Xbox Williams F1 Racing Wheel

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Masster Chief, 16 aug 2003.

1. nielsracing

nielsracing My vinyl

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, kan, alleen staat het wel een beetje nep als je met een F-1 stuur een oude amerikaanse bak rijd:9

2. Masster Chief

Masster Chief Eat my bullets!

Leuk Bevonden:
    0
    Maakt toch niks uit, als het maar lekker stuurt.

3. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    Je hebt die grote 8-punts knop nog om te kunnen lopen. Ik zie daar dus geen probleem in, ik zou wel heel graag een oplossing vinden voor het gebrek aan LIVE!

4. Masster Chief

Leuk Bevonden:
    0
    Live zou hiervoor beter moeten worden

5. nielsracing

nielsracing My vinyl

Leuk Bevonden:
    1
    Ja niet eens aan gedacht, maar volgens mij is het een 4 punts knop:confused:
    Ik denk dat er wel een kabel uitkomt waarin je je Live pakketje in kunt steken en gewoon het stuurte kan gebruiken.

6. Masster Chief

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou wel heel mooi zijn.

7. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    Als er geen kabeltje komt ga ik deze denk ik toch verkopen om een andere te kopen waarbij m'n headset wel werkt...

Hij is wel heel relaxed ozo, maar ik vind het wel heel jammer en heb weinig vertrouwen... misschien dat er binnenkort een nieuw model uitkomt....

8. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    daarom heb ik ook de madcatz gekocht, die is mooier en heeft zo'n live ding.
    Vind hem geweldig sturen.

9. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is die Madcatz niet ergens anders te krijgen behalve dan bij DGshop?

Ik bestel hem liever niet namelijk..

10. eduard

eduard No Comment Necessary

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand dit stuur toevallig vergelijken met het Madcatz MC2 stuur (waar er nu ook een thread over loopt) of met het eerste Logitech Momo stuur (voor de PC, heb ik nl. in m'n bezit)? Ik ben benieuwd... Als het nl. veel slechter is dan het momo stuur, dan koop ik er geen een...

11. Offtrack

Offtrack ForzaGT :)

Leuk Bevonden:
    6
    Kheb nou het XBOX williams F1 Racing Wheel.
    En ik ben er blij mee! het werkt allemaal naar behoren en het voelt goed. Kheb nu eigenlijk alleen met Mercedes Benz World Racing getest, omdat ik die net binnen heb.
    Zodirect maar ff wat andere spelle.
    Alleen vind ik die zuignappen maar nix, vooral omdat ze het op mijn tafel niet doen :mad:.
    Daarom de volgende hobbynico tip!
    Spanbanden over je tafel heen! Twee, over allebei de zeikanten 1. Zit vast als een huis. Maar het moet natuurlijk wel kunnen met je tafel. Hoe dieper/breder je tafel hij losser het zit natuurlijk.
    Kanner misschien nog wel ff fotootje van maken.
    Tot zo ver...

Laatst bewerkt: 15 okt 2003
  12. nielsracing

nielsracing My vinyl

Leuk Bevonden:
    1
    Eerder in deze thread staan al een aantal reacties van de Madcatz en de Xbox F-1 wheel.
    Als je wilt gaan liven: neem de Madcatz
    Als je niet wilt liven: koop de Xbox F-1, stuurt erg heerlijk, is stevig en 't stuurtje zelf lijkt ook nog echt:p

13. Masster Chief

Leuk Bevonden:
    0
    Daar ben ik het helemaal mee eens Nielsracing, he nielsracing, doe je trouwens nog mee aan het PGR2 tournament?

14. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    ik niet helemaal, als je niet wilt gaan liven kun je ook best de madcatz kopen oor, is een goed stevig stuur. die ook makkelijk te callibreren is en er nog beter uit ziet dan die williams ook:p

15. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga toch maar voor de MadCatz, ik wil echt heel graag met een stuurtje mensen eruit rijden op Live met PGR2 :D

16. patsem

patsem zie hierboven

Leuk Bevonden:
    2
    Weet hier iemand of je de Williams F1 racing wheel op een playseat kan bevestigen?

Ik heb net namelijk gehoord dat de madcatz er niet op past ?!?! en dan blijft deze over. De modena valt namelijk af door alle slechte berichten hier op het forum.
    Ik wil van de week zo'n playseat gaan halen maar daar moet natuurlijk wel een goed stuurtje bij.
    Hoop dat iemand antwoord heeft op de bovenstaande vraag.

+ nog ff : ze wisten mij ook te vertellen dat waarschijnlijk PGR2 force feedback gaat ondersteunen. Zal er ook wel een nieuwe genaratie stuurtjes komen.

Laatst bewerkt: 10 nov 2003
  17. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Ik denk dat de kans klein is dat iemand hier én zo'n playseat, én dat stuurtje heeft.
    Misschien kun je de maten doorgeven, en kan een lieve xbw-er het voor je nakijken.

18. patsem

patsem zie hierboven

Leuk Bevonden:
    2
    O.k. dan zal ik morgen eventjes de stad in gaan voor de maten. Ik neem aan dat je de maten van de playseat bedoelt?.

Is hier niemand met zo'n playseat?. moet toch haast wel zou je zeggen. Dan wil ik wel weten wat voor stuur diegene gebruikt?

En is die ferrari modena stuur echt zo slecht? Die past er wel namelijk op.

i.i.g bedankt voor jouw reply _O_

19. conqubite

conqubite always unlimited !!!

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk dat is nou het nieuws waar ik al een jaar op zit te wachten. Games en een nieuwe generatie stuurtjes voor de Xbox die FF ondersteunen._O_

Conqubite

20. Masster Chief

Leuk Bevonden:
    0
    Force Feedback is zeker mooi ja!

Deel Deze Pagina