Xbox Verkopen Xbox 360 Kopen

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Nightbringer, 9 nov 2005.

1. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik verkoop me xbox echt niet.Altijd leuk voor later over een jaar of 15 om aan me kids te laten zien.Je kunt dan zeggen: Kijk jongens of meisjes hier heb ik vroeger meej gespeeld.Ik heb ook nog gewoon me oude nes,snes,N64 ect....

2. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    ik heb die van mij net verkocht. Xbox gewoon gaat het denk ik nit redden. De 360 neemt denk ik niet alles over.

3. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Iemand ?

4. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    150 - 175 euro = 80 voor de box en nog een 70 voor de spellen.

Spellen kan je als ze oud zijn voor ongeveer 1 tientje kwijt; Free Record Shop koopt ze op voor 7,50 namelijk. Zet het anders in Bazar? of kijk op marktplaats naar soort gelijken.

Ik weet trouwens niet wat je allemaal hebt en ook niet wat je box heeft omgebouwd of niet etc.

5. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Gewone xbox met orginele games :)

k denk iets van rond de 180 - 190, is dat een beetje een reale prijs?

EDIT: Ik zie net dat iedereen zijn xbox op marktplaats aanbied... Op de Bazar zal het denk ik ook niets worden, iedereen heeft namelijk al een xbox lijkt mij.

Laatst bewerkt: 10 nov 2005
  6. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Iemand een idee voor een Crystal xbox met 3 controllers en 10 games. (oude / nieuwe) :)

7. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3

180-190 is te veel. Niemand kijkt nu op of het crystal is of niet. Ik denk dat je niet extra kan vragen voor 3 controllers. welke spellen heb je geef effe een volledige info of zet het alvast op bazar met jou prijs.

Ik denk zelf dat je anders los moet verkopen. als je 180 eruit wilt halen. ik heb de mijne xbox 2 controllers 2 headsets 26 spellen dvd kit advanced scart kabel voor 255 verkocht misschien kon ik gaan gokken voor nog 25 euro maar de rek zit bij de gewone xbox eruit, zo dicht op de release van de 360.

8. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    * Xmen Legends

* Sonic Heroes

* Oddworld: Strangers Wrath

* Conker: Live & Reloaded

* Grabbed By the ghoulies

* Sudeki

* Brute Force

* KOTOR

* Amped

* Mech Assualt 1/2

Ook crystal controllers :D

9. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    Ligt aan jezelf, en ik denk voor de meesten da thet ook aan de financiële kwesite ligt : houden/niet houden.

Op een gegeven moment, na de eerste prijsdaling vd 360, verkoop ik m'n gewone Xbox ,koop ik dan wel een 360.
    Ik wacht liever af voor die 100 euro dan dat ik 100 euro wegflikker. Voor mijn gewone Xbox heb ik zó zitten balen dat een week nadat ik 'm had gekocht de prijs met 100 euro daalde, dat ik zoeits niet weer wil.

10. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32

Hoeveel levert dit op denken jullie?

11. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    probeer gewoon ongeveer 100 tot 150 euro te vragen en dan heb je wel een redelijke kans dat je hem verkoopt, ga niet te hoog zitten want dan raak je hem toch niet kwijt en aangezien je niet de nieuwste spellen erbij verkoopt... Of je moet je xbox los gewoon proberen te verkopen voor 100euro en de spellen inleveren bij de FRS voor 7,50 ps.

12. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Ik denk niet dat ik alleen een losse xbox kan verkopen |:- ... Iedereen wil er natuurlijk een spel bij.

Mss is het een idee om gewoon 8 á 10 spellen in te leveren bij de FRS en dan die xbox + een aantal spelletjes + controller voor 100 euri te verkopen :)

13. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb die van mij voor 100 euro verkocht met halo2, scct, bia rth30, en fifa 2005. Misschien beetje weinig maar ja als je nu 3weken wacht hoeft niemand hem meer omdat iedereen dan een 360 wil ipv oude xbox.

14. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    ik zou hem op Bazar zetten en marktplaats. Daar had ik ook meteen een paar kopers.

_0/

15. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    k, bedankt :)

Maar welke games zal ik dan bij de xbox doen en welke zal ik verkopen aan FRS

ps: Kun je wel bijv. 10 games tegelijkertijd inleveren bij FRS?

16. fllix313

fllix313 Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    neej dat kan niet, elke dag eentje of bij verschillende filialen langs :p

en als je naar de PU gampeplay gaat daar kan je ze volgens mij ook inleveren

17. STASKO

STASKO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zou je bij de pu games award 10 kunnen inleveren voor 7,50 euro??

18. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    er werd tegen mij gezegd dat ik 3 games per dag kon inleveren, en had dat toen ook nog gedaan, nu maar ff de rest inleveren en dan ga ik gewoon met 2 maten ofzo :p ben ik ze zo kwijt

19. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Ik neem er gewoon 3 mee :)

Maar hoeveel spellen moeten erbij zitten om die x-doos de deur uit te werken voor 100 euro?

20. fllix313

fllix313 Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    ik denk 3 of 4 ofzo

Deel Deze Pagina