Xbox ventilator stopte game viel uit

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door sgtjasper, 17 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sgtjasper

sgtjasper Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey allemaal,ik schrok met net wel even de *********************

ik heb mijn xbox nu 3 dagen en boem,opeens stopte de ventilator met draaien,en kapte het spel ermee.
    Hij raakte zeker niet oververhit,niks voelde warm aan,geen stof of krassen op de dvd(nu zitten er WEL krassen op :confused:.

nu is mijn vraag: kan dit heel af en toe wel is gebeuren,of voorspeld dit onheil :mad:

Alvast bedankt.

Nou doet die het alweer :confused:

Omg ik merk opeens dat er lichtjes krassen in een cirkel aan de buitenkant van mijn assasins creed cd lopen :confused:
    :mad: :mad: :mad:
    Goh nu voel ik me toch wel flink genaaid hoor :mad:
    zullen mijn ouders ook leuk vinden,ik heb ze 2 jaar lang zitten overtuigen dat de 360 zo goed is zus en zo.

Ik heb er ook niks geks mee gedaan: niet verplaatst terwijl er een cd inzat,op zn zij gezet (horizontaal)
    Goed geventileerde ruimte..

Laatst bewerkt: 17 mrt 2008
  2. Ronald_

Ronald_ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik jou was had er tog wel goed op gelet dat je nix meer hoort (geen geratel en gedoe) maar met dit soort dingen zou ik echt goed oppassen en anders MS opgebelt dit klinkt mischien een beetje overdreven maar straks heb je helemaal niks meer

3. 4sake

4sake Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je fan dus niet meer draait dan wordt het kreng niet (goed) gekoeld en wordt hij gewoon te warm en spaced die hm totaal..
    toen hij daarna uit was geweest koelde hij weer aan waardoor jij dus weer gezellig (vast niet lang) kan gamen (voordat hij weer uitvalt).

M.a.w Terug sturen die handel dus:p

4. sgtjasper

sgtjasper Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok,ik heb hem bij de intertoys gekocht,alleen ben ik al zover met bepaalde games dat ik de hd liever niet terugbreng(bij intertoys kun je hem omruilen voor een ander binnen 2 weken )
    Denken jullie (of mischien ervaring met:)dat ik ook gewoon alleen de xbox kan ruilen ?

Bedankt jongens,heel fijn dat jullie antwoorden ^^

5. sgtjasper

sgtjasper Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :x
    ok,wel raar,ik heb er 2 volle dagen mee kunnen gamen zonder gezeur
    Sorry voor dubbelpost! ik dacht dat Quote dit bericht zou stacken!

6. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Als het goed is kun je je HDD gewoon behouden. Overleg dit even met een intertoys medewerker.

Daarnaast bestaat er een centraal topic voor hulp met je Xbox360. Beter kun je je vragen voortaan daar in stellen.
    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=109133

7. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    100%zeker dat het de fan is?

Bij mij valt geregelmatig de dvd-speler uit... normaal hoor je die draaie en je kan het ook voel. Ineens hoor je dat de dvd stopt met 'draaie' en spel loopt vast....

Gelukkig heb ik ook een ps3, koop ik daar alle multi-platform spellen wel op :+

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina