De stopwatch is wel handig!! K zet hem altijd aan voor ik ga gamen, ik werd namelijk altijd verrast met de tijd die ik al verspiltt had aan gamen. btw de pedalen gaan wel heel snel over de grond schuiven, vooral als je laag zit/ligt tijdens het gamen. De zuignoppen werken alleen als je ze erg nat maakt (een beetje lovejuice schijnt ook goed te werken Hey jensss vindt jij die been steunen goed werken? bij mij werkt alleen een beetje als ik op een hoge (lees niet relaxte) stoel zit.
jah by my werkt het prima en die pedalen schuiven by my juist nooit weg het is eerder dat ik ze nooit kan verplaatsen en met die pedalen ik druk ze meestal helemaal in lykt me nogal logisch als je wil winnen maar er zitten ook lampjes en die geven aan hoever je het pedaal hebt ingedrukt. zo een beetjuh geholpen?? anders vraag je nog maar
Ben zeker geholpen, thx. Kijk dit is waar een forum voor bedoeld is. Ervaringen uitwisselen om teleurstelling te voorkomen. Ik heb nog 1 vraag naar aanleiding van de post van Whip it. Op wat voor stoel game jij? Ik zit meestal op mijn superrelaxte fautuil (tering hoe schrijf je dat).
Ik hang altijd helemaal onderuit op zo'n American style relaxte bank. Als ik echt serieus een tijd wil neerzetten met racen, dan zit ik op een bureau stoel met het stuurtje op een tafel, ipv met de beensteunen.
Ik heb hem net gehaalt maar ik weet wel dat ik weer ff moet wennen. Ik bak er weer echt geen reet van in GT2002. Maar hij is wel mooi! En ligt lekker in de hand en op de been... De pedalen schuiven bij mij niet, maar ik heb vloerbedekking, misschien dat het daaraan ligt. De peedalen zijn WEL drukgevoelig, je kan dus makkelijk half gas een bocht door. De instelling van de stuuruitslag (hoever draaien) is wel prettig, maar had best met een betere tussenstand gekunt (er zijn er 4, maar twee zijn direct (korte draai) en twee zijn indirect (bijna 3/4 rond) Tot zover mijn ervaring. Ik zal als ik meer dan 10 min. heb gespeelt opnieuw posten.
hey op welke stand vind jij hem het fijnst??? en met welke spellen behalve sega gt 2002 speel jij hem??? (ben namelijk nog op zoek naar een leuk racespel) greetz jens
Ik heb net vooral naar F1 zitten kijken. Maar ik heb nu +/- 10 min gespeeld en ik had hem op F2 of F3 staan. Ik geloof dat ik de laatste het fijnst vond. F1 en F4 zijn echt belachelijk. Ik speel nu vooral GT2002 en Midtown Madness 3. Heb ook Racing Evoluzione en Project Gotham. Als ik jou was zou ik ff w88 tot oktober/november. Dan komen er een stuk of 4 leuke race games uit. klik hier of hier voor meer info... Ik zie dat jij MM3 ook hebt. Nu ff online?? Ik voeg je meteen ff toe
Nou, voor zover lijkt 't best positief Ik wacht op meer , en misschien kan je vertellen of je sneller bent met stuur (Sega GT) dan met de controller, jensss zei dat 'ie wel sneller ging
Zoals net al gepost. Ik moet nog echt wel ff wennen. Voorlopig rijdt ik alleen maar tegen muren op enzo... maar dat had ik ook met zijn PSX stuurtje in het begin... ik kan gewoon niet rijden lol Wat ik net vergeten was; Ik zou er wel meteen een verlengsnoertje voor je controller bij halen deze is erg kort (+/- 2m.)
WOW net ff MM3 over LIVE gespeeld en dat speelt echt SUPER... Dat komt natuurlijk mede door de bestuuring van de wagens in MM3. Vooral die Lotus gaat als de brandweer en is heeel goed te besturen met het stuurtje. Misschien weet Jenss hoe je het moet doen als je ook je comm. headset nog wil gebruiken.....
IndyCar Series speelt best lekker met het F1 stuurtje. Moet echter wel super veel oefenen om een goed lap-tijd neer te zetten. Deze game is bijna te realistisch naar mijn smaak. Het sturen gaat wel een stuk beter met het stuurtje,dan met de controler. Wanneer is eigenlijk de releasedate van PGR2?
He jongens jullie ownen dit forum onderhand. Maar jullie hebben mij heel goed geholpen, thx. Dus de eind conclusie, het is een lekker degelijk stuurtje, wie het er niet mee eens is, schrijft wat op het forum. Nog een vraag, bij welke spellen stuurt hij lekker, MM3 heb ik al gehoord. Ga zo door jongens, dit is waar het forum voor bedoeld is.
Ik wil alleen nog van Dutch Bastard weten of Sega GT er ook goed mee te spelen is. Zo ja, dan own ik dit stuur ook morgen
Ik ga het zo weer ff spelen, laat je vanavond ff weten of ik de 2de licence test (dat is met de skyline toch) uit rij en binnen welke tijd. Ik had met de kont-roller rank 4 geloof ik. Ik zal het allemaal ff tjekke en post het voor 22:00 uur. Zo erg is het toch niet om het forum te ownen??? Als het maar zinvol en maatschappelijk verantwoord is ofzo Ik ben blij iemand te kunnen helpen met mijn typecusus (10 fumheta vkong (10 vingers blind) Ben nu bij les 2...)
Ja, als je dat zou willen doen, GRAAG! Ik wacht met smart af, en of het met skyline is weet ik niet meer, ben daar al wayyy voorbij, allang uitgespeeld natuurlijk, maarja, ik ben vast niet de enige, thx anyway
mja, misschien, maar ik ben heb een nieuwe email en ik ben me paswoord vergeten van me vorige account...
Misschien moet je ff 1 van de moderators PM'men om te vragen of ze wat kunnen regelen met je password enzo
Nou Niels, goed nieuws Ik heb de test gehaalt op Rank5. 1 foutje koste me veel seconden, maar dat had met een kont-roller ook kunnen gebeuren... Het was trouwens de Integra Type R. Ik begin steeds meer gevoel te krijgen en ik moet zggen HIJ STUURT GEWELDIG. Een beheerste slip in GT 2002 is geen probleem!!! Ik zal nu ff PGR erin gooien. Ik laat het je zo weten. Anyways; het is een aanradertje!