Xbox Verkopen Xbox 360 Kopen

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Nightbringer, 9 nov 2005.

1. Thedonstil

Thedonstil Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik verkoop nooit dat soort spullen
    heb de NEs nog
    de Snes
    PSx
    xbox en ps2 zullen daarom ook niet weggaan
    je krijgt er zoo weinig voor, dan spaar ik liever ff 2weekjes langer door

2. Geoff

Geoff Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hou iedere console die ik in bezit heb, en dat zijn er wel wat. Daarbij komt dat je niet vanaf de launch van de Xbox 60 alle Xbox games erop kan spelen dus ik zou hem nog even bijhouden. :)

3. wolfNL

wolfNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb deze week een sega 16 bit console gekocht had ik dik 10 jaar gelden al eens gehad. het blijft leuk die oldschool games

4. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Joepie, me xbox verkocht voor 125,- :)

5. Freeloader

Freeloader Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Met hoeveel games erbij?

Ik ga mijn Xbox denk ik niet verkopen, Ik ben te veel aan em gehecht. :9
    En ik kan mijn 360 dan gewoon thuislaten en mijn Xbox meenemen naar mijn studentenkamer, die ik dan hoop te hebben. :)

6. M@cer

M@cer PES Freak

Leuk Bevonden:
    3
    Ik mijn Xbox vorige maand verkocht... Eigenlijk niet echt veel reacties gehad, maar gelukkig toch verkocht voor 165 euro (met 12 games)

7. mars15

mars15 Guest

iemand bood 100 voor een kale xbox... als iemand die gene wilt spreken... pm maar

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Zit er wel aan te denken om hem te verkopen, maar ik moet eerst ff kijken of ik gekopieerde films wel op de 360 kan kijken.

9. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou hem graag verkopen, maa rik wil er wel een redelijke prijs voor... Voor mij is dat op dit moment ook een beetje doorslaggevend of ik een 360 ga halen. Ik vind hem namleijk heel erg duur, maar met een mooi bedrag voo rmijn xbox en een beetje voor mijn gamecube kan ik het makkelijk opbrengen:D alleen niemand wil die dingen kopen:+

10. M@cer

M@cer PES Freak

Leuk Bevonden:
    3
    Het had misschien handiger geweest om mijn Xbox los te verkopen en dan mijn games in te ruilen/ te verkopen bij de FRS..

Weet iemand of ze bij de FRS altijd alle games in?

11. BLACKHAWK EM

Leuk Bevonden:
    0
    Er staat van wel, maar ik zou het ook wel zeker willen weten, want anders koop je gewoon ergens anders ff wat goedkope spellen en dan ruil je die in en dan heb je winst:D 8)

12. mars15

mars15 Guest

nee zijn gierig er mee

13. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Dat is een ding wat zeker is.

Laatst wou ik ook een paar games in leveren. Heel veel waren te oud, of zaten te veel krasjes op ofzo weet je wel. Ik vind het echt een grote flop.
    Ik snap de gedachte er achter ook niet, de 360 komt er aan, en zij nemen gewone xbox games in. Ik keek ff in die bak, zat over vol, niemand koopt die dingen :{ .

14. BLACKHAWK EM

Leuk Bevonden:
    0
    Maakt toch niet uit, als jij er toch je geld voor krijgt:D

15. Arie_Bombarie

Arie_Bombarie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 2 weken geleden mijn Xbox met 2 controllers + DVD kit voor 135 euro kunenn verkopen, mooie prijs vind ik zelf *) .

Ik heb nog een Xbox Live account tot mei lopen (heb uiteraard mijn Live account van mijn oude Xbox verwijderd) maar ik denk dat ik hem juist rond die tijd ga kopen.

Nu heb je van die paketten spel + Xbox live 1 jaar voor 30 euro, hoe lang zijn die geldig om te activeren? Als dat namelijk ook nog rond mei ook kan, kan ik het best er nu 1 kopen, want wanneer de 360 er is denk ik dat je Xbox Live voor 1 jaar niet goedkoper krijgt voor 60 euro.

Deel Deze Pagina