bij ons in de buurt hebben ze 'm ook bij de Dixons..ma khoef 'm niet...stuur ong ma lekker met de controller
Heb 'm vandaag weer gezien bij Dixons, zat eeeeerrrrug te twijfelen, ik wil er alleen zeker van zijn dat je beter en sneller gaat rijden met zo'n stuur, jenss zegt dat hij snellere tijden rijdt ermee.
De gelukkige eigenaar (toch?) van dit stuurtje kan me vast wel verder helpen; Wat zijn die (ik geloof 2) schermpjes op het stuurtje? En blijft ie wel een beetje plakken? Ik zag hem bij de V&D (daar kan je hem gelijk ook ff optillen) en dat zag er niet heel goed uit... btw; laten we gelijk neerzetten voor hoeveel euri we hem hebben gezien. Bij de V&D was ie volgens mij € 69.95. Iemand het stuurtje voor minder gezien?
Nop, € bij Dixons ook 69.99. En wat die schermpjes betreft, kijk maar eens op deze site, wordt alles uitgelegd http://www.joytech.net/product.asp?id=86 Alstu
Een stopwatch. Wat heb je daar nou weer aan? Ze hadden beter kunnen laten zien in welke versnelling je zit ofzo. Die LEDs aan de bovenkant had ik wel verwacht, die zijn wel goed, maar een stopwatch, ongeloveloos dom imho. Zie ik het op de site trouwens goed en zitten er wel been-steunen bij? Enne volgens hun is het natuurlijk een of andere high-tech zuignap die overal op blijft plakken en nooit meer los laat, behalve als jij dat wil. Maar ik zag bij de V&D toch iets anders. Wat zijn jouw ervaringen?
hey het stuur heeft been-steunen en die kan je aanpassen dus dat zit wel goed. Verder is die stopwatch opzich onnodig maar als je geen klok op je kamer hebt is ie opzig wel handig nou jah verder met die zuignappen weet ik neit omdat ik hem alleen op me benen gebruik. greetz jens
Mijn ervaringen ik heb 't stuur niet, alleen jenss. Opzich is een stopwatch wel handig, bijv bij Formule 1 game, maarja, een goede F-1 game is er niet op de Xbox.
lolz, BTW, die pedalen lijken me klote. Ik wil van die dingen die je een beetje ver in mot douwen. Deze ken je alleen maar helemaal of helemaal niet in douwen volgens mij. Wat voor plug zit er aan die pedalen, misschien ken ik die Steel Battalion pedalen er in drukken. (heb ik ook een koppeling ) Want dat zijn geweldige pedalen.
wannabe mod /edit: en als je leest hoor je toch dat ik dat gehoord heb, ik ben zelf niet van mening, maar een paar vrienden van me hadden 't erover, mja, ze waren beidde van mening dat de 360 modena beter is
Uhm nee, voor mij geen wannabee mod, maar dan was 't een compleet nutteloze post. Maar ik zie net dat je nieuw bent hier Ik kan ook posten: M'n oma haar buurvrouw d'r man hoorde van iemand in Japan dat de 360 beter is.....
Thx Jens Dat is info waar we wat aan hebben. Nog 1 laatste vraag; hij is al gesteld maar goed. Moet je pedalen idd helemaal of helemaal niet indrukken? Dat lijkt me wel minder. Ik denk btw toch wel dat ik hem morge ff ga halen. Kan ik gelijk de ongelovigen overtuigen en doe ik ook weer wat goeds voor de aandeelhouders van Vendex
Nou, dat zou mooi zijn als je 'm koopt, en als je dan graag a.u.b. ff je bevindingen hier wilt plaatsen
In Den Haag wel.... *) Thx ondergelopen tramtunnel ------------------------------------------------------------------- OK en dan nu de uitleg: een jaar of twee geleden is er begonnen aan de bouw van een tramtunnel, dat ging een beetje mis en de tunnel en kelders van de haagsche binnenstad zijn een paar keer ondergelopen. De winkeliers wilden een meag schadeclaim bij de gemeente neerleggen, maar hebben het toen op een accoordje gegeooid. Ze hebben nu 52 koopzondagen (dus alle...)