Xbox Williams F1 Racing Wheel

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Masster Chief, 16 aug 2003.

1. nielsracing

nielsracing My vinyl

Leuk Bevonden:
    1
    .
    Nou, da's goed om te horen, ik haal 'm wel.
    Enne, pgr heb ik niet:)
    Bedankt voor je info (jensss ook)_O_

EDIT: Nog 1 vraagje, kan je je gas goed doseren of is t meteen KLATS BOEM VOL, of KLATS BOEM geen gas:)

Laatst bewerkt: 24 aug 2003
  2. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    Het gas is echt heel goed te doseren. Ik heb dit systeempie niet eerder gezien maar je pedaal zit met twee scharnieren vast. Werkt verbluffend goed.

Wat verder erg leuk is is dat je digitaal kunt zien hoeveel sturing die geeft. 5-5 is neutraal, 6-4 is heel licht naar links en 8-2 is veel links, 9-1 helemaal en rechts andersom (dus 1-9). Best handig.

Je kan trouwens ook op je stuurtje zien hoeveel gas je geeft. Er zijn 8 LED's ingebouwd. vier groen, twee oranje en twee rood. Ik kan ze echt 1 voor 1 laten branden en uitgaan. Genoeg controle over het gas dus!

3. nielsracing

nielsracing My vinyl

Leuk Bevonden:
    1
    Das best geinig, nou ik weet genoeg, ik vraag niks meer :)

4. nielsracing

nielsracing My vinyl

Leuk Bevonden:
    1
    Kijk, dit is de echte:

Als ze die nou eens na konden maken........8)

En dit is de neppe:p

[​IMG] [/B][/QUOTE]

Dat wordt maar ff een BMW teken van onze 5-serie afjatten8)

5. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    Ik wil ook die echte...

Dat als je op drink drukt er een ober naast je staat met een biertje... :p

Maar ff terug naar het stuurtje; hij lijkt wel verdomde echt eigenlij met al die knopjes enzo. Alleen die schakelaars aan de onderkant ontbreken.

Wat trouwens in PGR wel leuk is (en ik denk ook in te stellen bij andere games) is dat de schakelpook (naar achteren) werkt als de handrem...
    Racing Evoluzione rijdt echt meteen 10x beter. In PGR is het niet echt fijn, maar ik suck ook in PGR met een controller, dus dat zegt niks.

Laat je morgen even weten wat je van het stuurtje vind?

6. nielsracing

nielsracing My vinyl

Leuk Bevonden:
    1
    Ja doe ik zeker, en wordt de handrem ook met de pook verdiend bij Sega GT?? Goh, ik betrap mezelf op weer een vraag, sorry:) _O_

7. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    Sorry? Nergens voor nodig. Daar gaat het juist om toch vragen stellen en beantwoorden. Als ik er geen zin in had gehad had ik het niet gedaan... Ik denk dat veel mensen meelezen maar niet vragen... (+470 views)

Ik weet het niet zeker van die handrem in GT2002. Ik heb de handleiding ff ingekeken maar nog niet echt gelezen. Je kan het volgens mij dus wel instellen, but i'm not sure on that one though...

Veel plezier morgen iig. Ik weet zeker dat ie je gaat bevallen. Het blijft wel jammer dat die ober er niet bijzit, maarja :+

ohja, dat van dat BMW logo, dat gaat niet werken... dat grote ronde ding is je vierpuntsknop voor in de menu's e.d.

8. nielsracing

nielsracing My vinyl

Leuk Bevonden:
    1

Shit nee ben in de war, met Sega heb je 'm bijna niet nodig, MM3 wel.
    Omdat je zoveel vragen hebt beantwoord speel ik voor jou 1 dag voor ober:+
    Ik post morgen mijn bevindingenO-)

Ow, dat van die knop weet ik dus ook weer, dan plak ik er wel een stikker overheen8)

9. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind dat logo van Williams best wel mooi... eigenlijk zelfs mooier als het BMW logo, maar ik ben dan ook niet zo'n liefhebber van duitse auto's. Alleen die mercedes uit de DTM vind ik mooi.

10. nielsracing

nielsracing My vinyl

Leuk Bevonden:
    1
    Wat lees ik nou, duitse auto's vind je niet mooi:confused:
    What about Porsche8)
    Kan me niet voorstellen dat je die niet mooi vind;)

11. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    Nee sorry. Sterker nog ik vind de Porsche zelfs wel een beetje lelijk (ik zal het voorzichtig zeggen, we hebben hier te maken met een liefhebber...)

