1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox wordt eind volgende week drastisch in prijs verlaagd (299 Euro)

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Phrenetic, 17 apr 2002.

1. j.la

j.la j.la pour toi

Leuk Bevonden:
    0
    jesus moet je is lezen wat een nerdo fanboys(ps2 en gc) er poste bij gamers.nl op dit nieuws daar kan ik me dus echt aan ergeren.

2. CyberMonkey

CyberMonkey Proud xbox-owner

Leuk Bevonden:
    0
    Idd nogal ergerlijk...

Hij is gewoon pissig omdat de xbox misschien aan dezelfde prijs geraakt dan zijn console :)

3. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Bedoel je dat in dit geval of is dat in het algemeen zo? ;) }:] :D ;)

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Nee ik weet over dit onderwerp niet meer dan Gamers.nl gemeld heeft

5. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    :+

trouwens, wat een maffe gasten inderdaad op Lamers.nl !

6. T-botjuz

T-botjuz geengrenzuh soldaat

Leuk Bevonden:
    0
    beste is gewoon wachten op een officiële aankondiging van microsoft...

haha, neemt niet weg dat het een relaxt gevoel geeft al surfend info over de beschikbare games te zoeken en een beetje voor jezelf de afweging maken welke je neemt :D en dat terwijl ik vrees dat dit echt te mooi klinkt om waar te zijn, hoewel je qua geld vet afgezet bent verwacht je niet dat ze zoiets terug doen, verwacht eerder 1 spel ofzo... maargoed mij hoor je niet klagen...

7. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het zijn toch wel weer leuke tijden in console land, gebeurd lekker veel en als je dan ook nog een gratis 2 games derbij krijgt en een controller :)

Smart move van MS als ze echt voor die 300 euro gaan, ze verdienen het toch aan de games uiteindlijk.

8. technosphere

technosphere Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als dit waar is zal het waarschijnlijk enkel 1st party titels zijn.
    Maar ik zie niet in hoe MS die ongeloofelijke kosten zou betalen.

9. ChaoZ-dRoNe

ChaoZ-dRoNe Keeping shut

Leuk Bevonden:
    0
    kijk dan ff bij 't forum, op de frontpage zijn er altijd van die flamers en n00bs, forum niet (nou ja, minder :D)

10. Sultan_of_Swing

Sultan_of_Swing Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Lijkt me echt vet als dit waar is, ze zijn net op tijd voor de launch van de NGC.
    Met deze actie halen ze er echt veel kopers bij, en het betekent ook dat Microsoft echt naar gamers luistert :D

11. Highlander

Highlander Hete bliksem

Leuk Bevonden:
    33
    als dit waar is koop ik direct een xbox, zodra ik aan het eind van de maand mijn salaris hebt:+

maar is dit niet een prijs daling voor japan/amerika?

12. Raptor

Raptor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zulke bedrijven kijken zo'n 10 jaar vooruit. Een beetje verlies nu maakt ze denk ik niet zo veel uit. Het gaat om de fans die ze hiermee krijgen die dan de Xbox 2 naar de top gaan sleuren omdat ze dan veel bekendheid hebben enzo.

13. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Vage shit. Ik wacht het allemaal wel gewoon af. Heb ook de volle pond betaald, niet geregistreerd maar wel een kassabon. Mocht het waar zijn is dat wel genoeg. 299€....damn! Dat scheelt wel echt een berg. Beter wel dat ze dat goed maken iig.

14. Raptor

Raptor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat als je de controller en games niet gratis krijg en je hebt vandaag je Xbox gekocht?? 8)

Lekkur lullig..

15. CyberMonkey

Leuk Bevonden:
    0
    http://zdnet.com.com/2110-1106-884590.html

Game maker presses for Xbox price cuts
    In the latest sign that sales of Microsoft Xbox video game console could be flagging, the chief executive of game publisher THQ on Tuesday urged price cuts for the console, in Europe if not elsewhere, to spur sales of the machine.
    It was the first such public call for discounting from a key partner and came on the heels of warnings from financial analysts who have pointed to slowing production of the 5-month-old console as a sign that sales could be losing momentum.

On a conference call to discuss THQ's quarterly results, THQ Chief Executive Brian Farrell said the Xbox was struggling in Japan and continental Europe, because of content and pricing issues, and urged Microsoft to implement a price cut in Europe "sooner rather than later." --Reuters

Iemand postte dit op het shrimptalkforum en het ziet er toch wel veelbelovend uit :D

16. PONKX

PONKX New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zag net ook in het nieuws, waar je ook berichtjes neer kan zetten, dat er 1 met het volgende verhaal kwam (het is globaal en niet gequote, in mijn eigen woorden): Als nou naar mijn winkel ga waar ik de X heb gekocht krijg ik dan 2 spellen en een controller? Nou dan ga ik verderop nog een winkel naar binnen en haal ik het nog een keer.

Tjaaa wat kan ik tegen zo'n opmerking zeggen? Maar ik denk, wat meeste verstandige ook zeggen, w8 maar af wat er gebeurt. Het zal zeker weten geen leugen zijn, vooral omdat het overal in het nieuws vanavond. TXB trouwens ook. Dus ze zullen het ergens vandaan gehaald moeten hebben. Stel als dat zo is, denk ik dat je echt een bonnetje moet hebben voor de free stuff en dat je vervolgens een 2e bonnetje, een aangepast, krijgt alszijnde garantiebewijs. Het is alleen maar een prediction, hoeft niet zo te zijn.

Iig ik vind het fijn nieuws, wel is het zo (al zijn jullie het niet met me eens) dat MS een beetje heet krijgt onder zijn kont door Nintendo, zodoende dat ze prijs omlaag gooien. Maar al met al is de consument weer in het voordeel, hoop ik dan :)

Ciao m8's

17. Raptor

Raptor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey! didn't you recognizeme me? :9

18. CyberMonkey

Leuk Bevonden:
    0
    ah euh hallo how doe yoe doe? ;)

Nu je het zegt :) Had geen zin meer om naar je reply te zoeken, wist gewoon dat dat berichtje op zdnet stond en heb het dan gezocht :)

Laatst bewerkt: 17 apr 2002
  19. .:· ChirreD ·:.

.:· ChirreD ·:. ee-dee-ot

Leuk Bevonden:
    0
    Dat van die bonnetjes: je laat hem zien, en dan registreren ze dat nummer, dus als je dan naar een andere zaak gaat met dat bonnetje sta je aardig voor lul aangezien ze dan kunnen zien dat dat bonnetje niet meer geldig is om die nieuwe zooi te halen :)

20. Xboxy19

Xboxy19 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hopelijk is het bij gameshop ook van die controller en 1 of 2 games :D

ps waar ken ik het serialnummer vinden van de xbox?

Laatst bewerkt: 17 apr 2002

Deel Deze Pagina