Hehe. Maarreh, ik weet zeker dat er wel een vette gun komt. Ik ga House of the Dead III zekers niet zonder gun spelen, da's gewoon zo fucked up.
Tjeemig hey.......het gaat echt rap hier!! Ik was ff mun post aan het editten......binnen die minuut waren er al 3........nee 4 replies
Nou ik denk dat het zo zit!!!Er zitten steeds meer mensen op internet dankzij kabel internet!!!Maarja dat "kan" je natuurlijk ook als een vorm van verveling zien
ik heb even rondgekeken bij andere sites ivm controllers, en die van madcatz Controller Pro blijkt toch het beste te zijn (al ziet ie er een beetje cheesy uit), en goedkoper dan de officiele pad.. en blijf weg van de Gamester Vortex joypad, die is toch niet zo fijn.. jammer zag er wel cool uit. hier wat reviews http://www.xboxweb.com/reviews/index.html, kijk onder non-game reviews.
Prachtig nieuws kerel!!! Ik ga NU ECHT de xbox kopen!! En kom gelijk ff op ons forum www.newworldorder.nl/forum
hehehe, hij meent het niet.... Maar het is zeker goed nieuws! Lijkt me bes wel een koele game... Landgraaf roeleert trouwens wel, over een maand ofzo ga ik er heen met voetbal dan is er zo'n groot toernooi en das een weekend feesten en voetballen! Vorig jaar ook al, vette LOL
Nou beste kerel ik denk dat je de "Strijthagen cup" bedoelt (Kolonia is idd bekend OLE ) JAJAJA Pietje voetbalt ook en voetbalt natuurlijk bij KOLONIA!! Ik speel op de A1 !!jij? En na strijthagen cup dan ga ik feesten op Pinkpop wat ook mega tegek wordt
Idd het is de Strijthagen Cup en dat is bij Kolonia! Ik zit nog in de B1, maar ik zal ongetwijfeld ook meedoen met de A1 omdat ik dat al bijna elke week doe! Misschien wel tegen jou