ok ik dacht al, als je het nu niet snapt ben je echt wel heel dom. maar het belangrijkste is dat je het nu snapt!!
Nee ik heb Brushed Aluminium Ik had die genomen omdat ik foto's van xboxen had gezien die deze hadden, en daar zag ie er stukken mooier uit dan op hun site.
heb je dr een zelfgemaakte foto van?? edit: lambers, heppie dr ook een foto van, kwil nl ook zoiets gaan kopen maar kweet nog niet welke het wordt. Wie weet er trouwens of www.destickerman.nl betrouwbaar is?????
sorry luitjuhs. Vandaag vroeg naar bed Edit: aarghh, waarom doet mn compu nou altijd zo raar om 2 x te posten Offtopic: lamber, gefeliciteerd
waarom wil je stickers van www.destickerman.nl? www.gameconsoleskins.com is een betrouwbare site. ik spreek uit ervaring. maar je hebt wel een CC nodig.
Mocht je toch overwegen hem buiten NL te bestellen: Ik zelf heb er ene van Skinefx.com gekocht, binnen een week binnnen en ben er zeer tevreden over. Deze heb ik op mn Xbox. Deze heb ik op mn controller S. In het echt ziet het er bij mij hetzelfde uit als op het plaatje.
Jazeker, zoals ik al zei: ik ben er zeer tevreden over. Een vriend van me (PoPgamer) heeft dezelfde maar dan in het blauw, en is er net zo tevreden over als ik BTW: al een keuze ergens kunnen maken?
Ja was voor jou bedoeld Ow had ik nog niet gezien. Dat ziet er best vet uit, mijn persoonlijke voorkeur gaat naar chroom, maar deze is cker niet verkeerd, well done!
deze vind ik erg mooi! dus misschien koop ik m wel.. is het lastig om zo'n sticker erop te plakken??? (zit er een korte handleiding bij bijvoorbeeld?) en wat als het fout gaat?