1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox wordt eind volgende week drastisch in prijs verlaagd (299 Euro)

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Phrenetic, 17 apr 2002.

1. Munch & Abe

Munch & Abe InsideGamer.nl

Leuk Bevonden:
    0
    dis echt goed man! :D als het waar is dan stemt mij dit erg :D

:D =blij

mzzl Munch and Abe

2. ChaoZ-dRoNe

ChaoZ-dRoNe Keeping shut

Leuk Bevonden:
    0
    op de grijze sticker op de onderkant van je box

3. Zer0

Zer0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ff mbt. dat gezever over kassabonnen en aankopen voor andere prijzen dan 479..

Het aanvragen van de games+controller gaat via een online formulier welke (in test) al op www.xbox.nl te vinden is.
    De gegevens die MS wil hebben zijn serienummer, aanschafdatum, verkooppunt en de locatie van het verkooppunt. Er staan geen verdere eisen op de site.

Het forumulier: http://download.playmore.com/application/nl.doc

De voorwaarden:
    European Xbox Customer Reward Scheme Application Form.

If you bought your Xbox console before 26th April 2002 Microsoft are offering you the chance, until July 1st 2002, to claim 2 Xbox games and an Xbox Controller for FREE! That means you could be playing games like Halo, Rallisport Challenge, Project Gotham Racing, Amped, Oddworld or Dead or Alive 3 amongst other great games for free!

A full and final list of games available through this reward offer will be available on www.xbox.com/nl from 26th April 2002.

You will only be eligible for this reward if you meet the following criteria:

- You must have bought your Xbox within one of the European launch countries* before the 26th April 2002
    - You must complete all of the fields on the form below and return to Microsoft by midnight on 1 July 2002.

Failure to meet any of the above criteria will result in your exclusion from this reward offer.

Once you have filled in all the fields on this form (click the boxes to type text and save a copy on your PC), email as an attachment to:

xbox@msdirectservices.com

Laatst bewerkt: 18 apr 2002
  4. Yoda

Yoda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja oke,..maar Microsoft Nederland weet ook wel welke winkels de Xbox goedkoper verkocht hebben en als je kan rekenen is 479 - 299 = 180 en 180 = 70 + 70 + 40
    (en je moet dus opgeven bij welke winkel je jouw xbox gekocht hebt)

Wat weer precies 2 games en 1 controller zijn. Eigenlijk krijg je dus niets gratis maar goed het is wel een toffe actie :)

Verder zijn er mensen (waaronder ik) die een Xbox voor 369 gekocht hebben. 369 - 299 = 70

Wat dus 1 game zou zijn. Nu zou het natuurlijk wel heel cool zijn als Ms denkt,..boeien iedereen krijgt twee games + controller. Dan heb ik nl. wel ECHT 1 gratis game en 1 gratis controller :)

5. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Jij hebt die deal gesloten met de winkelier, niet met MS. MS heeft daar niets mee te maken.
    MS zegt dat zij de mensen belonen die al vroeg hun vertrouwen hebben getoond in de Xbox. Dat ben jij dus ook.
    MS komt nu met een actie, 2 games en een controller. Daar heeft de winkelier weer niets mee te maken.

Deze twee zaken staan dus GEHEEL LOS van elkaar!

Ook jij krijgt dus gewoon 2 games en een controller. En je hebt dus effectief nog meer korting. Maar die betaal je in de loop der jaren wel weer terug door het kopen van games en accesoires. Maar dat is ook heel normaal natuurlijk.

6. Zer0

Zer0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    MS eist alleen dat je hem tussen de introductie en 26 april as. gekocht hebt. Verder stellen ze geen eisen.

7. Guardian

Guardian ------------

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop het zo :D
    Dan hebben mensen hem van de MediaMarkt voor 333-2x70-1x40 = €153 !!!!

8. TheOne2000

TheOne2000 Oldschool Xboxer

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind dat echt een coole actie van MS om de gamers tegemoet te komen

pluim voor MS

9. Guardian

Guardian ------------

Leuk Bevonden:
    0
    Het is een heeeeeeeluh goeie actie. Ik weet niet of zo'n situatie zich eerder heeft voogedaan in console wereld maar ik denk dat andere minder draagkrachtige producenten dit nooit hadden gedaan. Microsoft wil langer met de xbox door gaan (xbox2 enzo) en zullen dus nu een goeie naam moeten maken in dit wereldje en deze nieuwe prijs en de tegemoetkoming voor de vroege vogels is echt een super actie van ze.
    Ik denk dat dit wel weer wat leven in de consolemarkt gooit. Ik bedoel nu denk je wel 3x na voordat je zegt ik neem een gamecube want die is goedkoper ofzo (259+memcard is zelfde prijs maar zonder harddisk, netwerkkaart + eventuele dvd-functie. Nu komt het echt op de spellen aan die je boeien welke je kiest.
    Maar ik zou het wel weten, alleen ik wist het een maandjes geleden al toen ik hem kocht ;)

Deel Deze Pagina