dixons, daar krijg je er ook nog een DVD kit bij!!
Weet iemand wat voor een dvd-speler zit er in die Xboxen uit het Silver bullit pack? Bedankt voor de reacties!!
Oh je bedoelt de Samsung? cool gaak die kopen die lijkt me echt wel chiller dan die andere 2 die er te koop zijn!