ok zal ik het zo zeggen. De x-box is kwa graphics beter dan de ps2 en cube. Kwa games weet ik nog niet zeker maar als ik na halo kijk en de aangekondigde titels ziet het er toch veel belovend uit voor de x-box
ik zag van de week de launch lijst van de ngc.Ik vind de launch lijst van de xbox toch wat indrukwekkender.
no way dus dat ffx mooier is dan halo, ik zag 'die demo op de ps2 in de gameshop.. damn ass, alleen maar jaggies, de handen in de filmpjes stotteren enzo, viel me echt tegen. wel mooi gezichten enzo. ziet er echt wazig en korrelig uit.niet zo smooth al xbox met hdtv
Dan gebruiken ze een bagger kabel, want ik heb de demo ook en het ziet er geweldig uit. Niet zo mooi als Halo, maar toch...
Nauw ik zal dit toch ff aan MS MOETEN zeggen ik dat dat die xbox met 6 games genoeg was om jauw om te koopen ! he goozer ah ok vertel me dan wat beter is ok de ps2 Specs 66MILLION Polygones 32MB Main Video Ram 4MB MHHUUAAA Xbox Spec 150MILLION Polygones 64MB DDR Main Video Ramin 32 DDR 8gb hdd nouw je kan zeggen wat je rild de xbox heet 2x de kapasietijd van de ps2 Punk uit de ps2 kan helee goeden beelden spuugen maar de xbox puugt get verts een klijne tekening (LANGEREN SPUUG IS BETER) PS2 ---------------------O XBX -------------------------------------------------O NAUW mekelijk zat Xbox wint ik heb een ps2 dus ik gaa niet zeggen dat het nep is maar eehhh ik weet dat de 3de generaatsie games beter worden !
Leer Nederlands maar de PS2 zit nu al ehm aan de 2e gen games of 3e? Xbox begint nu n beetje met de 2e gen games, en de games die je nu zal kopen zijn allemaal 1e, allemaal op brakke XDK's gemaakt etc etc.. Xbox 0wnd zometeen qua graphics gewoon.. niet over te twisten, helaas gaat het om de gameplay en niet om de gfx