1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox teleurstellend????

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Janosje, 24 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CHAOZ LORD

    CHAOZ LORD Xlife

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    achja die fanboys die tevreden zijn over hun eigen console komen hier om hun eigen miskoop toch nog te redden doormiddel van de xbox afkraken. FFS koop dan gewoon een xbox als je zo jaloers bent..
     
  2. X-power

    X-power Nah

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, nu ben je dus net zo 'erg' als die fanboy. 'Om hun eigen miskoopt toch te redden' :{.
     
  3. joche

    joche XBW diehard

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    @Janosje: JE BENT EEN LOSER!!!!!!!!!

    ps. maar dit wildje ook precies horen of nie? anders zou je deze topic niet openen.
     
  4. X-power

    X-power Nah

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens, jongens: laten we plx de orde bewaren.
     
  5. WeeGee

    WeeGee Active Member

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een verschrikkelijk loos punt om een thread te starten zeg...
    Fijn dat jij terleurgesteld bent en dat je halo 2 hebt gespeeld... wilde je dat vertellen?????...................klein moment............Okee je hebt mijn aandacht voor 5 sec. gehad nu tevreden???
     
  6. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm ik was zelf ook wel een beetje teleurgesteld in de xbox (met zijn spellen aanbod) TOTDAT ik xboxlive nam.. spellen als top spin en crimson skies zijn zó ontzettend cool op xboxlive :eek: !! verder vind ik zelf platformers erg cool, maar goede zijn er niet zo veel op de xbox (BG&E _O_ .. maar verder?)

    dus: als je vind dat je xbox je geld niet echt waard is geweest, doordat er niet genoeg spellen zijn, profiteer dan van een aanbieding (er zijn er altijd wel een paar) en neem xboxlive voor ongeveer 30 euro!
     
  7. stefano

    stefano Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    die 4 levels zijn egt nie lang ik heb hem al uitgespeeld maar ben wel mee eens dat het spel heel erg tegengevallen is.. :'-( mare ik vind alleen de drie eerste levels cool de rest nie egt vind heel jammer heb namelijk 2 jaar op die game gewacht en dan ineens is het nie wat ie zou moeten zijn :mad::mad:
     
  8. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    @ Stefano

    Misschien was het handig geweest om eerst even de eerste post van pagina 2 te lezen voordat je dit had gepost.
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2004
  9. Cypher

    Cypher Yohohohohoho!

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    8
    IK ben het er zeker mee eens, Dead or Alive3, Jet Set Radio Future en Halo(volgens velen, mij niet inbegrepen) waren de echte toppers van de launch titels. Maar hierna kwamen er niet veel echt originele of erg goede titels uit. Een van de laatste titels die echt goed waren komen voornamelijk van Tecmo en Sega. Halo 2 moet ik nog zien en ordeel dan pas ook als ik het heb gespeeld. Maar Project Gotham Racing vodt ik niet echt een topper en dan zeker niet als je als ik al jaren Gran Turismo speelt. Het was aardig maar voor Xbox was Sega GT 2002 meer een betere racer dan PGR 1 en 2 pomdat hier nog enige vorm van realisme inzit. Verder komt er zoveer ik zie er weinig origineels uit en helaas zijn de grote spellen waarop wordt gewacht meestaal saai of erg kort, kijk maar naar Fable en Sudeki. deze beide wisten een grote fanbase te creeren maar bleken later toch tegen te vallen. En toch wel het meest tegenvallende vindt ik de kosten van live en dat Live veel te veel extra's levert waarvan de helft overbodig is. Maar MS mag als ze de Xbox weer tot de top willen laten horen eens meer reclame maken voor games in Japan. Want een spel zoals Final Fantasy of Zone of the Enders hebben we nog niet op Xbox en dat is zeker jammer want dit zijn de regelrechte topppers op de consoles.
     
  10. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Tot over 2 dagen.
     
  11. Hack_Bird

    Hack_Bird Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    /Mod Graveheart

    Tot over 2 dagen.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 okt 2004
  12. ironx

    ironx Jump in.

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Games zuigen inderdaad... op elke console... als je 'm omgebouwd hebt.
    Dat is tenminste mijn ervaring.

    In de tijd van de Dreamcast (werelds apparaat) was ik zo stom om dus te gaan kloten met die bootdisc en het gewoonweg van internet zuigen van games. Heb ook een snes met copybox. Precies hetzelfde verhaal.

    Je hebt alles wat je maar ziet, het kost geen ruk, maar de lol is er snel van af.
    Je waardeert het op een gegeven moment niet meer.

    Je slaat in feite om van "gamer" naar "graaier". Je wilt alles hebben voordat een ander het heeft. Vandaag wil ik *dit* spel hebben... of nee, het liefst gisteren nog!

    Natuurlijk komt er ook rommel uit, maar op een gegeven moment ga je alles rommel vinden, en waarom? Je hoeft er niets voor te doen om het te krijgen!

    Voor mij was de lol er na een paar maanden wel vanaf. Je zit daar maar met een stapel CD's en maar te turen of "het nieuwe spel" al uit is. Bingo! Daar is ie! Zuigen voor een ander 'm heeft, want dan kan ik tenminste al opscheppen met "heb ik al gespeeld".

    Na de Dreamcast heb ik een Xbox genomen, maar mezelf de plicht opgelegen dat ik 'm never nooit niet zal ombouwen. En wat blijkt?
    Ik heb niet alle spellen die uitkomen. Ik heb spellen later dan mijn neefje of weet ik wie. Sommige spellen zou ik wel per direct willen hebben, maar de financien laten het even niet toe.
    Pech. Maar weet je wat ik wel heb? Veel meer plezier van een spel waneer ik er *wel* 1 kan kopen.

