1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox Williams F1 Racing Wheel

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Masster Chief, 16 aug 2003.

1. x-sebas

x-sebas Biertje?

Leuk Bevonden:
    0
    Williams F1 stuurtje is wel een goeie stuur zeker voor pgr / f1 games maar niet voor collin mcrea :mad:

Ferrari 360 M is gewoon in algemeen beter

Williams F1 is meer geschikt voor streetracing en niet voor rallygames.

/me likes rally

ps. graag normale ervaring horen want ik hoor van iemand anders dat ferrari ietsje beter is.

2. Masster Chief

Masster Chief Eat my bullets!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb eigenlijk alleen nog maar negatieve informatie gehoord over de Ferarri modena. Maar ik vind de F1 bijna bij elk spel lekker, door de verschillende gevoeligheden.

3. x-sebas

x-sebas Biertje?

Leuk Bevonden:
    0
    Yup hoor ook veel negatief over Ferrari's stuur maare ik neem GEEN Williams F1 stuur ook al die beter is in PGR2 en F1 games.

Zoek een goeie rally stuurtje hehe

Misschien moet ik even op andere nieuwe model wachten.

Basje

4. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Echt niet!

Ik heb het Modena stuur langgeleden een week thuis gehad en vervolgens teruggestuurd. Inmiddels heb ik een MadCatz stuur dat duizend keer beter is en daarnaast is er dus het Williams stuur uit deze thread dat eveneens stukken beter is dan de Modena.

De Modena is echt niet te vergelijken met deze twee stuurtjes. Hij was indertijd redelijk goed, voornamelijk omdat er niets anders was, maar de twee hiergenoemde nieuwe stuurtjes laten de Modena toch echt wel verbleken.

5. x-sebas

x-sebas Biertje?

Leuk Bevonden:
    0
    MadCatz is een goeie ja alleen heeft ie een kutpetalen.

Best jammer eigenlijk.

6. Masster Chief

Leuk Bevonden:
    0
    Maar is de MadCatz wel goed voor rallygames dan?

7. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Mijn zeun vindt van wel (ik race geen rèllies). Als je er meer over wilt weten ga je even buurten in de thread over de Madcatz; hij staat eveneens hier in het hardware subforum.

8. plenker15

plenker15 boarder

Leuk Bevonden:
    0
    kun je gewoon alleracegames met een stuurtje spelen? zoals DTM race driver 2 en PGR?

9. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
  10. Cyberrocks

Cyberrocks Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Verlengkabel

Hallo allemaal,

Ik heb de F1 stuur voor m'n xbox bestaan er ook losse kabels zodat je die kan verlengen zoda ik met m'n stuur verder van m'n tv kan zitten ?

Alvast bedankt.

Gr. Cyberrocks.

11. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Op Lik-sang.com kun je er eentje bestellen van 2 meter. Ik vond de draad van het stuurtje ook erg kort.

12. Cyberrocks

Cyberrocks Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Harstikke bedankt....... Weet je ook of dit een goeie bedrijf is ? En of jullie misschien weten of er ook in NL zo een berdrijf is ?

Gr. Cyberrocks.

13. Masster Chief

Leuk Bevonden:
    0
    Er kan toch niet zoveel fout zijn met 1 kabeltje. En ik weet niet of er in nederland ook wat word gemaakt.

14. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Lik-sang is volledig te vertrouwen!

15. Seda

Seda Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ok, ik wil m dus ook. Allen nu heb ik 2 vragen.

A. Aangezien ik hem op mn bureau wil hebben en niet op mijn schoot, zal ik dan niet zitten alsof ik in een vrachtwagen rij. (Dat het stuur dus naar voren gebogen is.)

B. Ik wil hem het meest gebruiken in DTM2. Laat me weten wat jullie ervaring is, voelt het realistisch aan?

Bedankt!

Seda

16. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Ik kan nog niet al je vragen beantwoorden, tenminste niet volledig, aangezien ik ook maar net dit stuurtje heb. Waarschijnlijk morgen kan ik je vertellen hoe ie met DTM2 werkt want ik heb nog geen tijd gehad om dat uit te proberen.

Zelf speel ik met het stuurtje op mijn schoot. Maar als je hem op je bureau zet is het niet zo dat het stuur naar voren gebogen is, de stand van het stuurtje maakt niet veel uit of je hem nou op je schoot of bureau heb.
    Tot dusver heb ik hem alleen gespeeld met Indy 2004 en ik zelf vind dat spel er een heel stuk leuker door. PGR2 heb ik ook even gespeeld. Voelde ook wel goed aan alleen had ik niet echt de juiste setting kunnen vinden op het stuurtje.
    Stuurtje heeft 4 settings en PGR2 heeft ook meerdere stuur settings dus het is een kwestie van de balans tussen die 2 vinden.
    DTM2 heb ik dan nog niet geprobeerd, maar ik denk wel dat het stuurtje voor dat soort spellen het meeste geschikt is.

17. Seda

Seda Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nemisis, bedankt :)

18. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    you're welcome..
    Als je even tot morgen wil wachten kan ik je vertellen hoe ie ongeveer is met dtm2.
    dtm2 heb ik ook nog niet zo lang dus ik kan niet echt verschillende autoclasses uitproberen.

19. Seda

Seda Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja ik kan wel tot morgen w8en. Al zou je me kunnen vertellen hoe de DTM klasse rijd dan zou dat al geweldig zijn. Ik rij namelijk bijna alleen maar in die klasse.

20. Masster Chief

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat hij erg lekker rijd bij DTM 2. Genoeg controle, dus super.

Deel Deze Pagina