Xbox Williams F1 Racing Wheel

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Masster Chief, 16 aug 2003.

1. Tivoli

Tivoli Ubersoldier

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, dankzij dit forum weet ik dus al dat die 360 modena van ferrari een zware miskoop was geweest...
    Thank you all guys...

maar ondertussen zit ik dus wel nog altijd stuurloos :)...
    die williams F1 ziet er fantastisch uit op 2 kleine dingen na...:
    namelijk 1) ik vind die witte kleur afgrijselijk, nu toch, in het echt weet ik het niet, en 2) als ik niet misben zitten er achter het stuurtje geen klikkers om zo van gear te verwisselen, wat in een echte F1 dus wel zo is, of heb ik dit gewoon niet gezien???

die van madcatz ziet er ook goed uit en heeft wel van die klikkers...

en die zuignappen, werken die eigenlijk wel degelijk want daar ben ik bang voor? zijn de pedalen voorts een beetje goed???

kan je met het williams racing wheel ook F1 2002 (van EA) spelen? want ik had gehoord dat dit niet met alle stuurtjes ging...

en wat is het verschil tussen het eerste en het laatste stuurtje op deze pagina? http://www.race-events.nl/shop.html?target=dept_12.html&lang=nl

voorts heb ik nog een groot probleem, ik woon namelijk in Belgiƫ en voor zover ik weet zijn beide stuurtjes hier niet te verkrijgen, ik vind alleen dat onding van thrustmaster altijd terug in de winkels... kan iemand mij helpen met al deze vragen??? thnx

Laatst bewerkt: 27 aug 2003
  2. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0
  3. Tivoli

Tivoli Ubersoldier

Leuk Bevonden:
    0
    Nu ben ik nog geen zak wijzer, ik snap er echt het verschil niet tussen...

weten er nog mensen antwoorden op de vragen die ik 2 posts hierboven vroeg???

4. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    Bij mij ook, denk dat ik die maar gaat bestellen.

.1 omdat er een communicator ingaat.
    .2 omdat ik hem mooier vind en dit f1 stuurtje me niet echt aanspreekt.

5. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0
    Je bedoelt die Madcatz (ook al gaat het onderwerp hier niet over).

In ieder geval dat er geen pookje op de ene zit (de goedkoopste dus).

6. Sindagon

Leuk Bevonden:
    2
    ja, maar ik gaat die met pookje kopen, das een van mijn eisen aan een stuur. De andere is FF, maar das wel heel hoog gegrepen.

7. nielsracing

nielsracing My vinyl

Leuk Bevonden:
    1
    Nou, die flippers zitten er wel degelijk!!! En je hebt een pook (da's wel masterlijk)
    En over die zuignappen, mmm stel er niet teveel van voor, de beensteunen gebruik ik 't meest ('t went wel).
    Ik zit nog een manier te bedenken om dat ding met een klem ofzoiets vast te gaan zetten, weet namelijk zeker dat dat beter stuurt.

8. Whip It

Whip It Totally Funked Up

Leuk Bevonden:
    0

De pedalen zijn echt retegoed. Er zit een soort van ingenieus systeem in de pedalen dat met scharnieren werkt. Hiermee is het gas echt heel goed te doseren.

9. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Ja, het is een beetje lastig uit het topic te halen. Het verschil is dat het dure stuur een instelbare gevoeligheid heeft en zo kun je dus het stuur aan de game aanpassen. Bij een F1 game wil je natuurlijk veel minder uitslag dan bij een rallygame.

Terug naar topic: Ik vind de Williams hardstikke mooi, maar het ontbreken van een Voco aansluiting is een (te) groot gemis. De leukste racegame is voor mij MM3, en dan wel effe op Live. Zonder Voco is Live nix. Dus ik wacht effe of er een verloopje komt om zowel stuur als voco in de Xbox te kunnen steken. Zo niet, dan wordt het de Matcatz (die dure).

10. carvalho

carvalho Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    AHH! LEKKER STUURTJE HOOR!

das wel een lekker stuurtje hoor!
    afz: ouwe pik ouwe pijp!:cool:

11. Sindagon

Leuk Bevonden:
    2
    ik heb het madcatz stuurtje besteld, zodra ik hem heb (zal volgende week erggens worden) maak ik wel een eigen thread en post ik de link hier wel, om oftopic te voorkomenO-)

12. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ga nu toch ook twijfelen... het stuurtje is echt perfect hoor. Ik ben met GT2002 nu duidelijk sneller aan het ridjen met dit ding, maar ik vind die voco toch ook wel een heel groot gemis.

Misschien ga ik toch die MadCatz bestellen/halen... nog ff denken...

13. nielsracing

nielsracing My vinyl

Leuk Bevonden:
    1
    Wacht eerst nou maar tot bijv. PGR2 er is, die is tenminste Live enabled, dan kan je altijd nog ander stuurtje kopen.
    Dat F-1 stuur is gewoon TOP:)

14. Sindagon

Leuk Bevonden:
    2
    eum, werkt het niet als je in een andere controller je headset stopt? Of werkt de headset dan niet?

15. nielsracing

nielsracing My vinyl

Leuk Bevonden:
    1
    'K zou 't niet weten, heb geen live :) maar denk niet dat het dan werkt, zou iemand ff uit moeten proberen.

16. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    Dat van die Headset in een andere controller dat werkt dus niet... helaas

Het stuurtje is idd perfect!!! (try the Lotus Elise in GT2002).
    Maar als ik op PGR 2 wacht kan ik deze niet meer terug brengen... vandaar. Ik moet hem dan binnen een week teruggebracht hebben...

Trouwens Niels; we zijn hard op weg naar die 1500 views... zo mad ben ik toch ook weer niet...

Laatst bewerkt: 29 aug 2003
  17. nielsracing

nielsracing My vinyl

Leuk Bevonden:
    1
    Dude, je had helemaal gelijk, die 1500 halen we waarschijnlijk wel:)
    Enne nee man, don't bring this wheel back!
    Ik zweer dat het Madcatz ding minder goed rijdt als deze:p Anders schroef je 't stuur eraf en zet je 'm neer in je vitrinekast;)

18. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    Ik kan hem natuurlijk altijd weer kopen... hij is mooi genoeg om in de vitrinekast te zetten, maar ok toch net een beetje te duur... :+

Ik zoek nog een winkel die de MadCatz verkoopt... geen internetwinkel want dat brengt zo moeilijk terug...

Laatst bewerkt: 29 aug 2003
  19. nielsracing

nielsracing My vinyl

Leuk Bevonden:
    1
    Dixons, Media Markt

20. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    Nee, ben al bij de MM geweest, die hadden alleen dat gare LOTUS stuurtje.......

Deel Deze Pagina