ja ik wil hem ook invullen bij games staan er hokjes maar hoe kan je die nou aanvinken ??? hoe hebben jullie het gedaan ?
Dat formulier is nog maar een testbestandje, het juiste formulier komt op 26 april. Ik denk dat WordPad het niet aankan, waarschijnlijk heb je er Word voor nodig. Ik denk dat de Mediamarkt gewoon de prijs nog lager heeft gemaakt, om deze week al de verkoopaantallen te verhogen. Zoals het er nu uitziet, kun je dan evengoed aanspraak maken op de controller en de games van MS. De voorwaarden staan er, en die zijn duidelijk. Als je er over denkt om het toch te gaan kopen na 26 april voor die 299 euro, dan kan het net zo goed nu, met de grote kans er een controller en 2 games bij te krijgen.
Ik vind het echt grote onzin dat mensen dat dign NU al willen invullen, totaal geen geduld, waarschijnlijk is het formulier van 26 april alleen nog maar beter.. en dan zeg je zometeen ; O had ik nou maar even gewacht, of dan wordt het meteen schelden : GOTVERDOMME MS WHAHAFD DL:$*(^%&*^%(*##^( terwijl je wist dat als je ff wachtte je misschien meer keus zou hebben...
Ach ja WouteR, in jouw geval kan ik het wel begrijpen. Jij hebt alle goede games al (gehad). De twee games die bovenaan mijn wensen lijstje staan (RSC en DOA stonden er toevallig op. Ik heb namelijk pas 2 games (PGR en Halo). Ik wil DOA3 en RSC toch zeker hebben dus......... waarom wachten? En als het niet geaccepteerd wordt vul ik hem toch gewoon nog een keer in. I don't care!
Ik denk dat het gedoe met die formulieren nog een grote chaos gaat opleveren. Krijg je van die reacties als "ik heb me games nog niet binnen *@%*@#*@*" en "ik heb $%#^&@& de verkeerde games"
word dat formulier dan een keer aangepast of nog vaker want anders kan je als er niets bijzonders bij staat ook ff wachten tot 1 juli
Niet wachten tot 1 juli. Op 26 april zou er een nieuwe versie komen. Dan invullen en opsturen lijkt me. De kans dat ze voor elke gereleasde game in mei de lijst aanpassen lijkt me klein. (is dus mijn mening)
inderdaad...als er nu al games bij zijn die op je verlanglijstje staan kan je nu ook al dat formulier invullen.... heeeft dus niets met ongeduld te maken hoor !
oh ja ILLUSION ik had beloofd het je ta leten weten als ik een reply terug zou krijgen van MS nou ik heb net een email terug gehad...lees : Hi! Thank you for your email enquiry. As you might expect, we have received an amazing response from Xbox gamers all over Europe and we are thrilled to be able to make the Customer Reward Pack available. As a result of a high response, please allow 48 hours for a consultant to reply to your enquiry. The Customer Reward Pack has a terrific range of games available for you and we hope this makes your Xbox experience all the more enjoyable. Don't forget that you can get more information on the Customer Reward Pack, as well as news on forthcoming Xbox games from www.xbox.com <http://www.xbox.com/> and just select your country for local information. Playmore
RON, bedankt! Dat klinkt goed. Het kan dus gewoon al. Ik heb net mijn email gechecked, maar ik heb nog niets ontvangen. Niet zo gek, want ik heb 'm vrijdag verstuurd en in het weekend werken ze natuurlijk niet. Zal 'm dan vandaag wel krijgen.
Mailtje van MS Yessssss, ik heb ook een mailtje ontvangen van MS. Ik ga de games en controller dus krijgen. Nu maar effe 48 uur afwachten wat er gebeurd.
Mjah me heeft ook een mailtje terug Is onze 'betrouwbare bron' toch opeens niet zo betrouwbaar meer ; Het antwoord hierop is: iedereen die voor 26 april een Xbox koopt wordt gecompenseerd met 2 gratis games en een gratis controller Voor jullie informatie: de retailers die nu al hun prijs verlaagd hebben hebben dat op eigen initiatief gedaan. Mijn excuses, maar zoals je begreep leken de bronnen die als eerste de prijsverlaging meldde me het betrouwbaarst
Ok, daar zat dus iedereen op te wachten? fff :r http://archief.xboxworld.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=2026 http://archief.xboxworld.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=1988 ]:-