Xbox teleurstellend????

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Janosje, 24 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xtreme-gamer

    xtreme-gamer EMAGDNIM

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    0
    Ehm volgens mij is die kerel niet helemaal goed. Maar tja, dat heb je met mensen die halo 2 downen. Echt slecht. Voor die 70 euro voor een chip in je box kan je beter gewoon een game kopen en dan kan je ook nog eens live!
     
  2. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Know your facts, met een chip kan je óók op live. Maarre graveheart, ik heb nu tig keer het woord chip voorbij zien komen. Moet jij nu niet verplicht al die mensen bannen? Want straks wordt microsoft nog boos op jullie, omdat een stel kortzichtige koters hier van alles afkraken zonder de feiten te kennen!
     
  3. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Let wel op dat de Xbox de eerste console is van Microsoft. Zowel Sony als Nintendo doet dit al jaren! En voor een eerste console vind ik dat hij zich goed staande houdt. Ik heb mijn GameCube ook verkocht omdat ik gewoon steeds op de Xbox terug kwam. En persoonlijk vind ik dat er ook niet echt superveel topgames zijn, maar dat ligt er gewoon aan dat hij nieuw is op de markt.

    Denk ik.
     
  4. General Wong

    General Wong Vietnamese Tijger

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Young Link/Carazo, waarom doe je je nu opeens voor als Janosje? Ik wist niet dat je zo in de ban was van die Duitser. NIW, beetje een thread die niet op feiten en statistieken berust en meer uit gaat van je Cube fanboy gevoel (waar ik je dan ook van ken via GQ).
     
  5. RogierB

    RogierB Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Omg wat een zielepoot ben jij(met wel andere hiero). Hij wilt gewoon even kwijt dat hij teleurgesteld is in de xbox en dan krijgt ie van dat domme gezeik van oa jou. Je mag hier volgens mij echt alleen maar vol lof over de xbox praten. En dan mensen voor fanboy uitmaken terwijl je er zelf gewoon keihard een bent. Accepteer nou eens dat er mensen zijn die de xbox een drol van een console vinden.
    "Voor xbox komen nu juist topper na topper van de plank af rollen", omg mag ik ff lachen. Jah, als je games als midtown madness 3 goed vind komen idd de een na de andere topper uit voor de xbox. Als je echter verstand van games hebt zul je zien dat dat best vies tegenvalt. Ik vraag me af of al die xbox mannetjes hier wel eens op een ps2 of gamecube spelen. Lijkt me sterk anders zal je echt wel heel anders praten over deze 2 consoles.
    Maareh..janosje...tis nie lief dat je kopieert hoor. Zoek een baan zodat je de games legaal kan kopen *)
     
  6. SluipSchutter13

    SluipSchutter13 XboX 360

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Als hij Halo2 al heeft('t sal wel die franse versie zijn) dan heeft hij ook een gemodde xbox toch? en gemodde xboxen worden toch gepakt door microsoft, alleen als ze op live gaan. Maar aangezien hij hier geen live account vermeld kan je die gast dan niet bij M$ melden?
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2004
  7. nusti

    nusti Wannabe Diefast

    Berichten:
    507
    Leuk Bevonden:
    7
    ach wat maken we ons weer druk....gamecube, ps2 en xbox.....alledrie hebben ze goede en slechte games...als ik het geld ervoor had, had ik ze alledrie thuis staan , maar nu dus de Xbox en ben er best tevreden mee. Een goed aparaat met coole spellen, wat GC en PS2 ook zijn....en er komen genoeg games uit die voor iedereen tof zijn ...toch? Ik hoop alleen dat kingdom under fire in europa uit gaat komen....en dan ga ik nu weer verder met het geweldige spel: spiderman2 (jawel een multiport :))
     
  8. RedBullet

    RedBullet Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Het inbouwen van een chip is toch niet illegaal? Het gebruiken van gedownloade spellen en/of gecopieerde uiteraard wel. Maar zover als ik weet is het enige gevolg van het inbouwen van een chip het verliezen van je garantie?
    Je kunt zo'n chip geloof ik ook uitzetten, als je er mee op live wilt..
     
  9. SuperFly

    SuperFly Xbox 360

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Het open maken van je xbox is ILLEGAAL! en het inbouwen van een CHIP is helen maal illigaal!!!... Want volgens Microsoft zen regels stelt Microsoft jou de xbox ter beschikking!!!!
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2004
  10. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    het is niet illegaal je xbox open te maken, je garantie vervalt alleen.
    het versprijden en downloaden van geripte spellen is wel verboden.

    Maar waar gaat deze draad nou eigenlijk nog over? 8) 8)
    Er wordt op xboxworld toch gewoon niet gepraat over omgebouwde xboxen?
     
  11. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    als ik fijn mn xbox openmaak dan is dat aan mij. Wil ik er een chip in bouwen of hem zo omtoveren dat ik er videobanden op kan afspelen, dan is dat aan mij. Als je illegale software gaat spelen...dan ben je idd pas illegaal bezig. Overigens, gecopieerde muziek mag wel.ook op de hd van je xbox, en dan zeurt helemaal niemand er meer over of het wel of niet illegaal is.
     
  12. MisTicMac

    MisTicMac Active Member

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    copy van muziek op je hd valt onder het racht hebben van een thuis kopie. Dat houd dus in dat je het niet verder distubiteerd en het binnens huis houd. Voor muziek op de hd is dus een ander punt tenzij het geripte mp3 betanden zijn wat ook een mp3thje downloaden is illegaal.
     
  13. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Microsoft stelt helemaal zijnn xbox niet ter beschikking, want jij koopt hem. Een xbox is van jou. Je mag er mee doen wat je wilt. Al stop je je lul in de dvd lade, om hem vervolgens dicht te doen, niemand die je tegen houdt. Behalve je gezond verstand misschien. Als je je xbox wilt chippen, om regiovrij games te kunnen spelen, of mp3's van cd's die je bezit te kunnen luisteren, ga je gang. Microsoft kan je niks maken. Pas als je gekopieerde spellen en ROMs gaat spelen, of gedownloade films en mp3's gaat bekijken/luisteren zit je fout. Neemt niet weg dat een gechipte xbox hét multimediastation is waar sony alleen maar van kan dromen.
     
  14. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Er zijn al zoveel threads hierover dus waarom weer een nieuwe. Ik ben dik tevreden in de xbox en vind het erg goed werk van Microsoft zijn eerste console. Halo2 te lange levels is alleen maar een pluspunt en het is algemeen bekend dat de xbox een trage start had. Doa 3 is allang verslagen door soul calibur en Project Gotham 2 is gewoon een goede game. Kortom ik vind het maar een domme post die net zo goed in een al bestaande thread kon worden gezet.
     
  15. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de xbox zeker niet tegenvallen na de release werd het een beetje stil kwa games.Maar M$ heeft hier erg hard zijn best gedaan om exclusieve titels binnen te halen, en het resultaat mag er wezen.(Momenteel marktleider in de UK qua verkoopcijfers :p )
     
  16. snowy

    snowy SNoWJuNK

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    [edit] ik zeg wel ff niks meer ... O-) [/edit]
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2004
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    dit vind ik toppers:
    Splintercell1
    Topspin
    Ninja gaiden
    Halo2
    Halo1
    Midtown maddnes 3
    starwars kotor
    fable
    burnout3
    pgr2
    full spectrum warrior
    en ga zo maar door..

    dit zijn toch wel toppers?
     
  18. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Mja, dit is geen modchip topic mensen.
    Voor modchips ga je maar ergens anders naar toe.

    Nu sluit ik het topic maar, omdat er toch bijzonder weining zinnigs word gepost.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina