1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

xbox valt steeds uit?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door remy13, 26 nov 2011.

  1. remy13

    remy13 Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hulp nodig met mijn xbox, als ik steeds wil spelen na 30-60 minuten valt hij uit of krijgt hij ff rrod maar dan doet hij het gewoon weer dat is echt irritand kan iemand helpen?

    ow ja en btw soms gaat het disc tray niet open moet ik met een mesje er tussen dat gaat hij weer open iemand ideeen?
     
  2. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Opsturen. Heb je nog garantie?
     
  3. Svelterbike6

    Svelterbike6 Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je niks op of tegen je xbox aanliggen waardoor de ventilator zijn werk niet kan doen ?
     
  4. remy13

    remy13 Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    hij ligt gewoon op de grond bij de tv niks ligt er tegen aan
    ook heb ik geen garantie meer.
     
  5. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Het kan meerdere oorzaken hebben, zelfs de voeding. Het beste is om contact op te nemen met Xbox Customer Support (020 2036606 of 0800 023 3894). Als je geen garantie meer hebt, dan kost reparatie via Microsoft je helaas wel €70,-.
     
  6. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Weet niet hoeveel geld in jouw spaarvarken zit want een nieuwe Xbox360 S 4GB kost € 199

    De optie van Lethal AK47 is goedkoper :b:
     
  7. remy13

    remy13 Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga ook een nieuwe xbox kopen, maar in die tijd wil ik nog wel ff spelen op me oude xbox en geen last hebben van uitvallen.
    Maar ik heb het volgens mij al opgelost er lag een hoop stof in me xbox en ik denk dat er een virus zit op me usb die ik in me xbox had zitten af en toe valt hij nog uit maar niet meer zo vaak:D
    nu nog het probleem me halo reach doet het niet meer terwijl er geen kras op zit en de rest doet het wel:confused:
     
  8. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Dat is onzin, er zijn geen virussen bekend voor het OS dat op de xbox draait omdat alleen gecertificeerde programma's uitgevoerd kunnen worden.

    In alle waarschijnlijkheid is het gewoon je voeding. Dus het zal een nieuwe worden of opsturen voor reparatie.
     

Deel Deze Pagina