Xbox Williams F1 Racing Wheel

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Masster Chief, 16 aug 2003.

1. nielsracing

nielsracing My vinyl

Leuk Bevonden:
    1
    Houd de BACK knop op het F-1 stuur ingedrukt, dan druk je na elkaar eerst de linker en dan de rechterflipper.
    't A''tje op het stuur knippert kort. Daarna zijn ze omgewisseld en kun je gewoon schakelen.

2. pjotr

pjotr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    NielsRacing, bedankt voor de tip, dit werkt (tot nog toe) wel, nog geen vreemde verschijnselen bij 'retry', ander voordeel is dat de functionaliteit van de A en X knop niet verwisseld wordt.

Ik ben dus niet de enige die 'last' heeft van het feit dat de up en down verwisseld zijn, hoe zit het eigenlijk met de andere stuurtjes klopt het hier wel?

3. nielsracing

nielsracing My vinyl

Leuk Bevonden:
    1
    Je kan elke knoppen omwisselen m.b.v. het inhouden van de BACK knop.
    Ik denk dat andere mensen hetzelfde hebben als wat jij hebt, bij Sega GT moet ik ook steeds de flippers omwisselen, maarja, vind ik niet erg, 't went :)

4. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    Ik laat altijd auto schakelen en bij GT2002 gebruik ik de "pook" als handrem... gewoon naar achteren halen is handremmen... erg leuk effect...

Hebben jullie trouwens ook het probleem dat je niet met de 4 punts knop in de showroom rond kan wandelen?

5. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    ja, dat heb ik bij die van madcatz ook.
    Irritant is dat, moet je helemaal de controller er in gaan stoppen om een beetje goed rond te kunnen lopen.
    Hadden ze het beter net zoals bij Mm3 kunnen doen, dat de d-pad in het midden het rechter stikkie vervangt.

6. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Zo, sinds vandaag heb ik een een Wiliams F1 stuurtje! Ik moet je zeggen, hij ziet er erg goed, en speelt goed!

Maar ik vind het erg raar dat sommige mensen met een stuurtje betere tijden rijden. Met een pookje kun je gewoon veel sneller sturen... Dan zou dat beter moeten gaan.

Verder is het erg jammer dat de D-pad (toeter:+) niet werkt wanneer je racet. Als je namelijk ff aan je glas lurkt kun je beter met die D-pad sturen als het hele stuur.

P.S: Hebben die mensen die een mailtje hadden gestuurd naar Joytech al een mailtje terug gehad?

7. nielsracing

nielsracing My vinyl

Leuk Bevonden:
    1
    Welkom tot de Joytech F-1 Club8) _O_
    Ik rij inderdaad echt snellere tijden met het stuurtje, in het begin leek het mij echt onmogelijk, maar oefening baart kunst:p
    Zeker jammer dat de toeter 't niet doet, maarja, hoe vaak gebruik je die nou....;)

8. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Enne, wat doet die mode knop precies? Als je erop drukt verandert de A op het grote display in een d. En dan wordt het sturen veel moeilijker. Wat doet het precies?

9. nielsracing

nielsracing My vinyl

Leuk Bevonden:
    1
    Het is mij nog steeds een wonder dat die knop erop zit.
    A staat voor Analoog (als je racet moet je A hebben)
    D staat voor Digitaal ('k zou niet weten waarom dit er op zit, 't stuurt voor geen meter, je hebt geen gevoel meer in het sturen, het is of 90 graden naar links, of 90 graden naar rechts:p )

10. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga zometeen naar de stad de Williams F1 wheel kopen, ik hoop dat hij niet tegenvalt :)

Ik wil namelijk wel lekker PGR2 kunnen spelen ermee..

EDIT: Ik heb hem gekocht, en ik ben er ZEER tevreden mee ! Echt een heerlijk stuurtje hoor !! :) Maar in welke stand (F1, F2, F3, F4) kan ik het beste PGR 2 spelen denken jullie?

Laatst bewerkt: 2 jan 2004
  11. Masster Chief

Masster Chief Eat my bullets!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel meestal alles in F3, maar voor PGR2 is denk ik F2 lekkerder, je moet er wel eerst effe aan wennen.

12. pjotr

pjotr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mij is F3 het beste bevallen, hoewel elke stand waarschijnlijk een kwestie van wennen is.

13. remco320

remco320 350Z lover

Leuk Bevonden:
    1
    He dude
    Je moet dat Williams stuurtje kopen.
    Totaly rocks dude.
    Loopt heerlijk en helemaal naar je eigen in te stellen
    Echt super ding

14. remco320

remco320 350Z lover

Leuk Bevonden:
    1
    F3 is het prettigst voor een wat zwaardere manier van sturen, Als je wat meer van gevoeligheid houdt dan kan je hem beter op F2 zetten
    Sc6

15. nielsracing

nielsracing My vinyl

Leuk Bevonden:
    1
    Ligt aan 't spel welke instelling je wilt gebruiken. F1 en F4 vind ik totaal onbruikbaar.
    Als je met F-1 perongeluk 0,000001 Newton meter kracht uitoefent lig je al in de vangrail... 8)

16. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    Ik denk dat iedereen op F3 rijdt....

Spelen jullie PGR2 ook met dit stuurtje? Ik heb het 1 keer een minuut of 10 gedaan en heb toen maar gauw mijn kontroller er maar weer ingepropt... [EDIT: eerst lezen dan posten, antwoord is al gegeven...]

Dat is voor als je bv in PGR2 ff door de showroom wil wanderen je dat gewoon kan doen zonder dat je je kontroller erin hoeft te doen...

Laatst bewerkt: 14 jan 2004
  17. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    ow, dat ken met het madcatz stuur dus niet, bes wel irri.

18. Masster Chief

Leuk Bevonden:
    0
    Is er nu al eindelijk een oplossing voor live? want ik ga bijna online met Xboxlive, maar is er aleen mogelijkheid dat ik met het stuurtje kan, en toch kan communiceren.

PS. Nurburgring van PGR2 rijd heerlijk met het stuurtje, voorderest vind ik het niet veel soeps. Misschien kunnen we een keer met z'n allen over xboxconnect gaan PGR2'en.

19. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    Waar de fak koop je nou zo'n stuurtje dan? ik zoek me echt rot. En weet je toevallig ook een site van de Madactz ?

TQ

20. Masster Chief

Leuk Bevonden:
    0
    Je kon hem bij meerdere winkels verkrijgen, zoals Dixons.
    Voor een madcatz site moet je ff zoeken.
    Ik ben weer TE lief O-) Madcatz MC2 racestuur tread
    Maar die is toch wel slechter }:]

Laatst bewerkt: 13 apr 2004

Deel Deze Pagina