    Ik ben dan ook van mening dat het ombouwen van console's voor het "gratis" kunnen spelen van games gewoon het plezier bederft.

    Dat een Gamecube zuigt is ook onzin, heb er zelf ook 1.
    Gewoonweg omdat daar ook een reeks van games op is die ik op de Xbox weer mis.
    Iedere console heeft zo zijn eigen serie top-games, stijl en klasse.
    Gister nog Donkey Konga gespeelt. Toen ik in het begin de berichten las leek het me echt helemaal niks, maar eerlijk gezegd: 't is fantastisch om te doen met vrienden :p

    Of iemand nu een GameCube, PlayStation of Xbox heeft: laat 'm in zijn waarde. Het gaat erom of die persoon er plezier aan beleeft.
    Wees blij dat we niet allemaal dezelfde smaak hebben, viel er weinig te kiezen :)
     
  13. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    mwah...als je echt het gevoel krijg van er komt geen einde aan dan zie ik dat ook als een lange sleur....dat kan ook niet goed zijn.
     
  14. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Heb je helemaal gelijk in man! ik zou graag nog een voorbeeld geven:
    Mijn buurjongetjes krijgen alles wat hun hartje begeert en ik zag bijvoorbeeld zo'n autotje met electrische motor in de garage bij hun staan.
    Ik heb het ventje er nog nooit op zien rijden, gewoon om het feit dat hij toch alles al heeft wat hij wil en er niets voor hoeft te doen.

    Dan is er niets meer leuk.
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2004
  15. ITNL3

    ITNL3 Jedi Knight

    Berichten:
    776
    Leuk Bevonden:
    5
    jezus wat een kneus deze treadstarter. De xbox heeft voor HEM misschien geen toppers maar voor de rest van de wereld wel. Voor xbox komen nu juist topper na topper van de plank af rollen. Nu fable, straks halo2 damn, ik kan toch geen 10 spellen per maand spelen. Maarja die kneus brandt gewoon alles dus dan heb je dat ook niet. Als je spellen brandt vindt je spellen geen zak meer aan, dat is gewoon. Had ik VROEGER bij m`n pc ook. Elke dag een nieuwe game dan vind je er gewoon niks meer aan na een paar dagen. Fable boeit me nu al 2-3 weken non-stop
     
  16. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    wordt deze nou open gehouden om iedereen die een omgebouwde xbox heeft in de val te lokken voor de 48uurs ban?

    ( top aktie )
     
  17. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    ff psychoanalyse (ja we gaan weer moeilijk doen :+)
    Die kneus registreerd zich, en gaat even lopen te spoilen over Halo 2 (ja, ik ben erg kritisch in spoilen, ik haat het al om dat klein miniscuul dingetje te weten), probeer dit op een "volwassen" manier over te brengen, en probeerd het daarna als meeloper (GameCube suckt inderdaad -> echt niet) dan ff heel eerlijk zeggen dat ie de illegale versie heeft, en nog klagen dat ie in het frans is ook!
    zieleg...
    Zelf al kreeg ik de engelse onder m'n neus geduwd, ik neem hem niet aan. Als je commentaar hebt op een succesvol game, dat al records gebroken heeft, geschiedenis gaat schrijven, ok, het kan er misschien door, maar als het nog niet eens uit is, en je hebt hem illegaal (waar je nog eens gaat klagen dat de illegale versie frans is ook) dat kan er bij mij gewoon niet in.

    Laat ik de fanboy-opmerkingen maar negeren, ik was vroeger (geen fanboy weliswaar) ook wat blinder. Voor na die 2 dagen, je posts lijken wat alsof je erbij hoort, maar volgens mij maak je je niet erg geliefd.

    (Beseft juist wat: Ben ik blij dat ik geen mod ben, al die mods die de spoilers weg moeten doen, kennen ze ondertussen zelf wel :eek:)
     
  18. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog niet dicht deze tread, hij heeft het hier over halo2 die door consumenten nog niet word gespeeld (eigenlijk, op die f*cking cheaters na). Verder ben IK niet teleurgesteld in xbox en heb hier veel plezier aan, volgens mij word xbox steeds beter in games, neem nou halo2 die komt, ghost recon 2, fable, forza, sc3, brothers in arms. Deze titels en nog vele anderen moeten toch wel heel goed worden en hiervoor hebben we toch echt WEL goede games gehad oa. PGR2, ninja gaiden en SC PT , en ook vele anderen. Anyway weet ik niet waar jij het over hebt

    greetz wooly
     
  19. box_thijs

    box_thijs Guest

    humorke, ik geloof best dat je tegen fanboy's bent en ook tegen mensen die illegaal spellen van internet halen. Maar ik geloof niet dat als je de illegale versie van halo II zou krijgen in het engels, dat je die neit zou aannemen. Verder vind ik ook dat het b*elshit is dat als je spellen illegaal hebt (dus gratis) dat je er dan na een week of 2 niets meer aan vind. Want volgens mij is dat gewoon hetzelfde alleen dan blijft je portemonee teminste een beetje gevuld...


    en dude janosje, sinds waarneer krijgen mensen een stijve door een animatie-game te spelen :-S
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 okt 2004
  20. dutch_badass

    dutch_badass New Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    2
    Een stijve van een spel
    kerel word tijd dat jij een bezoekje brengt aan de plaatselijke psychiater hoor |:-

    Als het probleem tenminste in je kop zit
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2004
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina