Xbox Williams F1 Racing Wheel

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Masster Chief, 16 aug 2003.

1. nielsracing

nielsracing My vinyl

Leuk Bevonden:
    1
    Nog meer mensen die dat F-1 stuurtje hebben gekocht?
    Post dan hier even je bevindingen :)

2. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    bij ons in de buurt hebben ze 'm ook bij de Dixons..ma khoef 'm niet...stuur ong ma lekker met de controller :)

3. nielsracing

nielsracing My vinyl

Leuk Bevonden:
    1
    Heb 'm vandaag weer gezien bij Dixons, zat eeeeerrrrug te twijfelen, ik wil er alleen zeker van zijn dat je beter en sneller gaat rijden met zo'n stuur, jenss zegt dat hij snellere tijden rijdt ermee.

4. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    De gelukkige eigenaar (toch?) van dit stuurtje kan me vast wel verder helpen;

Wat zijn die (ik geloof 2) schermpjes op het stuurtje?
    En blijft ie wel een beetje plakken? Ik zag hem bij de V&D (daar kan je hem gelijk ook ff optillen) en dat zag er niet heel goed uit...

btw; laten we gelijk neerzetten voor hoeveel euri we hem hebben gezien. Bij de V&D was ie volgens mij € 69.95. Iemand het stuurtje voor minder gezien?

5. nielsracing

nielsracing My vinyl

Leuk Bevonden:
    1
    Nop, € bij Dixons ook 69.99.
    En wat die schermpjes betreft, kijk maar eens op deze site, wordt alles uitgelegd:)
    http://www.joytech.net/product.asp?id=86
    Alstu

6. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    Een stopwatch. Wat heb je daar nou weer aan? Ze hadden beter kunnen laten zien in welke versnelling je zit ofzo.

Die LEDs aan de bovenkant had ik wel verwacht, die zijn wel goed, maar een stopwatch, ongeloveloos dom imho.

Zie ik het op de site trouwens goed en zitten er wel been-steunen bij?
    Enne volgens hun is het natuurlijk een of andere high-tech zuignap die overal op blijft plakken en nooit meer los laat, behalve als jij dat wil. Maar ik zag bij de V&D toch iets anders. Wat zijn jouw ervaringen?

Laatst bewerkt: 23 aug 2003
  7. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    hey

het stuur heeft been-steunen en die kan je aanpassen dus dat zit wel goed. Verder is die stopwatch opzich onnodig maar als je geen klok op je kamer hebt is ie opzig wel handig nou jah verder met die zuignappen weet ik neit omdat ik hem alleen op me benen gebruik.

greetz jens

8. nielsracing

nielsracing My vinyl

Leuk Bevonden:
    1
    Mijn ervaringen:confused: ik heb 't stuur niet, alleen jenss.
    Opzich is een stopwatch wel handig, bijv bij Formule 1 game, maarja, een goede F-1 game is er niet op de Xbox.

9. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    maar dat zit die stopwatch al in het spel meestal|:-

10. nielsracing

nielsracing My vinyl

Leuk Bevonden:
    1
    Uhm, ja daar heb ik niet aan gedacht.
    Ik schaam me diep:{
    Urty bedankt voor je megagoede opmerking_O_

11. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    lolz, BTW, die pedalen lijken me klote. Ik wil van die dingen die je een beetje ver in mot douwen. Deze ken je alleen maar helemaal of helemaal niet in douwen volgens mij.

Wat voor plug zit er aan die pedalen, misschien ken ik die Steel Battalion pedalen er in drukken. (heb ik ook een koppeling:cool: ) Want dat zijn geweldige pedalen.

12. JaN Nl

JaN Nl Just another guy

Leuk Bevonden:
    0
    Mja, ik heb gehoord, tsja tis toch wat, dat de 360 modena beter is...

13. nielsracing

nielsracing My vinyl

Leuk Bevonden:
    1
    Onderbouw je mening is

14. JaN Nl

JaN Nl Just another guy

Leuk Bevonden:
    0
    wannabe mod O-)

/edit: en als je leest hoor je toch dat ik dat gehoord heb, ik ben zelf niet van mening, maar een paar vrienden van me hadden 't erover, mja, ze waren beidde van mening dat de 360 modena beter is

Laatst bewerkt: 23 aug 2003
  15. nielsracing

nielsracing My vinyl

Leuk Bevonden:
    1
    Uhm nee, voor mij geen wannabee mod, maar dan was 't een compleet nutteloze post.
    Maar ik zie net dat je nieuw bent hier:9

Ik kan ook posten: M'n oma haar buurvrouw d'r man hoorde van iemand in Japan dat de 360 beter is.....

16. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    Thx Jens _O_

Dat is info waar we wat aan hebben. Nog 1 laatste vraag; hij is al gesteld maar goed. Moet je pedalen idd helemaal of helemaal niet indrukken? Dat lijkt me wel minder.

Ik denk btw toch wel dat ik hem morge ff ga halen. Kan ik gelijk de ongelovigen overtuigen en doe ik ook weer wat goeds voor de aandeelhouders van Vendex O-)

17. nielsracing

nielsracing My vinyl

Leuk Bevonden:
    1
    Nou, dat zou mooi zijn als je 'm koopt, en als je dan graag a.u.b. ff je bevindingen hier wilt plaatsen_O_ _O_ _O_

18. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    Uiteraard, daarom ga ik hem juist halen... kan hem altijd weer terug brengen...*)

19. nielsracing

nielsracing My vinyl

Leuk Bevonden:
    1
    Da's mooi, alleen, uhm morgen is het zondag, dan zijn de winkels toch niet open8)

20. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    |:- |:- |:-
    :eek: :eek: :eek:
    |:- |:- |:-

In Den Haag wel....:+ 8) *)

Thx ondergelopen tramtunnel _O_

-------------------------------------------------------------------

OK en dan nu de uitleg: een jaar of twee geleden is er begonnen aan de bouw van een tramtunnel, dat ging een beetje mis en de tunnel en kelders van de haagsche binnenstad zijn een paar keer ondergelopen. De winkeliers wilden een meag schadeclaim bij de gemeente neerleggen, maar hebben het toen op een accoordje gegeooid. Ze hebben nu 52 koopzondagen (dus alle...)

Deel Deze Pagina