Xbox wordt cooler, jullie ook al gemerkt?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door BFalcon, 25 jan 2004.

  1. Mr.blond

    Mr.blond Active Member

    Berichten:
    911
    Leuk Bevonden:
    1
    Misschien is het fiscaal nog eens aftrekbaar ook :)

    Ach, Xbox heeft ondertussen een bepaald imago, waar het niet al te gauw vanaf zal geraken. Hoeft natuurlijk ook niet, ze kunnen het immers uitspelen in de media.
    Wat ik toch wel lullig vind is dat Microsoft België vaak links laat liggen bij wedstrijden. Laatst was er weer een westrijd, nagenoeg in heel Europa, behalve in België. Die Xbox Live! acties zou ik toch echt in alle Europese landen houden, waar Xbox Live! al is geïntroduceerd.
     
  2. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    (ook Nederland kon volgens mij niet mee doen met bv die 'internationale' PGR2 wedstrijd)
     
  3. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Klopt. Is nog acceptabel dat je niet mee mag doen, maar meld het bij het bekend maken van een competitie, en niet na enkele weken. Vond ik wel irritant :)
     
  4. Terr 001

    Terr 001 Guest

    Ik vind x-box eigenlijk maar troep.
    Dure zooi dat het is.
    Dan heb je eindelijk een x-box en een cdtjuh...
    Je stop de cd er in en dan...






















































    KRAK BOEM Cd en x-box naar de klote.
    Dus ik schaft echt niet geen X-box aan hoor.
    Hoor je mij?
    X-BOX IS TROEP!!!


    En dan nu verder met de reclame.
     
  5. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Hehe.. Laat me raden, jij hebt een PS2? Dat was toch die console die zo snel kapot ging volgens 1 of andere test? ;) (No offence @ overige PS2 bezitters :))
     
  6. HeAvY-GeAR

    HeAvY-GeAR Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik had ergens gelezen dat de ps2 precies nad de 1 jaar garantie het niet al te goed meer doet; ik heb de xbox bijna 2 jaar still no problem.

    anywayz

    er word toch al reclame gemaakt via msn; duz jullie komen wel een beetje laat met jullie ideeën.
     
  7. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Fanboy...


    De lay out is al zo slecht, en dan ga jij hem nog verder verkl*ten..


    Ik merk trouwens wel dat de laatste tijd veel meer mensen in mijn omgeving een xbox kopen in plaats van een ps2 ofzo.
    Morgen ga ik een lanparty houden, en vier mensen hebben vrijwel nog nooit gexboxed.. Misschien kopen ze er dan ook 1.
     
  8. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    kwil nie veel zeggen hoor, maar een crystal xbox is net zo duur als een zilvere ps2..
     
    Laatst bewerkt: 6 mei 2004
  9. kaspar xboxfan

    kaspar xboxfan New Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Wisten jullie dat Sita een van de eerste (of de eerste) was met een xbox in haar videoclip!?
     
  10. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja, hoewel ik die clip niet echt indrukwekkend vond. Zat ze vast achter de tralies, pakt ze een controller, begint wat toetsen in te drukken en hij gaat open! Geweldig! Hail Xbox! Niet dus. Ze hadden beter wat Xboxen kunnen uitlenen aan de Amerikaanse pimpvideo's, tussen allemaal lekkere wijven, dure wagens en veel bling-bling! Kijk daar kikkert je imago van op!
     
  11. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja inderdaad, die clip leek nergens naar. Het liedje zelf is ook geen succes geworden geloof ik.
     
  12. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Domme clip, maar wat doet het er toe. Het is toch mooie reclame. BTw, blinx kwam er toen ook in voor.
     
  13. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Ja.... gelukkig heeft MS er wel van gleerd. Nu werken ze samen met Robbie Williams en ID&T.
     
  14. Ajax

    Ajax Guest

    een japanse club wordt gesponsord door nintendo

    en auxerre door ps2

    en xbox?
     
  15. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Xbox sponsort ateletiek evenementen 8)
     

Deel Deze Pagina