Dat F-1 stuurtje heeft zuignappen, en is dus niet te bevestigen aan een Playseat, je kan denk ik wel met tape gaan werken
Ik heb nu ook dat Ferrari stuurtje en ik weet nog eerlijk gezegd niet of ik hem morgen terug breng. Op zich stuurt hij aardig. Er zit alleen een te grote "dead zone" in. Vanmiddag maar eens flink testen. B.t.w. De playseat =
vrij veel, psxshop.nl had ze waren ze volgens mij http://www.psxshop.nl/enter.asp?Show=Category&CategoryID=277&ViewCategoryID=264& ACTION DRIVER GIVE YOURSELF A REAL COCKPIT TREAT Normale prijs: € 70.00 Internet prijs: € 66.50 GAMECHOPPER HET JUISTE GEREEDSCHAP VOOR JE STUU Normale prijs: € 195.00 Internet prijs: € 185.25 PLAYSEAT VOOR ALLE STUREN IN 4 KLEUREN LEVERBAAR Normale prijs: € 299.00 Internet prijs: € 284.05 ZWARTBLAUWGEELROOD ROCK'N''RIDE PERSONAL MOTION SIMULATOR PERSONAL MOTION SIMULATOR Normale prijs: € 725.00 Internet prijs: € 688.75
Belachelijke prijs, dezelfde stoel, als die op de playseat, is te verkrijgen voor 120 Euro. Las er een frame onder en een stang voor je stuur, en voor 160 Euro ben je klaar. (Is er iemand die een beetje kan lassen???)
Haha, zou een optie zij niels, ga je trouwens nog PGR 2 kopen, kunnen we misschien een keer een potje op live racen!
Opzich geen slecht idee, we hebben alleen een lasser nodig Ja ik denk dat ik PGR 2 wel koop, alleen dat online racen wordt moeilijk, aangezien ik geen live heb Rond kerst wil ik dat toch wel hebben, en daag ik je zeker uit voor een race EDIT: Ik zie dat je nog geen TopSpin heb, kopen joh! die game ruled echt
Heb er wel over zitten nadenken, en wat live betreft, er zit een free trial bij, ik heb hem namelijk al
Oke, jongens. Niet gaan chatten. Deze thread gaat over het Williams F1 stuurtje en niet over PGR2 of Playseats.
Ja helemaal gelijk Pegannl, We are sorry Voor degene die het stuurtje ook hebben, ondervinden jullie al slijtage? Mijn pedalen beginnen lichtjes te piepen (knarsen) maar met wat olie zal dat wel goedkomen, voor de rest is dat stuurtje nog zo stevig al een "rock"
Dan ben ik dus niet de enige Het stuur opzich geeft geen krimp! Dat heb ik in het verleden nog wel eens anders meegemaakt! Sinds ik dat stuur heb, heb ik in Sega GT al meer dan 101 uur gespeeld!!!!! Het is gewoon verslavend, zeker dat driften voelt masterlijk. Dus ik smijt het stuur van de een, naar de andere kant en dat ding is gewoon niet stuk te krijgen (ook niet mijn bedoeling hoor) Joytech
Hey Masster Chief, hoe werkt het stuurtje met PGR2?? Rijdt het een beetje of kan je beter je controller gebruiken?
PGR2 is heel goed te doen met het F1 stuurtje alleen wel heel erg kammer dat je je headset nergens in kan proppen...
Okido, thx, ja inderdaad jammer van de headset Er moet toch zo onderhand een oplossing voor zijn..... In ieder geval, ik ga PGR2 wel ff regelen
Wel jammer is dat het F1 Williams stuurtje niet is opgenomen bij de stuur keuzes, verder zijn de up/down flippers verwisseld. Rechts is down en links is up, als je Rechts koppeld aan A en Links aan X, dan reageert geen van beide als je na een race retry kiest, de enige oplossing het quit en daarna de start opnieuw starten, blijkbaar is een deel van de bug in de demo nog steeds aanwezig.