Xbox Verkopen Xbox 360 Kopen

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Nightbringer, 9 nov 2005.

1. Sushi

Sushi Niet eetbaar

Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat we 'm houden(eigenlijk ik maargoed)
    N64 hebben we ook gewoon nog dus...
    Heel leuk als ik er geld voor krijg maar ik moet toch binnenkort een baatnje zoeken om al een nieuwe PC te kopen(broer gaat op kamers) dus dat gaat nog ff duren;)

2. Phoenix NL

Phoenix NL ...

Leuk Bevonden:
    1
    Heb hem 2 weekjes geleden ook verkocht. Kreeg er een mooi prijsje voor. *) Ik weet zeker dat ik er niet meer op speel als de 360 er eenmaal is. Alhoewel het me best grappig lijkt om later weer eens je xbox uit de kast te pakken, maar dat hoeft van mij niet echt. :)

Laatst bewerkt: 9 nov 2005
  3. Genassix

Genassix Endless Challenge

Leuk Bevonden:
    3
    De Xbox360 ondersteund zowiezo niet alle xbox 1 spellen (meteen). Dus ik houd de xbox1 gewoon. De 360 zal alleen de nieuwste en populairste spelen op dit moment, en het zal er dik in zitten dan een hoop spellen er gewoon niet op te spelen zullen zijn. Ik houd em dus nog een tijdje.

Ik ga btw de 360 voorlopig toch nog niet kopen. Misschien wel helemaal niet, aangezien ik nou niet zo wild van dat ding kan worden.

4. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    ik geef hem aan mn broer denk ik, dan kan hij er meespelen, hij heeft mn supernintendo en n64 ook gekregen, en dan als ik weer zin heb om er op te spelen vraag ik ze terug:D

5. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Kan iemand ff uitleggen of je de gewone xbox games nou op de 360 nog kan spelen..

6. polmannetje

polmannetje Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb hem inmiddels wel verkocht.
    Alle savegames op memorycard van Thrustmaster gezet (5euries).

Alle games verkocht behalve: Gta: 3, Vice City en San Andreas en Halo 1, 2 LE.

Ik verwacht een enorme pricedrop op de xbox 1 dus koop er over een jaar ofzo wel weer een voor een prikkie.

Verwacht trouwens dat bovenstaande games wel gewoon op de 360 kunnen, maar een xbox 1 is toch wel leuk "voor later".

Heb ook nog snel een starterkitje gekocht en mn live account verlengt tot maart 2007. Die liggen nu nog voor 30euro, met de 360 zal het wel weer 60euro worden.

Laatst bewerkt: 9 nov 2005
  7. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Ik heb hem ook verkocht :).
    En dat zelfs al een tijdje terug.
    Heb wel mijn lievelings games gehouden.
    Halo, Halo 2
    &
    Splinter Cell, Splinter Cell: Pandora Tomorrow, Splinter Cell: Chaos Theory.
    Hopen dat Splinter Cell: CT straks te spelen is op de Xbox 360.

* wacht nog altijd met smart op die BC lijst.

8. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Waar hebben jullie hem verkocht?? Ik wil hem op marktplaats verkopen, is dat verstanding of hebben jullie nog tips?

9. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    ik heb op marktplaats verkocht.ik zou je alleen aanraden om hem door iemand te laten ophalen of anders onder rembours te verzenden.

10. Vaag

Vaag Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik houd mijn Xbox,en blijf zelfs de "oude" Xbox games kopen totdat ik denk dat ik echt al het leuke uit deze console heb gehaald.

Dit doe ik eigenlijk al sinds de SNES periode,en ik vind het ook nogsteeds heerlijk om bijvoorbeeld een SNES,Megadrive of PS1 game tespelen.

Dus nee,ik verkoop mijn Xbox niet om een 360 tekunnen kopen.

Angelo

11. Phan()S

Phan()S heb eindelyk een 360

Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje he: kan je toch geen xbox games op de 360 spele? of wel

12. polmannetje

polmannetje Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Waarom onder rembours verzenden als je via marktplaats verkoopt?
    Ophalen is natuurlijk het beste maar vooruitbetaling werkt toch ook goed?

Eerst geld, dan xbox verzenden.

13. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Wel, maar je zult om een xbox game te kunnen spelen eerst iets moeten downloaden, en dat is nog voor elke xbox game op de release beschikbaar. De toppers (halo1,2 etc) zul je dan waarschijnlijk al wel kunnen spelen, de rest komt later.

14. PXbox

PXbox Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hou me Xbox, die gaat gewoon vlakbij de 360.
    Wel denk ik dat er minder gebruik van gemaakt gaat worden!

15. Fireballs_nl

Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik houd ook mn oude xdoos, maar wel ver van me 360... stel je voor dat ie verkouden wordt van zn eerste generatie 8)

16. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    Ik zal hoogtens een aantal games ervan verkopen, maar ik gebruik hem nog steeds als stereo en als m'n 'vriend' ;). En later natuurlijk leuk, op zolder, voor het nageslacht,

17. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb er ook mijn hele discoverlichting in gemod dus ik ben eraan gehecht :9

18. Darth Nielz

Darth Nielz Lekker hoor

Leuk Bevonden:
    0
    Heb em een paar weken geleden al verkocht met bijna al mn spellen. Genoeg voor gehad om een 360 + spel + toebehoren te kopen. Alleen Halo 1 + 2 heb ik nu nog.

19. Ol' Capone

Ol' Capone Future xbw *****

Leuk Bevonden:
    1
    Om nu te gaan verkopen zit je in een slechte tijd, gezien iedereen dit doet.
    (neem aan dat iedereen de markt van vraag en aanbod enzo kent...,, veel aanbieden, lage prijs. Weinig aangeboden, hogere prijs uhuh) Ik wou 'm een aantal maanden geleden al verkopen, maar heb er toch vanaf gezien:
    Speelde er opeens weer veel op, veel plezier mee.

En waarschijnlijk koop ik geen xbox 360, omdat ik een brommer ga kopen.

Dus even afwachten, maar zolang ik geen 360 heb, verkoop ik m'n oude doos niet. :)

20. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Wat is een goed prijsje denken jullie voor een xbox + controller + 10 spellen?

Deel Deze Pagina