Maar weer even serieus, ik vind de voorkant (die tunnellampen) niet mooi. Ik hou meer van Lambo's, Alfa's en andere italiaanse auto's. Mooier/speelser lijnen spel.

Daar komt natuurlijk ook bij dat de geschiedenis van het ontstaan van de Porsche niet zo heel mooi is... van Lambo zou het zo een film kunnen zijn.

12. nielsracing

nielsracing My vinyl

Leuk Bevonden:
    1
    Tja, smaken verschillen zullen we maar zeggen:)
    De Porsche is idd ontstaan uit de Kever, tja tja tja
    Volgens mij was Lamborghini 't antwoord op de alleenheerser in Modena, Ferrari dus. Die meneer van Lambo bouwde toen z'n eigen supercar geloof ik, met doel, beter zijn dan de Ferrari. Maarja, ik kan 't ook mis hebben hoor :)
    Om toch maar een beetje ontopic te gaan, het stuur van Lambo's en Alfa's (en zeker de Ferrari 575 M) is vele malen mooier dan die van de Porsche's:D

13. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    LOL mooi on-topic omgedraaid!!

En dat van lambo en ferrari klopt, alleen werkte Mr. Lambo bij vriend Enzo... en begon daarna voor zichzelf.

Dat van die stuurtjes zou ik niet weten. Nog nooit op gelet eigenlijk.

14. nielsracing

nielsracing My vinyl

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb hier schaalmodellen staan van de Murcielago, en de Porsche 9118)
    FF denken hoe ik dit nu weer omdraai naar on-topic:confused:
    Ja, ik weet 't. Ik heb ooit eens geprobeerd om het stuurtje uit een 1:18 schaalmodel eruit te halen en op m'n Xbox proberen aan te sluiten, 't werkte alleen niet:{
    MMM dit gaat nergens over|:- |:- |:-

15. Whip It

Whip It Totally Funked Up

Leuk Bevonden:
    0
    Aargh ik dacht dat ik een redelijk exclusief stuurtje had. Vrinden zaten altijd redelijk te geilen op het stuurtje. Nu gaan er door deze topic veel meer mensen hem ownen en weet iedereen dat ie gewoon bij de dicksons te koop is :mad: . Deze topic lijkt wel een fanboy-site over het F1 stuurtje.

16. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    Wees blij man! Zo erg is het toch niet als meer mensen dit stuurtje ownen?? Ze hadden hem trouwens toch wel gevonden bij de dixons...

Het is geen fanboy site maar meer een info-forum...

17. nielsracing

nielsracing My vinyl

Leuk Bevonden:
    1
    Wat is dat nou weer voor onzin :)

Precies, niks meer aan toe te voegen_O_

EDIT: Ik moet ff kijken of ik 't stuurtje vandaag haal, ben namelijk jarig O-) en dat was ik helemaal vergeten*) maarja, ik denk dat ik nog wel een gaatje kan vinden

Laatst bewerkt: 25 aug 2003
  18. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    ik zit er ook over te denken om een stuurtje te gaan kopen...kheb die Williams ook zien staan bij de Dixons..maar zit er eigenlijk een goede Force-feedback op? of alleen een rumble mode zoals bij de controller...want een maat van mij heeft een ferrari stuur voor de PC en daar zit een masterlijke force-feedback op..zit dat op dat Williams stuur ook??

19. Masster Chief

Masster Chief Eat my bullets!

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dat zit niet op het Williams stuur, ondersteund de XBOX niet voldoende.

Jongens echt bedankt, ik wilde dat ik wat fanatieker mee kon forum'en, maar moest gisteren die finale spelen van het XBW Event.

Nog effe 1 vraagje, wie weet of Colin Mrea 3 lekker speelt met het stuurtje?

En nielsracing, gefeliciteerd met je verjaardag, en MM3 is hopelijk al opweg naar mij.

En over het forum ownen, maakt mij niet uit, ik krijg mijn antwoorden zonder vragen te stellen, ik ga bij deze ook het stuurtje kopen.

20. nielsracing

nielsracing My vinyl

Leuk Bevonden:
    1
    Thank you_O_
    Als ik dit stuurtje haal (denk wel dat ik er ff tussenuit knijp) dan zal ik meteen ff posten hoe 't is met Colin Mcrea 3

EDIT: FF voor de goede orde, MM3 is een rete leuk spel, maar ik heb er 2 vandaar dat ik er 1tje verkoop

Laatst bewerkt: 25 aug 2003

Deel Deze Pagina