1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox Slim E Update Error

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door remy13, 11 apr 2015.

  1. remy13

    remy13 Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Goedemiddag allen,
    Een vriend van mij heeft eergisteren een Xbox Slim E gekocht, en heeft sinds hij wilt connecten naar Xbox Live alleen maar problemen.
    Allereerst moest je een Dashboard update doen om in te kunnen loggen naar Xbox live, dus dat deed hij, en toen kreeg hij bij het updaten deze error code:
    Systeemcode:
    42FE - 0000 - D080 - 0200 - 8007 - 274C

    Ik heb toen even opgezocht wat hij kon doen ( heb er nooit eerder van gehoord) Toen kwam ik bij Xbox.com erachter dat je ook handmatig een systemupdate kon hanteren door middel van een USB die geformatteerd is naar FAT32, en de laatste update downloaden van Xbox.com zelf. Dat heb ik hem uitgelegd, hij heeft het gedaan en het werkte. Toen hij het spel Black Ops 2 had geïnstalleerd, moest hij het spel ook updaten. Op dat moment kreeg hij WEER dezelfde error code, terwijl hij ervoor wel werkte, maar bij het updaten van het spel niet.

    Nu een dag later, laat ik het hem weer proberen, en hij kreeg weer dezelfde error code, dus ik liet hem zijn wifi testen van zijn Xbox, en toen kreeg hij dit bericht.
    http://gyazo.com/e6db32c2a5ed68bef8c94b0470cfe1ea

    Modem uit, 30 seconden wachten en weer aanzetten. Werkt helaas ook niet.
    Ik ben helemaal klaar met ideeën verzinnen, iemand nog ideeën?

    Dank jullie wel alvast!

    ( Overigens kan hij geen kabelinternet gebruiken, terwijl ik hem dat wel aanraadde, maar dat ging helaas niet)

    Gr,
     

Deel Deze Pagina