Xbox Williams F1 Racing Wheel

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Masster Chief, 16 aug 2003.

1. Offtrack

Offtrack ForzaGT :)

Leuk Bevonden:
    6
    Voor het geval hier nog eens geïntresseerden langskomen uit de omgeving alkmaar, die dit stuur voor een eurootje of 30 wel willen komen ophalen. Alles nog compleet met doos en all...

PS: Is redelijk off topic, maar aangezien hier de mensen lezen met intresse voor dit apparaat.

2. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kreeg vandaag een mailtje van de Dixons binnen:
    Geachte Heer corossi,

U heeft gevraagd om op de hoogte gehouden te worden over de levering van:
    Xbox Williams F1 Racing Wheel (0007039954)
    Hierbij laten wij u weten dat dit artikel weer is binnengekomen in ons internetmagazijn. Wees er snel bij want de voorraad is beperkt!

Met vriendelijke groet,

Dixons.nl

--

Dus voor de belangstellenden die hem willen hebben: je kan hem weer op internet bestellen bij de Dixons

Nog een paar vraagjes:
    - Is er trouwens al een xbox stuurtje met compitabliteit voor je xbox live headset?
    K heb de madcatz thread van een hele tijd terug gelezen, maar die is moelijk/niet verkrijgbaar

-En is dit wat:
    http://www.dixons.nl/Store/product/...pelcomputers_accessoires_xbox&prid=0007049548

Laatst bewerkt: 23 mrt 2005
  3. jponline

jponline Maxi!!!

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ff vraagje. ik wil ook graag stuurtje kopen. k heb ff de thread beetje doorgelezen. blijkt dus wel uit dat williams stuur het beste is. ligt deze wel lekker in de hand?? als ik namelijk zo de screens er van bekijk, ziet dat er niet echt naar de hand gevormd uit. k vind um ook oerlelijk, maar dat maakt ff niet uit. maar heeft deze flippers op de achterkant om te schakelen??dit zou ik namelijk erg graag willen. zo niet, zijn er andere stuurtjes die dat wel hebben en goed zijn???

4. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Ja op de achterkant van het stuur zitten schakelaars en het is echt een top stuur :D

5. jponline

jponline Maxi!!!

Leuk Bevonden:
    0
    k heb net ff op internet gekeken, en vond de MadCatz Micro Racing Wheel. iemand hier ervaring mee??

6. Seda

Seda Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vindt het een groot nadeel van de Williams F1 dat je hem niet makkelijk goed op een bureau kan bevestigen. Al doe je dit, staat het stuur namelijk onder een aantal graden naar voren, dan lijkt het net alsof je achter een vrachtwagen zit. ik wil gewoon dat het stuur haaks op je bureau staat. Zoals een f1 coureur. Over die matzcatz vindt je ook genoeg reviews. Ff de zoekfunctie gebruiken. Het Williams stuur ligt overigens goed in de hand en persoonlijk vindt ik het juist een heel mooi stuurtje.

7. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het ook maar het is kapot gegaan ik heb er wel veel plezier mee beleeft maar het stuurgevoel is véél te licht.:{

8. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Thread van ruim 2 jaar oud :cool:
    Uiteindelijk heb ik nog nooit een stuurtje gekocht voor de Xbox..
    Nu zijn ze al helemaal niet meer verkijgbaar lijkt me, ik heb er nooit meer naar gezocht eigenlijk.

9. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Je had best kunnen overwegen om het Williams F1 stuur te kopen, hij heeft een stopwatch en displays en nog veel meer lolligheden het is wel een goed stuurtje alleen is het stuurgevoel te licht en glijden de pedalen te snel weg, en die pedalen zijn redelijk lastig.:{

10. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0

Bij BOL verkopen ze nog een stuurtje van Logitech voor 19,50.

Deel Deze Pagina