1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox verkoopt beter dan Gamecube!

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Xboxer14, 22 okt 2002.

1. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Juist als je een avond champions-league kijkt, zie je al minstens 5 keer een Ps2 reclame voorbij komen, hetzelfde op de radio.
    Als MS met de spellen die er nu uitkomen en Xbox-live volgend jaar, een flinke reclame campagne opzet, zal ook de Ps2 verkoop op den duur teruglopen!

2. can-o

can-o Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    "Wouter,

het is toch logisch dat de xbox beter verkoopt dan de gamecube?''

klinkt toch als een fanboy. het is namelijk niet logisch dat de xbox beter verkoopt dan de gamecube terwijl net een nieuwe mario is uitgekomen. ik vind het in ieder geval opvallend.

3. Sam_Fisher

Sam_Fisher Guest

Als je de xbox vergelijkt met de gamecube dan krijg je qa (hoe schrijf je dat) mogelijkheden veel meer als je een xbox koopt. Ook de spellen vind ik niet veel van de gamecube en er zit geen internet en dvd mogelijkheid op. Daarom vind ik het best wel logisch dat er meer mensen kiezen voor de xbox dan de gamecube. Eigenlijk zouden er veeeel meer mensen moeten kiezen voor de xbox.

4. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    En het is aan MS om te zorgen dat de mensen zonder Xbox dat ook in gaan zien.

5. Perkele!

Perkele! Retro

Leuk Bevonden:
    0
    Dat heeft PSX allemaal te danken aan de modchips.

6. xboxownage

xboxownage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hij zegt gewoon dat het logisch is en vraagt waarom ps2 beter verkoopt? vind je dat een fanboy reaktie? zoja, dan zou ik me snel laten nakijken als ik jou was, want jij bent degene die als fanboy overkomt ]:-

7. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Lees voortaan voordat je iets zegt..

Dit zei die eerst..
    Daarom die reactie van WouteR en ik geef hem groot gelijk..
    Later werd de post ge-edit..
    Maar het is vergeven en vergeten..

Deel Deze Pagina