Je zorgt eerst dat er heel veel granaten op een plek liggen...rijd de wagen op de granaten en gooit er een granaat bij! Werkt alleen in multiplayer! (dus geen system link)
Helaas heb ik problemen met Lycos... daarom staan de tributes niet meer online! Je kan ze vinden via Kazaa onder xboxtribute en xboxtribute2 sorry voor het ongemak... Als ik ruimte heb gevonden op het net horen jullie het meteen! P.s. Als iemand wat weet hoor ik het graag!
De Tribute serie staat weer online na wat gekloot met Lycos.nl heb ik een andere server gevonden! Het adres is: http://galileo.spaceports.com/~tribute/index.htm Downloaden maar weer!!!!
ja zet onderin welk spel et is kon het vooral bij deel 2 niet meer helemaal volgen en cker als je de game zelf niet hebt. en een trance nummer erbij verschillend zoals in 1 idd snowboarden tony hawl agressive inline halo sega gt jsrf alles door elkaar
Over de muziek kan ik niet veel zeggen 'smaken verschillen' ik zelf heb het liefst ook trance maar andere weer liever niet. Over de namen van de games 'die komen erbij'... aleen als je ze dan door elkaar gaat zetten word het een beetje rommelig.