1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox verouderd

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Nol, 11 sep 2003.

1. Outlander

Outlander Join the Mages

Leuk Bevonden:
    0
    Het probleem is denk ik altijd hetzelfde..

de softwareontwikkelaars halen het maxiamle niet uit het apparaat. Doen er te weinig moeite voor. Het probleem is dus niet de hardware, maar de software.

Op zich is het jammer. Zo krijg je eigenlijk nooit de power die werkelijk in de Xbox zit, te zien.

2. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    alleen van 'sinterklaas' krijg je ze gratis ;)

maar goed ontopic het blijft feit dat met een console een ontwikkelaar een veel grotere groep kan aanspreken, door dezelfde specs maar ook geen/minder kopies dus meer winst. ze zullen denk veel meer hun best doen voor consoles, omdat daar het echte geld te verdienen is.

3. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    376
    Ik zag vandaag de screens van de game B.C. in eerste instantie was ik er enthousiast.
    Helaas bleek later echter dat de screens waren bewerkt en dit niet de originelen waren.
    Ik weet dat het spel nog in ontwikkeling is, maar ik denk niet dat ze hun slechtste screens in de strijdt gooien om de game te promoten.

Op deze site staan de werkelijke plaatsjes, die zien er toch wat korreliger uit, dan de beelden die geplaatst zijn door XBW. Jammer dat beelden bewerkt worden, want ik denk niet dat we hierdoor een reëel beeld krijgen van het spel.

4. lulfiep

lulfiep The Goatchrist

Leuk Bevonden:
    0
    Screens vertekenen altijd, daar kijk ik dus echt nooit naar. Maar even over die veroudering, op een console is dat niet erg, want de capaciteit staat en de game-makers moeten zich daaraan houden, bij een pc is het veel erger omdat veel producenten veel nieuwe producten uitbrengen en game-makers hun games op de nieuwste modellen afstellen! Dat de xbox2 eerder moet is onzin, omdat het goed gaat en de concurrent (ja 1 maar de gc is verstoten) toch pas in 2006 met de volgende komt, bovendien zouden veel xbox-eigenaren het niet op prijs stellen.

5. TheWalrus

TheWalrus Guest

Screens van consolegames lijken wel vaker korrelig, maar op een Tv zie je daar niks meer van.

6. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    376
    Ik vind het een minpunt dat er tegenwoordig steeds meer games op de markt worden geslingerd met kleine bugs erin. De Xbox had dit in den beginnen kunnen zien aankomen en zich met Live kunnen wapenen om zodoende herstellende sofware voor het spel binnen te halen om zo de bugs te kunnen herstellen, er zit immers een harddisk in de Xbox.

Microsoft had deze ervaring allang, kijk maar naar de updates die binnenkomen voor Windows, hierdoor hadden ze dit moeten zien aankomen.

7. MaNiAc E

MaNiAc E The Supreme Necrotic

Leuk Bevonden:
    0
    vind dit eerlijk gezegt een beetje lame topic maar goed alles verouderd je telefoon ook je games ook een beetje bullshit maar goed er zijn idd fouten gemaakt door microsoft maar merendeels wordt ruim goed gemaakt.
    Vind het een beetje raar om de xbox met de pc te vergelijken want tenslotte de xbox is en blijft een console en geen pc waar je ff de videokaart van kan veranderen.
    Een console wordt uitgebracht met een bepaalde kracht en daarna moeten mensen niet zeiken van op de pc is het mooier ofzo.
    deel de meningen van sommige wel over de marketing enzo maar microsoft hoeft niet gelijk de best verkopende console te hebben want dat belemmerd alleen maar de toekomst van de xbox2 dit was een instap voor microsoft en hebben ze veel van geleerd!
    maar vergeet niet dat je nu pas ziet hoe de xbox boven de andere consoles uitsteekt op dit moment! de games zijn zwaar beter dan op de ps2 zelfs de games die op alle 2/3 consoles uitkomen zijn op de xbox grafisch veel hoger.
    Maar vergeet niet vergelijk consoles met consoles en niet met een pc want daar is geen beginnen aan.

Laatst bewerkt: 29 okt 2003
  8. X-noize

X-noize Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat de xbox ook wel up te daten is maar ik heb hem net nieuwe dus ik wacht wel even omdat er nog garantie op de mijne zit...ik hoor wel eens verhalen hier een daar dat de xboxen zo nu en dan mankementen vertonen..maar ik denk als je hem eenmaal openmaakt en hardware gaat vervangen zoals grotere hardere schijf, en modchips..je kunt de xbox ook verbinden met je pc en dan op de xbox films afdraaien in divx,avi,mpeg enz enz... heb je dit al een andere console zien doen? behalve misschien de ps2..

9. LifeLongGamer

LifeLongGamer Used Register

Leuk Bevonden:
    2
    Het kan aan mij liggen hoor, maar riekt dit niet naar 'ombouwen'?:confused:

10. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind het trouwens behoorlijk knap wat ze tot nu toe met de Nvedia kaart van de Xbox hebben gedaan.
    Kijk naar Halo 2, het lijkt wel of de Xbox een nieuwe radeion gebruikt !
    ( Dat geld trouwens ook voor de GC, kijk naar Rouge leader !)

11. Gambit^1

Gambit^1 RGO

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, dus zolang de software nog niet het maximale uit de hardware heeft gehaald, kun je niet spreken van veroudering van de x-box.

Topic kan dicht. ;)

12. gerjan

gerjan Guest

It's All about 2nd generation games, in het begin hadden de ontwikkelaars de xbox nog niet helemaal onder controle, want geef toe het was iets nieuws. Nu hebben ze het een beetje in de vingers en gaat het allemaal een stuk beter.

En hoe kan een console trouwens ooit verouderen alle spellen draaien er immers perfect op(je zou bijna denken dat ze ervoor gemaakt werden :cool:_O_)

Pas als er een nieuwe console komt (xbox2) dan kan je zeggen dat deze xbox(1) wat aan het verouderen is, bijvoorbeeld omdat er minder spellen voor worden gemaakt/ in de vergetelheid raakt.

greets,

gerjan

13. MaNiAc E

MaNiAc E The Supreme Necrotic

Leuk Bevonden:
    0
    kijk eens aan iemand die precies zegt wat ik denk :)
    ik ben het hier dus 100% mee eens.
    snap zoiezo al niet dat je iets verouderd kan noemen na nog maar zo;n kort bestaan te hebben.
    De games worden steeds beter en beter en je ziet steeds vaker dat de games zowel op PS2 uitkomen als xbox gewoon veel hogere kwaliteit(en) hebben.

Deel Deze Pagina